Waar gaan jullie naar toe met carnaval?
Ik weet het nog niet ik wilde kaartjes gaan halen voor De Ster maar die zijn al uitverkocht
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
)
. Vorig jaar zijn we thuis gebleven omdat de compagnon van mijn man, met zijn vrouw, het prinsen paar van Schwabach waren
. Iemand moest dus op de zaak zijn en dat was mijn man
!
van het prinsen paar, omdat we dit paar ook kennen en we daar niet echt onderuit komen (net als vorig jaar
).
. De optocht op Fashings-Dienstag (carnavals dinsdag???) is altijd wel heel leuk! Als de optocht voorbij is, gaan we altijd -inmiddels al wat teut van de Glühwein/biertjes/etc. tijdens de optocht- nog de kroeg in.
Wij gaan naar mensen die wij op vakantie op de Canarische Weilanden hebben ontmoet! Whahaa, ik had ze gisteren gebeld en ze kunenn mijn naam niet uitspreken, ik heet de hele tijd Babes en Babe!!!
)
joostvangestel schreef:. Nou, ik heb alweer schoongenoeg van die witte troep in mijn tuin! Vandaag kwam weer de sneeuwschuiver van de gemeente en die schoof weer gezellig 50 cm sneeuw voor mijn oprit.. vegen maar..
, dat was de eerst ruimen, voordat we het huis inkonden. Maar... ik vind het wel leuk hoor! De straten hier zijn nu wel zo vies bruin geworden door het zand strooien, maar de tuin is nog steeds erg mooi en het is ook nog steeds prachtig om met de paarden het bos in te gaan! Ik hoop alleen dat het nog een keer sneeuwt, zodat alles een beetje "opgefrist" wordt
!