Herbalife

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:16

@ robyn:

Wat jij zegt over mensen die het gebruiken als afvalmethode (zich zelf uithongeren met Herbalife en als ze hun streefgewicht bereikt hebben gelijk weer terug vallen in hun oude ongezonde patroon en dus weer 2x zoveel aankomen) daar ben ik het helemaal mee eens! Als je het product op die manier gebruikt is het rotzooi! Maar het ise cht niet de bedoeling dat het zo gebruikt word.. daarom krijgt iedere gebruiker begeleiding erbij om dit te voorkomen.

ingvdh

Berichten: 6373
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 23:38

Ik heb het 3 maanden gebruikt en ben amper afgevallen (3kg), dus het helpt niet bij iedereen! Ik heb me keurig aan alle voorschriften gehouden, dus daar ligt het niet aan.

Daarnaast vind ik het vreselijk duur, wat in mijn ogen wordt veroorzaakt door de verkoop methode. (mijn nicht is consulente en omdat ik het wel leuk vond in het begin heb ik geinformeerd naar verkoop mogenlijkheden).

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 02:13

Dat is ook wat ik nadelig vind. Als het zulk wonderbaarlijk spul is, waarom verkopen ze het neit gewoon in de winkels? Nee, je hebt er een consulente nodig die je stimuleert om een nog duurder pilletje te kopen en nog een week langer je shakejes te drinken, want dán zal het echt wel gaan werken hoor.... Clown

Dat meer water drinken, en gezonder eten, een maaltijd vervangen en weetikwat, dan kan je ook gewoon Slimfast kopen. Bij de drogist. Voor veel minder geld.

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 12:18

er zijn verschillende redenen waarom het niet in de winkels verkocht word..

Als het in de winkels verkocht zou worden zou het nog eens 30% duurder zijn (vele distributtie wegen zijn weg genomen op deze manier).. die mensen die het verkopen verdienen er 25% op als ze het heel goed doen.. en daar moeten ze dan nog belastig over betalen dus stel echt niet veel voor.

Daarbij is het voor dit product van belang dat het op de juiste manier gebruikt word.. wat ik al eerder zei: het is enkel gezond als je er op een gezonde manier mee om gaat. Herbalife vind follow-up en begeleiding gewoon belangrijk en daarom is er voor deze weg gekozen.

ingvdh

Berichten: 6373
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 14:49

persoonlijk denk ik dat het in de winkel goedkoper zal zijn, simpelweg omdat de prijzen nu vastgesteld zijn door herbalife (en o wee als je daar vanaf wijkt) en als het in de winkel zal liggen zal er gerust wel eens een aanbieding oid zijn, of simpele concurrentie.

Ik denk dat juist dit distributie kanaal het hele product zo duur maakt, er moeten een heleboel mensen geld aan verdienen (soort piramide achtig iets) en omdat ze alleen maar herbalife mogen verkopen is dit hun enige bron van inkomsten en moeten de marges dus hoger zijn. De marges in de supermarkten en drogisterijen zijn veel lager, maar omdat ze veel meer verkopen verdient het even goed, als je 100x 1 euro vangt is het altijd meer dan 4 x 10 euro.

Anoniem

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 15:08

ff een vraagje tussendoor

Ik heb vermoeidheids klachten
dan zou z'n energie ding goed kunnen helpen, joepie alles weer doen

maar aaan de andere kant, mijn lichaam geeft niet voor niets het signaal moe door, zodat ik rustig aan doe om min lichaam te beschermen.
Als ik nu van die energie pillen eet, ga ik dan niet over mijn grens en pleeg ik uiteindelijk roofbouw op mijn lichaam?

(wat ik al eens gedaan heb zonder pillen, vandaar het chronische)

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 16:42

runningkawa schreef:
ff een vraagje tussendoor

Ik heb vermoeidheids klachten
dan zou z'n energie ding goed kunnen helpen, joepie alles weer doen

maar aaan de andere kant, mijn lichaam geeft niet voor niets het signaal moe door, zodat ik rustig aan doe om min lichaam te beschermen.
Als ik nu van die energie pillen eet, ga ik dan niet over mijn grens en pleeg ik uiteindelijk roofbouw op mijn lichaam?

(wat ik al eens gedaan heb zonder pillen, vandaar het chronische)


het is in de regel zo: het ene werkt niet zonder het ander. Het zou zo kunnen zijn.. met de nadruk op het zou kunnen.. dat je darmen zodanig verondreinigd zijn (dit komt door te weinig vezels, lijnverleden, prikkelbare darmen, veel dierlijke vette ed.) dat ze een groot gedeelte van de voedingsstoffen niet eens opnemen.

