Hehe... Leuk!!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-01 20:26

zzzzzaha, o sorry, ik zit nu ff aan de telefoon. Lekker onzin he. Ze zegt ik zie een paard op de fiets, nouja. Nou zeg. We zitten een beetje onzin te banketstaaf, geniet ervan!!! Hihi, er valt denk ik niets van te genieten... Slaat dus echt heeeeeeelemaal nergens op, maarja je moet toch wat te doen hebben he, als je een saai telefoongesprek hebt... Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-01 13:09

zou ophangen geen optie zijn in dit geval? Of was het zakelijk, dan kun je je er lekker makkelijk van af maken....

Lau

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-01 22:36

Tsja...

Kijk, het was een vriendin van me, en we zaten allebei huiswerk te maken en te banketstaaf, en in de tussentijd ook nog ff naar 538 te luisteren... en ikke? Ondertussen wat onzin in het onzin forum te knallen he!!!
Loeien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ajuus, groetiezzz moi

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-01 11:59

Lijkt me ook niet echt een zakelijk gesprek, paard op de fiets....

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-01 12:09

heb een vriend waar ik ook van dat soort gesprekken mee kan voeren. uiteindelijk eidigt zo'n gesprek in hmm ehm hmm tulijk ben lief, en dan krijgen we weer een discussie of ik nu wel of niet lief ben. meestal komen we daar niet uit. en nadat je de eerste keer zegt ik ga ophangen duurt t nog een half uur voordat je uitgepraat bent over niets bijzonders.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-01 14:43

MARJO nu vraag ik me toch af over wie je het hebt hoor! komt me namelijk vooral NIET bekend voor Knipoog
xxies

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-01 14:57

Mijn Best vriend.
hihihihi. maar laatste tijd bellen we minder. hij is nogal verliefd weetje.
Gefeliciteerd nog he met vandaag hebt mn record gebroken

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-01 15:07

ow wat leuk dattie zo verliefd is!! ken ik dat meisje???
dank je dank je dank je!! ik ben echt zooo blij Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
xxies

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-01 17:19

Haha, een vriend van mij zegt altijd maar dat-ie is geboren als 'oud wijf', die jongen kan echt banketstaaf aan de telefoon. Heb laatst een keer 8 (!!) uur met 'm zitten bellen en dat is zijn record nog niet eens (en dat voor een kerel). Leve 1633... Lachen

Met icq-en gebeurt dat ook regelmatig: 'Ik ga nu echt slapen hoor' en dan een half uur later: 'ja maar nu ga ik echt slapen hoor', en dan een uur later: 'zei ik niet dat ik ging slapen, nu echt hoor!', totdat het alweer bijna ochtend is. Leve de kabel... Lachen

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-01 17:23

heerlijk he die Kabel. Meestal als ik aan t bellen ben ga ik ondertussen in mn bed liggen, heerlijk, eventjes over niets praten. Heb hem ook een keertje om een uur snachts wakker gebeld, omdat ik ff tegen iemand mn frustratie moest spuien vond ie niet erg hij riep zelfs dat ie wel langs zou komen als ik t echt niet meer trok in mn uppie. wel fijn zo goeie vriend. En Maaike mag trots erop zijn dat ze zo'n biojzonder vriendje heeft.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-01 18:27

je moest eens weten marjo hoe trots ik erop ben Lachen
xxies