ik ben bezig met een site op expage.com met mijn nicht maar ik had een vraagje kan je ook plaatjes van paarden erop zetten ?? desnoods een foto van ons ??? zoja wil je er dan een berichtje zetten hieronder ?? || alvast bedankt ! myrthe \/
Wilona
Geplaatst: 15-01-02 20:18
Volgens mij kan dat niet
snoopy2002
Geplaatst: 15-01-02 20:23
kan niet, maar bij www.geocities.com je moet wel javascript kennen. anders zou ik het wel voor jullie willen doen met flash en java. gr, tamara
Volgens mij kun je wel plaatjes e.d op expage zetten, vele verschillende sites hebben dat, maar hoe weet ik eigenlijk niet. Ik weet het overigens niet zeker
snoopy2002
Geplaatst: 15-01-02 22:43
op de site zelf niet, wel ergens in een fotoalbum.
maar ik begin ook aan zo'n community niet met al die php rotzooi en banners. staat alleen onderaan een kleine link.
net zoals dit: [url]home[/url]
alleen doe ik alles eigenhandig en het is dan ook de volgende dag klaar. maar wel met passwoordt en nickname zodat niemand anders de site kan veranderen. de forum en chatbox worden op de site aangemaakt dan.
dit is de banner
met de site zelf ben ik nu bezig. ben zo klaar morgen zet ik de link hier wel neer wel de link neer
Ekstul
Geplaatst: 17-01-02 17:27
Het kan wel zie maar op www.expage.com/lutske je moet er een code voor hebben als je me pbt dan geef ik hem wel ff ok?