Martijn van K-Otic gezien tralalalaaa

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dorée

Martijn van K-Otic gezien tralalalaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-02 13:39

Gisteren na Jessica en ik bij Nathalie in Eindhoven waren geweest, gingen we met de trein terug naar A. Dus wij stappen in Eindhoven in de trein, echt superdruk, en lopen door het gangpad op zoek naar een plaatsje.
Vlak voor de deur zie ik een bekende zitten en zeg: Heey! Heel vrolijk en met een big smile. Hij kijkt me aan en glimlacht terug en ik loop verder want we hebben nog steeds geen plaatsje.
Eenmaal door de deur en in het 'instapgangetje' zeg maar bedenk ik me wie ik zojuist gegroet heb. "Huh? Dat was Martijn van K-Otic!!" Dus ik roep tegen Jess "Dat was Martijn van K-Otic!!" Haha echt heel grappig! Ik dacht nl dat ik iemand groette die ik kende, maar het was dus Martijn!
Nergens was een plekje, dus wij gingen maar in het halletje zitten. Hehe zaten we meteen vlakbij Martijn want die zat in de coupé op de stoel naast de deur! Hihi we hebben hem goed bespioneerd. Hij heeft zo'n supermooie Nokia, die je openklapt met een toetsenbord erin zeg maar! (Wij zo, Ja dat kan hij nu wel betalen..) en hij rookt Marlboro en Lucky Strike...

Haha ik voelde me echt zo'n schreeuwende fan die haar idool bespioneerd! 'T is dat ik geen K-Oticfan ben en Martijn me niet echt interesseert, maar het was wel heel leuk om iemand die zo bekend was vorig jaar, gewoon in de 2eklasrokerscoupé te zien zitten! En ik heb hem zelfs dag gezegd! Whiehoe!!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 13:43

Hahaha dat heb ik gehad met Peter Lusse, die liep op het station in Groningen, hij kwam me zo bekend voor dat ik er verder niet over nagedacht had, ik groette, hij groette terug en toen bedacht ik me ook dat ik hem wel ken maar hij mij niet *LOL*
Raar he, omdat je iemand zo vaak gezien hebt, krijg je zelf het gevoel dat je iemand kent. En dan kom je tot de conclusie dat die ander jou helemaaaaal niet kent.

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 13:45

ow jaloers! Martijn is een lekker ding (vind ik) ect gaaf man!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 13:57

haha dat had ik met Karin en euh maurice heet ie geloof ik uit BB 1
die kwam ik tegen bij Agovv-feyenoord zaten ze naast ons want wij hadden vip kaartjes gekregen.
haha ik ging bier halen stond ie achter me in de rij dus ik hem 'm gegroet en vervolgens heb ik er wel een half uur over gedaan om er achter te komen waarvan ik 'm ook alweer kende haha.
Toen kwam ik erachter dat hij mij dus niet kende en dat het geen oud klasgenootje ofzo was
*oeps*

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 14:04

Moet je vaker op het station van Venlo komen, daar kom je hem namelijk heel vaak tegen. Hij moet namelijk altijd via Venlo reizen. Ik heb em zelf nog nooit alleen gezien, wel met de hele groep met de Plus verkiezing van het jaar Haha! en wij hebben gewonnen!!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 14:37

nou ik heb lekker piet paulusma geergerd Haha!
Wij was nl. bij ons op de camping en ik zou OANT MOARN!!! roepen, jaja het was 's ochtends, voor ik OANT had uitgesproken zei hij al: oant moarn Frusty

hahaha

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 17:49

Ik heb Piet Paulusma ook ontmoet. Toen hij het weer ging aankondigen moesten wij mete en groepje van de fanfare een kerstliedje spelen op de achtergrond.

jaja

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 17:56

Oooh gaaaaaf! Je had me gisteren ook idd een smsje gestuurd! Maar ik had geen beltegoed dus ik kon je niet terug smsen of bellen... Lachen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 19:14

haha!! Ik kom heel vaak Jody Bernal tegen in de stad (:r Misselijk maargoed) ik kijk er niet eens meer van op, maar hij woont ook dicht bij mij in de buurt.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 21:37

Zal ik jullie ff jaloers gaan maken dan maar?? Ik heb al een keer met Martijn gepraat Tong uitsteken *LOL* Echt.. gepraat, niet zo van hoi! ja hoi. Nee echt gepraat zo van: hoest met jou? Wat speel je nou voor muziek en bla bla bla Wel een half uur lang!! Haha!
Dat was nog voor K-otic hoor, maar hij is wel hartstikke aardig! Nog steeds trouwens.

Mmm.. nou ben ik alleen ff de naam kwijt van zijn bandje Frusty

Zijn jullie al jaloers Haha! ?

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 22:14

Shaienne schreef:
Ik heb Piet Paulusma ook ontmoet. Toen hij het weer ging aankondigen moesten wij mete en groepje van de fanfare een kerstliedje spelen op de achtergrond.

jaja

Een vriendin van linet(ik ben dus het zusje van linet) en die vriendin is het nichtje van piet paulusma

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 08:31

Shaienne schreef:

jaja

HEB JIJ PIET ONTMOET????
aaaaargh ik is jaloers. ik ben helemaal piet ven, heb zelfs een piet sleutelhanger.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 17:29

Mmm.. nou ben ik alleen ff de naam kwijt van zijn bandje Frusty

zijn bandje heet "taxe" want axe betekend bijl ofzoiets want er spelen er 2 in die bijlmakers heten en die t is van terporten, van martijn dus. jaja as jij bent niet de enige die eens met hem heeft gepraat en er zitten nogal wat meisjes bij mij in de klas die uit maasbree komen dus die kennen hem allemaal heel goed.

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 19:59

Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken gister in maastricht wie zag ik daar zitten in een cafe ????

Bart en Anna Tong uitsteken:P:P:P drufce natuurlijk niet om een hantekening te vragen, ben ik een beetje te Bloos voor, maar IK heb ze GEZIEN, dusse 2 meer dan jij NANANAANNANANANA Tong uitsteken Tong uitsteken

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 20:17

hmm een ex van mij heeft in goede tijden meegespeeld.
hij speelde daar leo, de blonde ober in de rozenboom, en ook achter de balie van het hotel dus Lachen

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 20:33

Ja auk.. I know Haha! Vriendin van mij staat ontzettend vaak samen met hem in de supermarkt *LOL* Dus ik heb het net ff nagevraagd en het zat idd zo Lachen Waarschijnlijk zie ik hem binnenkort weer omdat een vriend van mij een optreden heeft geregeld van Taxe, voor zijn feest