?), lekker onbeperkt internetten voor 99,- per maand. Krijgen we vorige week een brief thuis dat ze de tarieven verhogen (met 23%). Lekker is dat, hebben we net dure aansluitkosten betaald, met het idee dat het even een beetje een investering is maar dat we dan elke maand voor 99,- onbeperkt kunnen internetten, flikken ze dat. Echt heel flauw. Gelukkig is de Consumentenbond en nog een andere bond die over telecomzaken gaat hiermee bezig. Hopelijk wordt het teruggedraaid. Als er meer mensen hier zijn die hetzelfde probleem hebben, moeten ze even ook naar de consumentenbond bellen, want daar verzamelen ze alle klachten en proberen ze er zo wat aan te doen.Ik weet dat het slecht gaat met KPN, maar dat wij dan voor die kosten moeten opdraaien
....
. Oke niet leuk maar de centen zijn welkom bij de KPN.
.
. Ik heb er nog niet eens gebruik van kunnen maken maar heb inmiddels de helpdesk al tig keer aan de telefoon gehad. Vandaag werd ik doorverbonden met iemand die "hallo jongedame" zei. Nou hoeven ze me echt niet met mevrouw aan te spreken maar dit ging wel weer wat ver