Ik zou ej aanraden je darmen te reinige (daar hebben ze vezel tabletten voor) en de shake 1x per dag te nemen om je te korte aan voedingsstoffen aan te vullen. Waarscheinlijk zal je dan al merken dat je meer energie krijgt omdat je lichaam krijgt wat die nodig heeft. Wat ook zal helpen is meer beweging.

Die energie pillen waar jij het over heb (N-R-G, ofwel rauwe garuana) is een energie verdeler.. ze verdelen je energie beter over de hele dag en geven dus niet meer energie, dat krijg je door gewoon simpel weg gezond te eten.

Anoniem

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 16:51

Mijn vermoeidhied ligt niet aan mijn darmen, niet vezel genoeg eten oid
Dus dat is uit te sluiten

En ook meer beweging is het niet, ik heb het overigens gekregen toen ik 4 paarden per dag reed, plus lichamelijk werk, dus, dat is ook uitgesloten.
Ook al genoeg uitgeprobeerd in de loop der jaren het brengt alleen maar meer uitputting.
(is geen lammighied, zoals op een luie zondag, dat word idd beter door meer bewegen. En sommig mensen hebben dagelijks van die lamme zondagen, maar ik niet Lachen )

Ook vitamine tekort enz is al 100 keer onderzocht
Als ME-er heb je de hele onderzoeksmolen wel gehad Lachen

Dus als ik "oppeppers" pak, verniel ik toch juist mijn lichaam als ik door kan gaan, maar mijn lijf eigenlijk nee zegt?

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 16:56

als je een energie- opkicker krijgt zal die waarscheinlijk niet eens aanslaan. Sorry.. ik kan je hiermee niet helpen, je zou de NRG kunnen proberen maar ben bang dat het geen verschil zal maken..

Alles is al gecontroleerd dus? ook suikerziekte ed..?

Anoniem

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 17:00

suiker
schildklier
vitamine
of beter gezegd, 1x hebben ze het hele formulier dat je mee krijgt getest, dus alles wat er op stond.
24 buisjes bloed, je kon wel duizelig worden zeiden ze Ziek Lachen

longfoto's
hartfilmpje
En zo zal ik vast nog wel het 1 en ander vergeten zijn.

Dus dan helpen die dingen niet?
jammer

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 17:03

ik ben er gewoon heel eerlijk in.. ik denk dat jou probleem niets te doen heeft met voeding dus ook niet met voeding is op te lossen.. je mag het proberen.. sterker nog.. probeer het een maand en als het niet werkt krijg je van mij gewoon zonder gedoe je geld terug.. wat niet baad wat niet schaad want het is gewoon voeding! Maar garanderen kan ik je niet..

Anoniem

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 17:14

Dat zou super aardig zijn OK dan!

bestaat er eigenlijk een site, zodat ik ff wat rustig door kan lezen over de verschillende producten en de werking daarvan?

Want was is NRG precies?
Wat zit erin, wat doet het?

Anoniem

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 17:18

De site heb ik gevonden Lachen

Maar dar NRG bestaat vooral uit een soort zaad gelijk aan cafeine
Krijg je daar geen hartkloppingen van bij teveel?
Net als bij redbull?
En zit er niet meer in dan dat zaadje?

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 17:34

*Manon zoekt der presentatie gegevens even op en pakt er een potje NRG bij..*

Ik citeer:

NRG, de natuurlijke rauwe guarana, energie tablet.

Dit wondermiddel die al eeuwen lang door indianen word gebruikt is nu verwerkt in een tablet.

*Reguleerd je energie niveau. Zeer effectief in combinatie met de schizandra en cell activator.

* Verbeterd concentratie

* Sporters 20/30 minuten voor een sportevenement 6 tablette (als je er hartkloppingen van zou krijgen staat dit er niet op!)

* is goed bij sinusitis (ontsteking van een of meer neusholtes), kan gebruikt worden als anti allergie product (zoals hooikoorts!)

* voorkomt verzuring van spieren (daar gebruik ik het voor)

* maximale dosering: 9 tabletten per dag.

