school is leuker dan ik dacht!!:D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

school is..

stom
20 (100%)

Totaal aantal stemmen: 20

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 16:39

Ik heb nooit een hekel aan school gehad. meestal meer aan de periode na school want dan moest ik huiswerk maken... Verdrietig
Daar heb ik dus wel een hekel aan.. Maakwerk zoals werkstukken, presentaties ed vind ik daarentegen wel leuk. Maar ik heb een bijzonder grote hekel aan woordjes stomweg uit mn kop stampen (Mmhh doe ik meestal ook niet... kost teveel tijd Haha!).
Ik hoopte daar na de MAVO vanaf te zijn, maar helaas, weer woordjes Frusty

Maar opzich vind ik school dus erg leuk. Zeker dit jaar (MBO dierenverzorging) we hebben een ontzettend leuke en gezellig klas (meiden) en we doen vanalles samen. Dus jah, ik ga met plezier naar school, en zelfs en dag van 8 uur doorkom ik makkelijk Tong uitsteken

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 18:26

Wij hebben echt een hele gave klas! Dus het is altijd wel lachen op school. En inderdaad, net als Pinky Girl vind ik het na school minder lachen, want dan is het huiswerk aan de beurt Boos!
Maarja, dat overleef ik ook al 1,5 jaar ofzo, huiswerk maken, dus zo heel erg is het ook weer niet Lachen

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 18:53

ach ja soms is het wel leuk!
vanmiddag wel wat afgelachen!
maar huiswerk NO WAY!
bah Misselijk

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 20:38

ik haat school want ik heb een stomme ***klas Boos! Boos! Boos! Misselijk Misselijk Misselijk
Vorig jaar,in de derde,heb ik alleen maar lol gehad.Daarom ook die slechte cijfers en overplaatsing naar de mavo.Maar er is iets verkeerd gegaan en ik ben in een kleuterklas gekomen.Ze zijn allemaal achterlijk en kijken scheel uit hun ogen.Ze leveren altijd commetaar op alles,vooral op mij.Het is zelfs zo erg dat ik me haast niet meer durf te bewegen.
tis geen grapje hoor,ze zijn echt heel erg.Okeej misschien overdrijf ik een beetje(ze kijken niet scheel uit hun ogen Haha! )maar toch haat ik ze.
gelukkig heb ik in de pauzes mijn vriendinnen Lovers

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 20:44

tja sommige mensen......... *LOL* Scheve mond

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 20:51

School is vooral ontzettend saai.. NIet echt stom, gewoon saai

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 20:59

het laatste wat is lachen kan noemen is SCHOOL !!!
altijd weer die zalige bergen huiswerk .... Misselijk Misselijk

en ik zit op school met daarop heel veel ADHD- kinderen. zo ook in mijn klas .....

begrijp me niet verkeerd , ik heb niks tegen mensen met adhd , ze zijn vaak best aardig , maar ze zijn zo druk .... Verdrietig
op sommige alles-gaat-mis dagen is school gewoon een strafkamp. je kan jezelf niet meer horen nadenken , omdat je vergaat van de herrie .....

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 21:24

School is gewoon stom, gewoon het stomste van het stomste gewoon! Ik haat school!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 21:56

Wat is er nou niet leuk aan school? Ik kan geen leukere vrijetijdsbesteding bedenken...Schijnheilig

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 19:47

SCHOOL IS Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk
ROT KLAS alleen de meide zen leuk alleen die jongens hebben altijd iets stoms te zeggen of over me vriend.........
maare ik blijf nog in de 2e en als ik die gehad heb ga ik naar het grafisch lyceum in Eindhoven

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 19:54

ik ga tot de 3e op deze school en daarna ga ik naar meppel Lovers
iets in de paarden of zo! Cool

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 20:20

Ik ben altijd al een gek kind geweestt.. *LOL*
Maar ik vind school altijd hardstikke leuk!! niet het leren enzo, maar het is er gewoon altijd zo gezellig en je moest eens weten hoeveel lol ik altijd heb daar! Ik zou school niet kunnen missen eigenlijk.. natuurlijk is het leren niet altijd leuk maar ik heb het er echt wel naar m'n zin hoor!

maargoed bij mij op school gebeuren ook altijd de gekste dingen!
ik zit niet echt in een leuke mentorklas, dat komt doordat ik erg jong ben en me eigenlijk ook nog best wel jong gedraag (om het zo maar ff te zeggen *LOL* ) en bij mij in de klas zitten allemaal zitteblijvers die dus zo'n 2 jaar ouder zijn. Mijn hele klas is wel erg leuk, meer met mensen van m'n eigen leeftijd ook..
en de pause is het allerleukste *LOL*

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 22:06

Beslis zelf maar wat het bij mij is. Een klas genoot heeft foto's van afgelopen week op het i'net gezet.
http://users.raketnet.nl/timvandernagel/
Ik doe dus een computer opleiding vandaar dat we bijna steeds in computer lokalen zitten. En die man met die punk is mijn nederlands leraar. hihi

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 20:54

Wat idd Pinky girl zegt, school zelf is niet zo erg, maar als je daarna thuiskomt en de hele tijd huiswerk moet maken dat is wel erg!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 20:58

vorige jaren vond ik altijd heel leuk, waren veel gezellige mensen op school enzo. helaas vorig schooljaar gezakt en nu zijn de meeste leuke mensen weg, zit nu in een klas met allemaal jongere lui of lui die ik niet zo erg mag. gelukkig zitten er wel wat leuke tussen maar lang niet allemaal.
dit jaar is aan de ene kant heel leuk (haal goede cijfers!!!) maar ook weer niet (nutteloze lessen, heb alles al een keer gehad)

ik kan de poll dus niet invullen, ik vind school niet lachen maar ook niet stom eigenlijk