Zijn er nog meer zieken hier?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine_81

Zijn er nog meer zieken hier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 19:22

Bleeehhh....ik ben ziek ... ik ben echt snot en snot verkouden...mijn hele hoofd zit vol snot en 's nachts maak ik de meest vreselijke dingen mee ...mijn snot keert zich dan tegen mij het wil graag uit mijn hoofd maar dat kan niet want het zit vast dus begint het maar aan de binnenkant van mijn schedel te kloppen dat geeft een bonkend gevoel in je hoofd en op een gegeven moment word het wel zooo boos dat het een kanon pakt en dan opgedroogde snotkogels schiet in mijn voorhoofdsholte als ik nu voorover buig dan beginnen al die snotkogels tegen elkaar aan te rollen en dat doet au... dit soort verschijnselen heet trouwens voorhoofdsholtontsteking .... das niet prettig...hebben meer mensen las t van dit soort dingen?

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 19:32

Dorine, dat klinkt behoorlijk ernstig!

Nee, ik heb daar (gelukkig) geen last van!

Maar wat doe je tegen die snot-kogels dan? Boven een bak kokend water hangen met een handdoek over je hoofd, zodat al die kogels in plakkende slierten veranderen?
Die dan uit je neus druipelen???

Sterkte ermee!!!

grtjs Frank

Tong uitsteken

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 20:15

Ik voel me zooooo beroerd, heb de hele week al enorm last van hoesten, en niet zo'n banketstaaf kuchje hoor.
Een hond met kennelhoest is er niet bij...
Aan het eind van de dag barst ik van de koppijn en nou dacht ik dat het na vandaag weer wat beter ging, heb ik net tijdens een enorme hoestbui overgegeven, snot door je neus is al niet fijn.
Maar erwtensoep is helemaal niks! Huilen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 20:18

Ah, arme jullie!
Suus: dat heb ik 2 jaar lang gehad, zowat dagelijks... Dus 't valt nog mee hoor! Haha!
Voor allebei heel veel sterkte en beterschap.
Oh, ik heb een suulege kies, die niet doet wat ik wil, en dat doet ook pijn. DIt verschijnsel kennen de meesten onder de noemer Verstandskies! Frusty

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 20:39

Ow gelukkig ben ik niet de enigste ... nou ja gelukkig....bij jullie klinkt het ook niet erg lekker...veel sterkte allemaal...

en frank die gedroogde snotkogels zijn zo hardnekkig met stomen komen ze ook niet los...alleen met niezen komen er van die klodders uitgevlogen en dat is ook niet erg grappig want als ik dan achter mijn pc zit ben ik weer zo lomp om mijn hoofd niet weg te draaien en zit mijn beeldscherm dus onder mmm.....

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 21:25

Ik ga zo lekker de faciliteiten van paps en mams uitbuiten!
Even lekker in de Sauna en daarna misschien nog stoomdouchen,
hopelijk knap ik daarvan op zodat ik in iedergeval nog 1 nacht met normale nachtrust heb.
Mocht ik vannacht weer zo beroerd slapen ga ik morgen niet werken, ik vind het wel klooie omdat ik er al dik 6 weken uit ben geweest en dit net weer mijn eerste week was. Verdrietig

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 22:00

Ik heb de pillen van mijn mams maar gebruikt lekker valium kan ik tenminste 1 nachtje lekker slapen...dus zometeen zak ik diep weg in een hele goede en vaste slaap hoop ik tenminste....

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 23:22

watje,,watje,,watje,,watje,,watje,,watje,,watje,,watje,,watje,,watje,,watje,
etc.

dat moest ik aanhoren van jes en dildo.....
Terwijl ik net ziek was geweest...
arme ikke maar er is hoop ik ben een week aan het blaffen en snotteren geweest en was maar 2 dagen doodziek.
nu doe ik het alweer 2 dagen zonder neer te vallen enzo..

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 01:24

bareeuuuh,
ik heb net weer zo'n hoestbui achter de rug, (hij is eigenlijk nog half aan de gang) en het doet nu overal zeer.
Hoofdpijn, buikpijn, keelpijn ik hoef ook niet te gaan liggen want dan wordt het erger Verdrietig

Van mijn vader moet ik morgen naar de dokter,
hij heeft me niet meer zo horen hoesten sinds mijn 8ste en toen had ik kinkhoest Boos!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 01:40

Ahh arme Suus! En je had het al zo op dokters en hun adviezen die je altijd zo braaf opvolgt! Haha! Tong uitsteken Schijnheilig

En Kim: WATJE!! Niet zo zeuren joh! Zooooo snielig was je nou ook weer niet! Tong uitsteken Extreme duivel Extreme duivel

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 01:54

Ik ben net weer aan de betere hand Lachen Was een leuk weekje, vanaf zondagochtend 4 dagen lang koorts gehad varierend tussen de 38.8 tot 40.8 graden koorts. Veel hoofdpijn, keelpijn, haarpijn en 's nachts niet kunnen slapen omdat je weg ligt te zweten in je bed Boos! Maar gelukkig, aan alles komt een eind, heb nu alleen nog maar een beetje hoofdpijn....

Veel beterschap in ieder geval Knipoog

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 12:40

Sjuimpje schreef:

hij heeft me niet meer zo horen hoesten sinds mijn 8ste en toen had ik kinkhoest Boos!

Kinkhoest? Daar ben je toch tegen inge"ent?

Wel zwaar ruk die stomme winter want ik hoest me nu al weken een ongeluk met alle gevolgen van dien. Als ik buig om iets te pakken dan heb ik het idee dat al mijn vullingen er met kies en al uit komen gezet. Frusty En moe....... dat kan ik niet snappen dat ik zo moe kan zijn......... Ik moet denk ik maar emigreren naar een of andere woestijn, daar is het tenminste niet zo verdomd vochtig.

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 12:46

Sjuimpje schreef:
Ik voel me zooooo beroerd, heb de hele week al enorm last van hoesten, en niet zo'n banketstaaf kuchje hoor.
Een hond met kennelhoest is er niet bij...

kinkhoest zeker??

Ik ben ook ziek, dit is al de 2e dag.
Ik heb 't in me keel, en hoofdpijn.
gelukkig is het alweer bijna weekend; daar word je pas beter van Knipoog

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 13:50

Ik ben ook ziek Boos!
Het gaat nu wel wat beter nog wat hoofdpijn en koorts maar voor de rest niet meer gelukkig Gaaaap

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-02 14:00

Ik ga zo ook naar de dokter zullen we maar samen gaan sjuimpje...? ik heb er wel zo'n verschrikkelijke hekel aan om naar de dokter te gaan...blleeehhh....maar ja ik kan bijna niks niet eens de trap oplopen want dan wordt het al helemaal zwart voor mijn ogen en das niet grappig als je op de trap staat....

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 16:39

Ik niet, maar Pinky deed ook een beetje *kuchen* dus je bent niet remi Lachen