nieuwe smiley!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

nieuwe smiley!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 13:35

Neem een foto van mij, en dan heb je een nieuwe smiley. Namelijk de 'Mijn-kiezen-zijn-net-getrokken-en-ik-ben-hartstikke-verdoofd' smiley. Haha!
Je hebt iig geen last van mij, want ik praat niet (niemand verstaat t) en ik lach ook nauwelijks, want dat voelt ZOOOOOO VREEMD.. Arme ikkes, straks krijg ik ongelofelijk veel pijn enzo... Verdrietig nu maar hopen dat het dan geen lachen als een boer met kiespijn-smiley wordt, want dat is niet leuk! Huilen
Oh, en de nieuwe is in de maak: "Mijn-kiezen-zijn-net-getrokken-en-ik-ben-verdoofd-en-daarom-kan-ik-niet-eten,-maar-ik-heb-zo'n-onwijze-honger" smiley Schijnheilig

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 13:36

We kunnen je missen als kiespijn!! Tong uitsteken

Ahh nee hoor, grapje, IK vind je heel senielig (hopen dat de rest het dan ook vindt..)

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 13:43

IK BEN NIET SENIEL...
Ik ben suuleg! Vork of nou ja, nog niet helemaal, maar dat komt vanzelf, als ik mijn limiet van 6 paracetamols op een dag overschrijdt! Frusty

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 14:25

aah arme laui Haha!
wanneer komt de nieuwe smiley uit Haha! ps
spirit kan met je mee praten geloof ik

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 14:29

Zeker dat ik met Laui kan meepraten! *LOL*
Kom ook net terug van de kaakchirurg (heb 1 uur moeten wachten Boos! )

En ik heb ook een hele dikke wang en ik kan niet eten. Verdrietig En ik heb ook honger ja! En de verdoving is nog lang niet uitgewerkt Huilen

De verdovingen in spuiten was trouwens het ergst. Heb jij geen recept voor pijnstillers gehad? Ik wel, en die helpen echt goed!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 15:17

ik moest 15 min wachten (inclusief rontgen scan van mijn hoofd).
Die spuiten werd ik ook helemaal naar van, de verdoving begint uit te werken. Nu ook onder, heb al 1x mijn paracetamol met codeine genomen, nu zo misschien nog een (1e was uur geleden toen ik boven ging voelen). Mijn tongejte functioneert bijna weer, en ik heb zelfs al gegeten!
Hier mijn goeie ouwe verstand (heb ze schoongemaakt en gefotografeerd)
Afbeelding
Afbeelding

Misschien een idee? Zijn wel beeldschone kiesjes... Op de foto slaan ze wat rose uit, maar in het echt zijn ze net zo gelig als mijn andere tanden. Was wel smerig dat schoonmaken Lips are sealed

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 15:22

Mijn lieve kiesjes liggen heel schattig in een of ander spul te weken *LOL*

Maar de verdoving is nu ook bij mij aan het uitwerken, heb nog nergens last van.. Ik heb alleen zo'n honger! Verdrietig

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 15:36

yoghurt! was heel goed te doen, kon net mijn lepel naar binnen wurmen en dan net slikken.. Heb nog steeds honger, maar ok... Straks nog wat pap ofzo eten en dan maar hopen dat ik morgen gewoon weer kan eten... Sigaar

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 16:19

Ik heb nu vla. Gaat wel makkelijk en is erg Vingers aflikken Vork
Wij gaan vanavond spruitjes eten Misselijk Maarja moet wel te doen zijn.. Verdrietig

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 20:40

Ik heb pap gegeten, vervolgens ging ik bloeden als een rund. Dus ik met veel pijn en moeite op een gaasje gebeten, bloedt ik nog steeds. Het is niet zo heel erg, dus ik laat het er maar bij. Ga zo lekker vroeg naar bed en dan spreken jullie mij morgen weer! Verdrietig
Kan vooral niet hoesten, want dan ga ik echt bloeden, dus ik doe heel erg mijn best om gewoon te gaan tukken en verder niets. Huilen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 21:02

aaaaaah skattige kiesjes die met de vele worstels is die van boven de ander van onder Lovers

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 21:07

Ze zijn nie lief! Huilen
En idd, die met die hele smalle wortel (zijn drie wortels op mekaar) is van onder. Dat kon ik zien omdat daar plak op zat (niet gelijk denken jakkie bah, zat onder t tandvlees en daar kon ik met poetsen niet bij). Die van boven ziet er overigens ENORM uit in het echt, op de foto (heb ik ook nog gekiekt bij de dokter) zagen ze er echt de helft zo groot uit als onder. Ik heb nog geen koorts en hoop dat dat bloeden nu over is. Volgende keer mag hij boven ook hechten, scheelt mij een hoop gelazer. Verdrietig Frusty
Verder alles goed hoor, pijn valt me alles mee, en de volgende keer ga ik lachend in de stoel liggen als hij ze eruit wipt! Schijnheilig

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 21:09

hihi lijken wel kindertandjes hihi

Dusse laui naar bed toe jij het is allang bedtijd geweest Tong uitsteken .

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 21:18

Ik zal ze eens meenemen. Ik schrok me dood joh, t zijn echt joekels. Dus ik vind het niet zo gek dat het een beetje vervelend is (paracetamols helpen heel erg goed, slaap lekker (heb al geslapen!) en de pijn valt mee als ik maar stilzit), echt enorme dingen. Gewoon 10x zo groot als mijn melkkiesje (heb ik ook nog)...
Volgende keer neem ik ze ook mee, en dan laat ik er zo'n leuke ketting van maken! Dan ben ik echt een bikkel... 4 verstandskiezen ge-extraheerd (oid) en die dan als trofee om mijn nekkie... Cool

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 15:41

sorry mar ik begrijp hier echt niets van....maar ja wie ben ik om dat te zeggen