Bestaat er een speciaal key-cord voor mobiel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje__

Bestaat er een speciaal key-cord voor mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 22:50

Weet niet precies waar het hoort, maar ik gok op FZ...

Maar iig, bestaat er een speciaal key-cord voor je mobiel? Heb wel even rondgekeken op internet, maar valt eigelijk niets over te vinden.
En als die bestaan, waar zijn die te koop?

Sylvia

Re: Bestaat er een speciaal key-cord voor mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 23:38

Ze bestaan geloof ik wel, zo wie zo in combi met een tasje, mijn broertje rent er ook mee rond. Zal 'm morgen eens vragen.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 13:21

Ik heb ze bij telefoonwinkels wel aan zo'n ronddraairekje zien hangen. Er zit zo'n heel klein lusje aan. Je moet je mobiel openmaken, het lusje ergens achterhaken en hem weer dichtdoen. Dan zit dat lusje muurvast in je mobiel. Met een klikdingetje kun je hem dan aan het keycord hangen dat erbij hoort.
Nadeel is -vind ik- dat je mobieltje ongeveer ter hoogte van je kruis hangt en als je gaat zitten of bukt, knalt ie overal tegenaan Scheve mond Maar misschien is die van mij wel te lang Clown

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 02:21

Ik heb er eens eentje gekregen van een internet zaak. (pixxass) en die is gifgroen. Die wil ik je wel opsturen hoor. Doe er niets mee. Zit nog in de verpakking zelfs.

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 15:37

Ik had er nog een liggen, een klein maar fijn dingetje. Hoe ik eraan kom geen flauw idee, zal Marc wel eens ergens bij hebben gekregen. Die paste dus aan mijn mobo. In de hoek van mijn mobo zat een klein gaatje, war je dus de keycord aan kon bevestigen. Zit als een huis.
Het is waar dat je mobo vrij laag hangt (nu dus midden op mijn dikke buik Bloos ), maar ik vind het wel een prettig idee dat je hem ergens aan vast kunt knopen (met paardrijden enzo), Ben niet voor niets een paar keer een mobo verloren met rijden (wel terug gevonden, maar nat gras kan nooit gezond zijn).
Ze zijn er dus wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 16:12

idd met zo'n klein lusje der aan, ik was laatst op de markt in den haag en daar hingen er in een heleboel kramen wel van die dingen...

ik gebruik hem voor mijn mp3 speler, maar voor een telefoon moet vast ook lukken Haha!

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 16:53

Je hebt toch ook van die tasjes achtige dingen waar je ze in kan doen. En daar zit dan ook weer een koord aan.

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 17:27

Heb ze wel gezien hoor.
Bij t for telecom staan ze altijd in een krantje.
Het is een soort houdertje zeg maar wat je erom kan schuiven.