Ik word echt gek hier ik zit al vanaf donderdag binnen ben 1 keer uith uis geweest om naar de dokter te gaan .... en verder kan ik gewoon helemaal niks doen heb voorhoofdsholtontsteking gisteravond zou ik naar de bios gaan naar ord of the rings eindelijk die wou ik zo graag zien gaat dus niet door...vandaag hebben we op de club wedstrijd van de wintercompetitie ik doe niet mee maar meestal schrijf ik kan ik ook al niet heen...vanavond zou ik gaan stappen ben maandag lekker vrij nee hoor dorine moet weer thuis blijven aarggghhh ... waarom moet dat mij altijd overkomen...!
Ik lig alleen maar in mijn bed en kijk naar flims heb de hele dag hoofdpijn dus hele dag bokken is niet zo fijn ... wat kan ik nog meer doen .....!!!
assie
Geplaatst: 13-01-02 12:28
-Bellen naar lang vergeten vriendinnen -brieven schrijven -knutselen -eindelijk die trui breien.. wat je al heel lang wilde
Ehm.. ehm.. ff denken hoor, ik schrijf straks wel weer wat.. als ik meer inspiratie heb
Dorine_81
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-02 12:36
hmm...die trui die ik al zo lang wilde hebben das wel een goed idee...hahaha...1 probleem ik ben bang dat ik niet meer kan breien of verleer je dat nooit ?
assie
Geplaatst: 13-01-02 12:40
hmm.. dat verleer je toch nooooit.. wie kan er nou niet breien?? Doorsteken.. ehm.. ehm.. ehm...
Maaike
Geplaatst: 13-01-02 13:40
insteken doorhalen omslaan en af laten gaan??? zoiets was t volgens mij. mn mams heeft t me ooit eens geleerd maar ben er niet echt goed in
assie
Geplaatst: 13-01-02 13:42
Oja dat was het! Ik kan wel breien hoor, mijn handen doen gewoon wat ze moeten doen, maar de goede woorden wist ik niet meer Ik kan niet alleen blind typen.. ook blind breien
Hoe staat het met je trui dorine?
Laui!
Geplaatst: 13-01-02 13:45
Oh, ik had er vroeger eentje van een konijntje die zijn holletje ingaat, dasje om, er weer uit en dan nog iets (hing zichzelf op denk ik..) Maar goed, die weet ik ook niet. Volgens mij is het insteken, omslaan doorhalen en aflaten glijden... Maar dat maakt niet uit, ik heb laatst toen ik ziek was écht geborduurd. En nog heel wat ook, vraag me wel af wat ik er mee moet, maar goed, ik verveelde me he..