Het geheim van doree en de flugelflesjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tutu

Het geheim van doree en de flugelflesjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-02 23:44

Ik ken een zeker bloemendaals meisje. ze was een beetje een kakker doordat zei haar onbezorgde jeugd op de bloemendaalse schoolvereniging en het gymnasium had doorgebracht. Dit meisje is dildodee
Op een koude 2e kerstdagnacht (is dit nederlands) ging zij op stap in haarlem. Ik met mijn domme kop ging met haar mee.
De hele Grote Markt lag onder een dik pak sneeuw, alhoewel dat lichtelijk overdreven is. het was in iedergeval glad. We besloten samen in de London Bridge te vertoeven (klein, harde muziek, goedkoop zuipen). Nadat wij luttele alcohlische consumptie achterover geslagen en verscheidene 'leuke' liedjes als 'can't fight the moonlight' e.d waarop wij uit volle borst mee zongen, ontdekten we dat bobbie de indische barman ook flugel (je weet wel dat ongelooflijk vrolijk gekleeurde flesje waar je zoveel leuke dingen mee kan doen) in voorraad had. Dus besloten wij die aan te schaffen (dit was in een periode dat die verdamten euro nog niet bestond). Al vrij aangeschoten begon doree of ik, dat verteld het verhaal niet, te experimenteren met de mogelijkheden van het flesje. uiteindelijk bleek dat je deze flesjes, zelfs met 3 te gelijk, aan je tong kon hangen. Ik en dree waren een minuut of wat al mee bezig toen de eerste mensen de kunstzinnigheid hiervan in zgen en ons bevoorraadden met gratis flugels.
Nu een jaar later zijn wij nog steeds te zien in verscheidene theaters over het gehele land met onze buitengewone tutu en dodo flugelac.....!!!!!!!

tis allemaal niet heel erg grappig, maar op t moment was het erg leuk. ik raad jullie aan om bij doree in de leer te gaan om ook te profiteren van de vele mogelijkheden die de flesjes bieden

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 23:56

Hee dit zou toch geheim blijven.... ????

Hahahaha geweldig!! Wel heeel erg dat men hier op Bokt nu nog meer foute verhalen over mij weet (gelukkig zijn Jura's verhalen erger hehe Knipoog )
Het was zooo fanTASties!!
haha Bobbie en zun zwoele danspasjes!!

En al die mensen die ons gratis flugles gaven!! Echt super! Je vergeet trouwens nog de 70's/80's party voorafgaand in het Patro, maar wat daar allemaal gebeurd is....

Hahaha en achteraf Wouter.... Lips are sealed Lips are sealed Schijnheilig Schijnheilig

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 01:27

Ach, meid........ wees gerust.... ik zal maar niet vertellen waarom ik altijd allerlei mixen kreeg toegeworpen.... Knipoog Echt waar, hierbij ben jij heilig... Cool
Enne, wat Jura betreft... van de verhalen die ik heb gelezen tot nog toe... daar kan ik denk ik nog net niet aan tippen, al scheelt het niet veel.
Ik heb alleen een heeeeeeel groot voordeel.... ik heb hier weinig bekenden Haha!

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 08:27

whahahaah fanTAStisch Haha! *LOL*
daar had ik bij willen zijn *proest*

maareh vertel eens wat hebben jullie nou PRECIES allemaal met die flejses gedaan Pling

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 10:16

Idd Yor volgens mij hebben ze nog veeel meer met de flesjes gedaan dan dat ze nu zeggen Schijnheilig .

Vertel Tutu Lovers .

Sandra was niet is kan nog altijd komen hoor kijk uit Party!! . Ene idd de vehalen van jura zijn helemaal Toppie Tong uitsteken . Joost heb je er nog een paar of claudia Kwijl .

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 10:21

haahahahahha die dingen zijn alleen zo snel leeg...maar je kunt er inderdaad erg leuke dingen mee doen.
Geen ervaring mee hoor Schijnheilig

Tutu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 12:36

zeg, zeg alles is wel boven de gordel en zelfs boven de tweede gordel gebleven als je snapt wat ik bedoel.

wat ik al zei Prisca, vraag of je bij doree in de leer mag!!!! Knipoog
ik kan ook nog wel vertellen wat er daarna is gebeurt maar dat mag niet van dodo. dat moet je maar aan haar vragen........ Tong uitsteken

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 18:22

haha iemand het verhaal van doree met het schaap horen das nog veel erger...

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 18:29

Afbeelding

Hahah Flugel I love it!

Maar nimber vertel dat verhaal eens dan Pling

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 21:35

Ik wil het helemaal niet weten hoor Kim, anders fluister je t in mijn oor en dan zet ik t uitgebreid op bokt! Cool plan toch? Dorée maakt mij niets, want ik heb de Poelmo video voor haar besteld... En bovendien heb ik het meesterlijkste plan ooit bedacht en Dorée overgehaald om er aan mee te doen (nu vráág ik je, dat zegt toch al genoeg?) Tong uitsteken

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 22:00

als jij me het plan pb-t pb ik jou van 't skappie!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 22:10

Nee! ze mag het plan niet weten, Laudine!! Niet zeggen, het schaapverhaal is toch niet grappig (serieus)