Sandra's begrafenis is inmiddels geweest. Sandra ligt begraven op de Algemene Begraafplaats in Aalsmeer.
Er waren heel veel mensen voor haar gekomen en er waren heel erg veel bloemen. Naast de begraafplaats, vlak naast Sandra's plekje is een stal met paarden en een bak, ze zal dus altijd paarden vlakbij zich hebben.
Namens Wouter en de rest van de familie en vrienden, wil ik graag laten weten dat alle lieve berichten hier en op haar site heel erg gewaardeerd worden. Het is heel erg fijn voor de nabestaanden dat er zoveel aandacht is voor Sandra, heel erg bedankt voor alle berichten.
Voor Sandra is een condoleanceregister op haar website: www.wosanweb.nl Steun betuigen via email kan via de website of rechtstreeks naar sandra@wosanweb.nl
Ik wil mijn condoleance geven met het van jullie heen gaan van Sandra.
Ze wilde haar droom werkelijk maken. Maar door een tragisch ongeval is ze van ons afgenomen. Wij zullen haar missen, en altijd in ons harten blijven houden.
Lieve Lieve Sandra rust zacht meiske
Wouter en de rest van de familie wens jullie veel geluk met het verlies van je vriendin, dochter en je maatje.
veel sterkte
Paulien Leijendekkers
N00tje
Geplaatst: 15-01-02 21:39
ik wens iedereen die haar kende heel veel sterkte, maar vooral wouter en haar naaste familie. ik vind het heel erg dat dit in ons dorp heeft moeten plaatsvinden. overal is het erg, maar het is nu zo dichtbij. ik wens jullie nogmaals veel sterkte toe.
Anneke
Geplaatst: 15-01-02 21:42
Ik wil bij deze ook mijn condeolance geven.
Ik wens de familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte toe de komende tijd met dit grote verlies.
Ik leef met jullie mee.
Yentl
Geplaatst: 15-01-02 21:44
Ook al kende ik Sandra niet persoonlijk, toch wil ik wouter, familie en vrienden van Sandra heel veel sterkte wensen bij dit verschrikkelijke ongeval wat gebeurd is een jonge meid die nog een hele toekomst voor zich had.. niet alleen haar wens, maar haar hele leven is verwoest en dat van haar familie en vrienden ook.. we zullen je altijd in ons hart bewaren Sandra, en denken aan je bij alles wat we doen. sterkte iedereen!
kaj
Geplaatst: 15-01-02 21:47
Ik heb hier geen woorden voor. Ik sluit me bij alle voorgaande reacties aan.
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden en vooral haar vriend.
Anoniem
Geplaatst: 15-01-02 21:54
Lieve bokkers, Jullie kunnen jullie medeleven ook direct kenbaar maken aan Wouter en Sandra's familie door het gastenboek te tekenen op www.wosanweb.nl
hoe wreed is ons bestaan? in een wereld van komen en gaan, vol haat vol spijt en niet tot wachten bereid, om even stil te blijven staan, voor een enkel teder gebaar al is het even maar een hand op iemands schouder leggen of een enkel woord zeggen, van spijt van dank van berouw een zo"n woordje alleen voor jou! vaak worden woorden niet uitgesproken,contacten voorgoed verbroken. ...nu is het te laat.....
sandra rest in peace......
voor jullie familie vrienden en kennisen.........ik ken jullie niet maar heel veel sterkte met het verlies van sandra...............tekend.litha sitania..
Lielle
Geplaatst: 15-01-02 22:06
Voor Sandra, Wouter en hun familie
De dood die ons dak verwoestte heeft ons huis en hart tot puin gemaakt. Ons verdriet is onmeetbaar Onze dag door pijn verblind.
Een loodzware duisternis nu jij er niet meer bent. Maar wat je van jezelf hier laat; jouw liefde die nog immer brandt kan die zware last verteren en onze weg verlichten.
Dit is een eigen vrije vertaling van het onderstaande Ghanees gedicht van Albert Kayper-Mensah, gebaseerd op symbolen uit de Adinkra traditie
Death that blew our roofs away Has left our huts and hearts a rubble. Everywhere our grief is double Rain and lightning blind our day. Our darkness is lead Now that you are dead. Only what you left of you Flaming back as love of you Can melt its crushing weight Away, opening a gate.
LindaM
Geplaatst: 15-01-02 22:07
Sandra schijnt ook bij mij op de opleiding (FD) te hebben gezeten en ik ken kennissen die met haar hebben samengewerkt bij Budget. Ik kende haar alleen van bokt, maar misschien geeft het steun dat zoveel mensen haar gedenken en beduust zijn van wat er is gebeurt. Heel, heel veel sterkte met dit grote verlies en vind steun in jullie naasten.
Groeten,
Linda
Kirsten
Geplaatst: 15-01-02 22:08
Hierbij wil ik de nabestaande heel veel sterkte wensen met dit zware verlies van Sandra.
Liefs Kirsten Voorneveld
Imposante
Geplaatst: 15-01-02 22:14
Ik vind het heel erg wat er gebeurd is, ik heb er geen woorden voor. Ik kende haar dan wel niet persoonlijk maar ik wil in iedergeval de familie veel sterkte toe wensen.
Amulet
Geplaatst: 15-01-02 22:29
Ik wil de familie vrienden en kenissen van Sandra heel veel sterkte toewensen de komende tijd.
ik zal je heel erg missen, vooral op de ponyclub. Maar ik zal je zeker nooit vergeten. Ik zal proberen voor je verder te komen in de paardensport en bij elke overwinning met Gringo zal ik aan je denken.....
Wouter en familie, gecondoleerd en veel sterkte....
If tears could build a stairway and memories a lane I would climb back up to heaven to bring you home again
Mijn hart gaat naar de familie, partner en vrienden uit, ik weet hoe moeilijk deze tijd is.
My thoughts are with you in this difficult time
cathy en riet de vries NZ
littleroosie
Geplaatst: 15-01-02 22:49
Ik wil bij deze ook mijn condeolance geven.
Ik wens de familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte toe de komende tijd met dit grote verlies.
De bokkers die haar kende ook heel veel sterkte!
Mickey
Geplaatst: 15-01-02 22:52
Mijn condoleances voor de mensen die achterblijven. Vreselijk dat je hobby je dood kan worden... Ik wens iedereen heel veel sterkte bij dit vreselijke verlies...
Ethelate
Geplaatst: 15-01-02 23:05
Ook mijn condoleances en mijn medeleven heel veel sterkte
Missy
Geplaatst: 15-01-02 23:35
Ook weer van mij,heeeeeel veeeeel sterkte de komende tijd. Dit had echt niet mogen gebeuren
veel liefs Anne
Cassidy
Geplaatst: 16-01-02 00:14
God heeft er een engel bijgekregen.
Voor de nabestaanden, vrienden en kenissen: Heel veel sterkte toegewenst.
Liselot
Geplaatst: 16-01-02 00:25
voor iedereen die sandra kende via bokt of natuurlijk in het echt mijn condoleances... en heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode...
liselot
gabrycha
Geplaatst: 16-01-02 00:50
Ik ken je ook niet persoonlijk maar mijn condoleances.
ik hoop dat je het naar zin hebt daarboven en wie weet zien we elkaar nog eens.
Gabrycha
Pino
Geplaatst: 16-01-02 08:54
ik wil graag de nabestaande heel veel sterkte wensen met dit zware verlies van Sandra. Groetjes Janie.