De TA vond het toch te riskant om ze te laten zitten, ze zijn nl al op zn hoogst en nog onder het tandvlees (wat volgens hem komt doordat ze aan het eind van mijn kaak staan), daardoor zou het risico op cariës (gaatjes) heel groot zijn voor mijn volledig gave kiezen die ernaast staan. Helaas kon ik niet naar t UMC, want daar zijn ze aan t verbouwen, dus donderdag ga ik naar de kaakchirurg in het eemland ziekenhuis (ik kon ook naar N'gein, maar dat zag ik niet zo zitten
). Ben wel blij, nu doet mijn tandvlees veel minder zeer dan vorige week, maar als die krengen eruit zijn, dan heb ik NOOIT meer last van ze! Ik vind t wel doodeng, want ik heb het niet zo op gerommel aan mijn tanden, maar dat heb ik er nu maar eventjes voor over... Mijn mammie gaat mee, maar ik denk niet dat ze m'n handje mag vasthouden helaas... *snif*, maar ach, I'm a big big girl in a big big world he...
}>
en anders gewoon een wasknijper aan een touwtje met een gewichtje er aan op je tong klemmen ofzo...
).
want hij heeft gelijk die boven ook weggemikt. Zo van: korte metten mee maken.
Mijn andere kies en melkhoektand die er vorige keren zijn uitgehaald heb ik niet meegekregen!
En ik was nog wel zo goed bezig met al mijn melktandjes enzo sparen, voor later
en daarbinnen heb ik ook nog een kwartier moeten wachten voor ik de verdovingen kreeg
Ze moesten nog een man helpen, maar die was heel bang ofzo, zat helemaal te shaken op die stoel volgens mijn vader, die een beetje kon meekijken, wel zielig.