Ik ben een kakkerrrrrrrrrrr

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Ik ben een kakkerrrrrrrrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 16:03

want ik heb gister 2 paar echte Burlington-sokken gekocht.
Wat zijn dat vraag je je af, nou dat zijn van die kak-geruite-lange-kniekousen die opa en oma vroeger droegen als ze een boswandeling gingen maken. Er zit ook een heus merkje in geweven, lijkt op een drukknoop.
Ik heb ze dus voor het paardrijden gekocht, heeeeeeeerlijk warrrrrrm (even de rrrrrrrr laten rrrrrrrollen).

Een paar in het zwart/grijs/beige voor bij mijn zwarte rijbroek en zwart/grijs/beige fleecetrui (jawel wat een match) en een paar donkerblauw/lichtblauw voor bij mijn blauwe rijbroek en blauwe fleecetrui.
En nee er zit geen lichtblauw in de fleecetrui, ik weet het, kan eigenlijk niet, daar moet ik nog iets op verzinnen. Frusty

Dus ik ga wel zeg maar in stijl strontscheppen zo meteen. Jaja paardensport is elitesport Misselijk Vooral als je met -5 met een schep de bevroren drollen uit de paddock schept enzo *LOL*

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 16:08

hihi grappig
geef mij maar me thermosokken hoor!
Ik ga echt net met gerute kniekousen lopen...... Haha! Bloos

Nog over dat weer..poeh!
ik word er behoorlijk chago van!
me paard is zo gek als een deur
gisteren vloog ze met een pony dwars door het lint en zette het op een racen richting stal.
Opeens uit het niets blijft ze stokstijf op het erf stil staan.
Ik kon haar zo pakken en ze had echt zoiets van He? wat gebeurt me nou?
Ik lachh me kapot om die knol Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 16:48

owwhnou, ik heb ook fleecesokken
maar geef maar liever dan die kakkersokken Haha!:P
die zijn nog warmer!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 16:59

Nou, een lichtblauw sjaaltje... Dat doettuttum (dat doet het hem) wel!
Ik heb ook geshopt, bij Mexx... My favorite.. Een coltrui, een broek en een trui.. Viel best wel mee, in de uitverkoop he. Voor mijn secretaresse outfit.
Ik ben er echt helemaal klaar voor... Kunnen we misschien meeten, ik met mijn supertoffe kakbloesjes (valt wel mee hoor, zijn heel tof, dus dat kak maakt mij niks uit) op mijn Goldendress paardrijbroek en dan moet ik nog wat leuke sokken/laarzen voor eronder bedenken (eerst ervoor sparen) en dan kunnen we echt heel gezellig een tiem worden! Cool

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 17:14

Hier de enige en echte kakerrrrr uit Harrrrren, STRONTSCHEPPEN Cody ? daar heb je toch "mensen" voor mag ik hopen ? Want dat kan natuurlijk niet he.
Want het zou natuurlijk zonde zijn als je Esprit, Mexx of bienbleu blousjes vies zouden worden.... Schijnheilig

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 17:46

O boy, ben ik nu een kakker? Ik heb veel kleding van Esprit, Mexx en Bienblue. Ben geboren A'veense dus ik heb ook zo'n rrrrrrrr. Frusty Enne.... Burlington heeft ook gewone sokken hoor. Dat ruitje is niet van Burlington, de naam van het ruitje is Argyl, plaats in Schotland. Weten jullie trouwens waarschijnlijk ook niet welke fabrikant er als eerste begonnen is met het fabriceren van die halve sokjes waarbij het net lijkt alsof je geen sokken draagt? Juist, Burlington....

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 18:00

getver praat je nu ook als doree?

maare ik heb ze ook teminste die rode/grijs/zwarte ruitdingen (of is datgene wat ik zwart vind dblauw Verward )
Nouja ik heb ze dus ook weet niet eens van welk merk wel uit de paardensportzaak en die van BR heb ik ook.. ze zitten zo happy en die roodgeruite zijn een stuk dikker/warmer dan die van BR.

heb er ook nog een stuk of wat in allemaal kleurtjes (paars enzo haha)
ze zijn a lekker warm en B je komt er heel fijn mee in je rijlaarzen!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 18:46

Ik kom uit Larrrrrrrrrren (met een hele hete aardappel), hartje 't Gooi.
Moet ik nog meer uitleg geven?

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 18:54

HA, ik ben lekker geen kakker, amsterdammers zijn geen kakkers Knipoog
Ik moet ook maar eens warme sokken kopen, mijn teentjes bevriezen elke zaterdag.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 19:34

Ah Nimber heeft ook ruitsokken Haha!
Meer kakkers dan ik dacht hierrrrrrrr op bokt.
En nee hoor ik praat niet zo Tong uitsteken

Amulet: strontscheppen...ja helaas hoort het er nog steeds bij, heb er nog geen personeel voor kunnen vinden.
Vrijwilligers???
(hoewel, strontscheppen?? strontkrabben want we moeten elke dag de stront uit de paddock halen dus de helft van de drollen is bevroren, lijken wel handgranaten joh. En als je wil gooi je er zo iemand mee dood) Cool

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 19:51

Van origine (jaja) ben ik een boer (boerendorpje bij Tiel), echt een kleikind. Maar toen verhuisden we, en toen kwam ik op een school met allemaal MEGA kakkers, en daar is Dorée niks bij. Ik heb toen heel snel geleerd om helemaal op te gaan in het kakzootje, dus ik kan me echt geweldig aanpassen. En ja, sinds kort is Mexx mijn favo merk... WHOOPS, maar ach, ik kan het ook betalen he Schijnheilig (not)...

