Van Maartje (Jura, mod VVDD) is het volgende al bekend:
-plastic bordjes
-plastic bestek
-bergen afwas
-instabiele gordijnroe
-brakke computer
-ongeorganiseerd
-1 persoons auto
Maaaaaaar
Wist u dit:
Maartje hoeft tegenwoordig ook niet meer te koken, ze krijgt van de boerin van waar haar paard staat iedere dag (bijna iedere dag iig) een plasticbakje met voedsel mee. En volgens Maartje is het ook nog eens ëen handig bakje want het kan zo in de magnetron, handig he".
Zoals U ziet heeft maartje voor ons nog veel verbazingen in petto!
Maar wacht er is meer!
T begon allemaal toen Maartje en ik in de Albert Hein waren in Purmerend, toen liepen we langs de vleesafdeling, en toen vroeg dat meisje "kan ik je helpen" aan Maartje, dus ik reageerde met "nou ik vrees dat dat al niet meer mogelijk is" dus toen keek ze mij aan en ik zei "nou ik weet niet hoe goed je bent, tenzij je een heel groot mes hebt" want Maartje heeft eigenlijk wel hulp nodig" maar ze zei dat ze die niet kon bieden, maar ze moest wel lachen.
Toen ging het pas echt fout,
Maartje was zoooo jaloers op Lautje, die op 8 dec. jl. een tour door de Albert Hein in Purmerend heeft gemaakt en alles vanuit het boodschappen-in-het-karretje perspectief heeft gezien (mijn idee, dat wel), dat Maartje dat ook wilde.
Dus na langtegenstribbelen gaf ik toch maar toe en nam Maartje plaats in het karretje, en maar commando's geven enzo "hier naar rechts (zwaait naar rechts)" "hier bijna" "ja stop stop stop" "pak jij het maar even".
Toen kwamen we langs de vlees afdeling waar dat meisje nog stond, en met Maartje braaf voordduwend zei ik al tegen haar ïk zei het toch, ze heeft echt hulp nodig" en toen kon ze wel in zien waarom!
Maartje heeft toch nog 10 min. in het karretje gezeten, totdat ze eruit wilde (heel flauw, k wilde haar nog laten scannen bij de kassa!) maar goed t was niet anders!
toen zijn we maar naar de paardjes gegaan.......een ervaring rijker, en ik een illusie armer!
Laatst bijgewerkt door Death_Squad op 13-01-02 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt