je leven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lovelygirly

je leven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 15:42

denken jullie ook wel eens van waarom leef ik??
want nu heb ik het gevoel van alles wat er gebeurt komt door mij!!

Orchid

Re: je leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 15:46

Ik heb het idd wel eens gehad, en ben tot de ontdekking gekomen dat ik eigenlijk voor mijn dieren leef....
Maar je komt er vast wel weer bovenop hoor Ach gut

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 17:20

ik heb/had zelf ook altijd het gevoel dat ik niks goed kon doen. Naar dat Laukje weg moest werdt dit allemaal alleen maar erger. Ik doe de opleiding helpende welzijn dit is een vooropleing van de SPW (Sociaal Pedagogisch mede-Werker) ik heb met al `mijn` problemen op een gegeven moment hulp gezocht op school. Ik heb lange gesprekken gehad en werd op bepaalde momenten helemaal gek van mijzelf. Nu ik Laukje weer terug heb is alles al beter. Ik heb nog het gevoel dat ik meer voor de paarden leef. Maar naar de gesprekken op school voelde ik me meestal al wel wat beter. Ik denk dat als jij hier last van heb je gewoon is contact moet leggen met andree jongeren die hier ook last van hebben/hadden. geloof me je bent echt niet de enige! ik loop nu een paar weken op een plek stage waar veel mensen dezelfde problemen hebben gehad. het gekke is dat ik er met hun goed ver kan praten en dat ik me op stage helemaal thuis voel! meid suc6 Ach gut

luvvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 19:32

ik word voortdurend gek van mezelf. t ene moment benk keigelukkug en n uur later in tranen omdat ik vind dat ik alles verpest enz. marjah, ik zit dan ok nog midde in mn puberteit duz Tong uitsteken khoop da t over gaat. aangezien jij al op hbo zit zal het wel snel weer over gaan. nie te lang bij stil staan!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 08:42

Verplaatst van VMR naar AM.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 08:46

Ik verneuk mijn leven eens in de zoveel tijd, nu dit weekend weer. Af en toe haat ik mezelf.... Boos!
Maar gedeelde smart is halve smart, gelukkig ben ik niet de enige die zich zo voelt als ik dit zo lees Haha!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 10:00

Af en toe heb ik dat gevoel, even een moment dat ik denk: wat is het nut hiervan, waarom doe ik dit? Maar als ik dan bij de paarden loop, of met iemand sta te praten van wie ik houd, weet ik het weer: leven kan ook leuk zijn Lachen

Karnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 10:19

jaa.. er heefd net een meisje van mijn school zelfmoord gepleegt..dan denk ik..waarom ?! het komt ooit wel weer goed.. je leeft maar een keer.. er vechten zoveel mensen om het leven , en dan zou jij er zomaar uit stappen ?! zonde toch?!

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 18:28

Citaat:
dat klopt inderdaad het gaat weer over Knipoog
maar ik had net ruzie gehad en toen dacht ik echt weer aan de dingen die waren gebeurd
zoals: me verzorgpony die was overleden,me zus uit huis,me vader met hartklachten en me moeder die in het ziekenhuis had gelegen

maar ik ben zo blij met mijn leven ik kan niet alles laten gaan wat ik nu heb het is geweldig zo Haha!
maar ik denk echt nooit eraan om zelfmoord te plegen!!

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 18:58

Tja ...
Soms voel ik me zo naar zit niet lekker in me vel en heb zo iets van, worm ik, worm nu, hoe, waarvoor?
Heb laats weer iets meegemaakt waar ik nog vaak aan denk.
En dan denk je daar weer aan en dan heb je zo iets van grr ..
Het leven is soms heel erg hard en zwaar...
Maar dan is het opeens weer rozegeur en manenschijn en heb je zo iets van toch wel fijn dat ik er ook bij hoor.
Soms wil ik heel erg graag met iemand praten over mijn dingen die gebeuren en waar ik soms heel erg mee zit, en dan is daar mijn lieve poes die ik alles kan vertellen en mijn hart bij kan luchten , maar soms vertel ik het ook gewoon aan qwinty en heb het gevoel dat hij me soms nog snapt ook Lachen..

Bah het is niet eerlijk verdeeld dat vind ik soms ook wel eens moeilijk te snappen dat gewoon allemaal zo niet eerlijk is.. en wrom dat is de vraag.. Waarom??

Maar goed kan hier wel me hele verhaal neer gaan zetten over alles wat wel en niet deugt aan "Mijn" leven maar daar schiet niemand wat mee op..