Ja ik ga stappen!!!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Ja ik ga stappen!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 19:40

In mijn eentje want werkelijk NIEMAND kan mee en ik heb gewoon zin om te stappen.

Dus ik baal wel. Ik ga zaterdag dus naar discotheek New York in Hengelo en iedereen heeft afgezegd behalve ik en ik moest rijden dus dat kwam wel weer mooi uit.

Nou ja ik stop maar weer. Boos!

Greetz Merilyn

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 19:45

Ah, arme jij! Haha! 't is dat ik mijn energie aan t saven ben voor Da ParT waar ik nu officieel voor uitgenodigd ben... Duss: ik ga ook niet mee... Tong uitsteken

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 20:19

Aaaah dus nu ben je de Bob voor jezelf? Haha!

Nou veel plezier dan maar in je 1tje! Party!!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 14:15

Acherm wat zielig...
Alhoewel: je kunt het ook positief zien: je hoeft met NIEMAND rekening te houden Haha!

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 14:25

alleen kan het tog ook gezellig zijn, ik ga denk k zondag ff feesten en zaterdag geld verdienen met oppassen Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 19:00

aaaahhhhh ander keertje gaan wij wel met je mee haha.maar net als laudi spaar ik mijn energie....
het gaat een lange nacht worden de 26ste Extreme duivel Extreme duivel

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 20:43

Nou ga ik Nimmie ook MEETEN! }> Wacht maar, Dildo en ik hebben ERG snode plannen! Koe Vork

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 03:19

Laui! schreef:
Wacht maar, Dildo en ik hebben ERG snode plannen! Koe Vork

haha, snode plannen ja!! FanTASties!! (die uitspraak heb je ook alweer van mij Tong uitsteken )

Het wordt echt super tralalalaaaaa Haha! Party!! Party!! Party!!

Maar om nog ff ontopic te blijven: Meer, ahhhh was het leuk in je eentje?? Extreme duivel
Binnenkort gaan we wel saampies okeej? Lovers

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-02 12:26

Tsja vanavond is het eindelijk zo ver dan gaat het gebeuren. en pokke end over de snelweg. van Utrecht naar Amersfoort van amersfoort naar APELDOORN (ik zal ff zwaaien als ik langsscheur Haha! ) en van Apeldoorn naar Hengelo. En dan hoop ik er wel in een ruim uurtje te zijn.

MAAR ik ben dan wel een chronische BOB maar mijn lieve kleine broertje (18) gaat met mij MEE Knipoog Pling *LOL* Haha! Clown

Dussssssssssss. ik ben niet meer heelmaal alleen!!!! Haha!

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 17:41

nou veel plezier dan maar he!!! Party!! Party!!

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 19:41

Heb je dat wel vaker dat je in Nieuwegein woont en dan uit gaat in Hengel ?

De meeste mensen gaan uit binnen een straal van 50 km. max. maar daar ga je dus lichtelijk overheen. Kom je er weg ofzo?

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 22:09

Hahaha! Nou Merilyn en ik gaan wel vaker buiten die straal stappen hoor Haha! Dus deze discotheek is voor haar geen uitzondering qua afstand...

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 04:01

nouhou, had dat dan ff gezegd ja.
ik was er ook, kom er ook wel vaker.
waar stond je dan?
ikke in de middenzaal, was best wel leuk, heb me wel vermaakt, eerst een verjaardag van een vriendin en toen met die groep weer afgesproken in NY.

was wel een geslaagd avondje behalve een akkefietje met een vriendin die nog steeds niet snapt dat ik haar acties niet helemaal ok vond zaterdag en nog steeds een beetje boos op haar ben, belt ze de andere dag alsof er niks aan de hand is (ja, of ik wou zeggen dat ze bij mij had geslapen, jeah right, waar ben je mee bezig meid).

maar ok, khad willen MEETEN.
Ok, je had het wel vermeld, maar sneaky bij het kippenhok, had alleen geen weet van dat topic, alleen nu omdat ik uit verveling ook maar eens bij het kippenhok ging kijken, NA DE TIJD (kom er anders zeer vrij weinig).
nouhou!!! ben gek op meeten, misschien hebben we dat onbewust ook wel gedaan, hihi.
kom je er trouwens vaker? en hoe kom je er in hemelsnaam bij om daar heen te gaan, want het lijkt mij toch een eind uit de richting, vooral als je alleen gaat en er niemand kent, of je broertje meeneemt die ook niemand kent, dan hebben jullie dus alleen elkaar of viel dat ook nog wel mee, of vond je dat ook wel ok en hebben jullie zo'n goeie band Schijnheilig , hihi.