Engeltje

Berichten: 483
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Hilversum

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 23:27

Jeej een afvaltopic! Ok ik gebruik dus geen Herbalife maar Cambridge (www.cambridgediet.nl) Zelfde principe met de shakes, soepen en repen en iedereen mag t van mij helemaal de grond in boren, maar ik ben mooi al wel 15 kilo kwijtgeraakt binnen 2 maanden Cool En bang dat ik zo weer aan ga komen ben ik niet. Ik word uitstekend begeleid door mn consulente en ik ken meerdere mensen die het dieet hebben gedaan en die na een jaar NOG STEEDS op gewicht zijn. Ik ben er iig erg blij mee, want ik ben eigenlijk sinds ik ben gaan samenwonen zo aangekomen. Niet meer elke avond gezond eten voor je neus zoals bij pappie en mammie maar lekker PIZZA en mac donalds. Toen raakte ik ook nog eens mn job kwijt en toen was t helemaal huilen met de pet op. Ik ga ook als ik eenmaal klaar ben met Cambridge mn leefpatroon aanpassen en lekker koken en gezond eten, en dan mag ik best in t weekend ns wat lekkers Cool

Oh ja en ik BARST echt van de energie, heb geen honger en vind de shakes, repen en soepen echt lekker. Tis wel een die hard dieet maar goed, je moet er wat voor over hebben Lachen

Engeltje

Berichten: 483
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Hilversum

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 18:42

Moet deze niet naar voedertijd??

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 19:06

Nee stond op voedertijd maar is naar algemeen gezet.......ivm meer respons.

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 09:09

Ik heb nu niet erg veel tijd..
Maar ik kan nu even vertellen dat mijn Moeder Super Visor is (zeg maar het hoogste in de verkoop Knipoog)

Ze gebruikt het nu toch al wel een geruime tijd..

Mijn moeder is er in het begin 20 kilo mee afgevallen.. en vriendin van haar is er 38!! kilo mee afgevallen (en die is er NOOIT meer aangekomen)

Bij mijn moeder is het er wel weer aangekomen. Maar mijn moeder gebruikt het nogsteeds.. niet alleen omdat ze er mee af wil vallen.. maar ook omdat ze het gezond vind en er de energie van krijgt die ze in het dagelijks leven nodig heeft..

Heel veel mensen vinden dit, maar ook menig andere voedingsprodukten, Lariekoek..

Zelf vind ik de "Ontstaansgeschiedenis" van herbalife ERG intressant..
Voor mee info.. PB me.. ik wil het graag vertellen.. maar heb nu te weinig tijd ( Jaja.. ik moet gaan paardrijden Knipoog)


Voor alle info kun je mij overigens Pb-en.. want mijn moeder beantwoord Graag al jullie vragen.. Ook bij onduidelijkheden moet je jezelf niet tegen houden om te pb-en..


Tot horens..

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 11:06

Ik heb je een pb gestuurd femke!

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 13:33

Femke_L schreef:
Ik heb nu niet erg veel tijd..
Maar ik kan nu even vertellen dat mijn Moeder Super Visor is (zeg maar het hoogste in de verkoop Knipoog)




Het hoogste in de verkoop is President team, deze draaien een maandelijkse omzet van 8.000 VP (Volume Punten, staat gelijk aan 1 dollar van de verkoopprijs) en hebben een organisatie die bij elkaar meer dan 20.000 VP per maand draaien.

Ik ben ook supervisor.. het grote verschil tussen mij en vele andere distributeurs is dat ik helemaal geen ambities heb om hoger op te komen, k ben distributeur geworden omdat ik de zakelijke kant interesant vond gezien mn opleiding.. als mensen producten nodig hebben komen ze zelf naar me toe en regel ik het voor ze.. ik verdien er helemaal niets mee!

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 10:01

orionneke schreef:
Ik heb je een pb gestuurd femke!


Ik heb even terug gepb-t Knipoog

geeek

Berichten: 1026
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: wezep

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 18:11

hoeveel ben je inmiddels al kwijt orionekke

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 18:15

Na 1 week 1 kilo en ik had toch nog wel wat stout gedaan Bloos . Dus wel netjes dacht ik zo! Ik hoef niet zo snel maar heb ook niet echt overgewicht, wil gewoon iig die 6 kilo vh laatste jaar eraf hebben.

Verder voel ik me prima. Dus gewoon afwachten.

geeek

Berichten: 1026
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: wezep

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 18:17

nou goed joh!

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 19:22

Ja ben benieuwd of het deze week ook weer een netjes resultaat is. Een halve kilo is ook een prima afname hoor!