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 20:01

Die sokken zijn helemaal in. Iedereen (in het gooi) loopt ermee.

Trouwens; ik ben liever een kakker dan 1 of andere slobber, aso, of weet ik wat.

Mooie (merk-)kleding is nooit weg. Als ik mocht kiezen....... Lachen

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 20:24

Ik kom oorspronkelijk uit Baarrrrrrrn en ik heb ook ruitjes sokken, maar dan wel van Pikeurrrrr natuurlijk!!! Tong uitsteken
Van die mooie hoge tot je knieën en id matching bij de Pikeurrrr rijbroeken Cool

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 20:27

Jajaja maar die van Burrrlington zijn ook tot in je knieholtes he!
Ze zijn zo mooi dat ik mijn chaps niet eens meer aandoe Schijnheilig Cool

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 20:30

straks worden ze nog eens vies! Kijk je wel uit? Haha!
Men, wat een snobisme hier. Ik heb gewoon sokken aan mijn voeten, met Mickey erop, of met Tweety... Al ben ik wel meer voor de panty kousjes, maar die overleven het niet als ik ga paardrijden, dus toch maar gewoon sokken... Tong uitsteken

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 20:31

Hahahahaha, ik draag ook wel geruite sokken maar dan van Mountain Horse of Pikeur...ik heb ook een paar lage Kyra K. sokken,
van Pikeur ook de korte.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 20:34

scooby schreef:
HA, ik ben lekker geen kakker, amsterdammers zijn geen kakkers Knipoog
Ik moet ook maar eens warme sokken kopen, mijn teentjes bevriezen elke zaterdag.

nou, die eerst zin, haha ik kan het tegendeel bewijzen!
vooral bij jullie op de manege scooby, tja, je kan natuurlijk niet paardrijden in een truitje dat niet van DKNY minstens is he...

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 22:50

arrrrrrrg die gerrrrruitte sokken.... Misselijk

bij de hypodrama zag ik ze in roze/geel/oranje liggen, misschien ook leuk bij je grijs/zwart/blauwe fleece trui, anderrrrrrrrs loop je errrr ook zo donkerrrrrtjes bij... Knipoog

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 23:08

Amulet schreef:
Hier de enige en echte kakerrrrr uit Harrrrren, STRONTSCHEPPEN Cody ? daar heb je toch "mensen" voor mag ik hopen ? Want dat kan natuurlijk niet he.
Want het zou natuurlijk zonde zijn als je Esprit, Mexx of bienbleu blousjes vies zouden worden.... Schijnheilig

Ohoh, dan ben ik een echte kakkerrrr, ik heb kniekousen van BR met ruitje en er word voor me gemest Bloos

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 23:14

Ik ben geen kakker,ik ben een boer,zoals mijn kleuterklasgenootjes zeggen.Ik heb koeien en varkens.Maar die hebben zich verstopt want ik kan ze niet vinden Clown
En ik heb ook geen geruite sokjes die tot mijn knietjes komen.Ik heb sokjes met daffy duck erop,en met beertjes en met hartjes en met winnie the pooh Cool
En ik pwrrrraat ook niet als een kakkerrrrrrrrrrr Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 01:50

Ha ha, ik heb ook ruitsokken maar dan van Harry's Horse. Dat zael wel niet tellen want die zijn natuurrrrrrlijk te goedkoop (maar mijn mans komt uit Zeist dus ik kaan ook wel met een Rrrrrrrrr spreken dus dan hoo rik er toch nog een beetje bij toch? )

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 02:05

Oh gut wat een stelletje kakkers hier, ik kom zelf ook uit "het Gooi", en werk in Laren, en heb altijd met paardrijden mijn Burlingtons aan, hoor ik er nu ook bij Verward Haha!

Oja, Burlingtons draag je wel natuurlijk met het pinnetje op je linkerbeen en in dezelfde kleurcombinatie als je overige rijkleding!!!!! ( is dit nou niet om te Misselijk Haha! )

P.s. ik moet zeggen af en toe maak ik me er wel schuldig aan Bloos

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 09:23

Ik heb zowel Burlington en Pikeur sokken.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-02 12:22

napoleon schreef:
heb altijd met paardrijden mijn Burlingtons aan, hoor ik er nu ook bij Verward Haha!
Oja, Burlingtons draag je wel natuurlijk met het pinnetje op je linkerbeen en in dezelfde kleurcombinatie als je overige rijkleding!!!!! ( is dit nou niet om te Misselijk Haha! )

Nou precies, zo doe ik het ook, dat pinnetje heb ik ook toevallig links zitten. Waarom?
Verward
Als ik naar stal fiets (ik kan niet landen met mijn jet daar want de weilanden zijn te nat) fiets ik natuurlijk rechts zodat al het verkeer mij aan de kant van het pinnetje passeert. Moet wel zichtbaar zijn he?

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 12:27

yeeeah..
ben nie de enige kakker...
(kreeg k laatst t horen dat k toch vrij kak was)
Maar die Burlington sokken wil ik dus ook al heel lang hebben...
maar ben n tijdje nie bij de bijenkorrrrrf geweest..

Trouwens...
zorg je ook dat je sjabrak bij je rijbroek past?? (doet n vriendin van mij wel!!!)