in rijkleren over straat: mensen kijken naar je

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

umpie

in rijkleren over straat: mensen kijken naar je

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 23:13

ahhaha nou het lijkt wle alsof mensne nooit iemand zien in paardrijkleren ahah ik ging vandaag heel even door naar de dierenwinkel toen ik van de manege terug kwam haha in me rijkleding natuurlijk. Met sokken over me broek enzo. Nou je moest die mensen buiten eens zien kijken ahaha alsof ze dit voor het eesrt zagen. Hahahaha kwam er nog zoon leuek boy langs en die zat me ehelmala aan te kijken ahahha. eerst fietste ik ook zo terug van de manege en zei ene jongen me helemala gedag ahha. hij vond het wel sexy!!. hebben jullie dat soort digen ook weleens???? Haha! Bloos Haha! Bloos
Laatst bijgewerkt door Karin op 19-02-05 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel iets duidelijker gemaakt

Huisvrouw

Re: mensen kijken naar je!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 23:17

Is mij nooit opgevallen maar ik let er nooit op eigenlijk.

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 23:18

Het valt mij ook altijd op.. ze kijken echt net alsof je van mars afkomt Tong uitsteken Clown

umpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 23:19

ahahahahaha ja precies dat bedoel ik.

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 23:20

Of ze gaan roepen ( omdat je zón strakkere rijbroek aan heb dan he;)) van "Oeeeeeh Lekker kontje.. " Sta je daar met je rode bloeierd Tong uitsteken Bloos

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 23:30

Het is mij ook wel eens opgevallen, maar ik heb er maling aan.
Je moet dragen waar jij je lekker in voelt, lekker belangrijk hoe een ander daar over denkt!

Rhys

Re: in rijkleren over straat: mensen kijken naar je

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 00:13

Ik heb wel eens gehad dat ik in m'n oranje bandplooirijbroek met m'n knalgroene geruite kousen erover door een tuincentrum liep, en dat het voltallige personeel me echt stond na te staren..... Haha!
Maar het boeit me echt geen donder hoor, ik ga me echt niet omkleden alleen omdat ik ff ergens heen moet.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 00:14

Daar let ik dus echt niet op! En het interesseert me ook echt niet wat mensen er van vinden als je met je rijkleren over straat gaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 00:14

Ben weleens rechtstreeks uit stal doorgegaan naar het voetballen Haha! Dan kijken ze je ook best wel vreemd aan Clown

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 00:20

Haha, ik doe dit iedere dag als ik van de paarden afkom, ga meestal nit meteen omkleden..
Soms is het terecht dat ze me aankijken Haha!.
Een tijdje geleden had ik(prongelijk!!) op een bordeauxrode paardrijdbroek een babyblauwe jas aangedaan Bloos..en ik liep op slippers en caramel paardrijsokken Haha!..Toen vond ik het eigenlijk niet eens echt voorschut, mij boeit het helemaal niks wat ze er van vinden(al vond m'n moeder het nogal voorschut Rolleyes ).
Als ik er van te voren aan gedacht had, had ik het niet gedaan..maar als de kleuren een beetje combineren zou ik er niks ergs aan vinden hoor, ik laat ook wel eens in mijn paardrijkleren de hond uit Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 00:43

Hier lopen regelmatig mensen in rijkleren in de winkels. Ik heb niet het idee dat "men" er nog van opkijkt.
Of men is te beleefd om te kijken Haha!

serenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 01:22

Gewoon even naar de dierenwinkel ofzo interesseert mij niet maar echt even naar de supermarkt om boodschappen te doen, nee dat doe ik niet.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 01:26

Ik loop ook gerust de winkels binnen in mn rijkleren hoor!
ff snel wat boodschappen doen, of pakketje ophalen op het postkantoor, of ff naar de bank

laatst moest ik voor mn ouders wat ophalen bij een heeeele chique en dure meubelzaak, met een WITTE 'loper' door de winkel heen naar de balie, kom ik daar aan met mn rijkleren+stalschoenen Bloos!
toen keken ze me wel echt zo aan van uhm tsja....
maar er lag al modder vooraan die loper, maar ik weet zeker dat ze dachten dat t van mijn schoenen kwam, en die zagen er niet superschoon uit, maar modder etc zat er echt niet aan

bleuberta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 01:31

Hebben jullie nog geluk....
Ik ben westernruiter, als je ee rijbroek en laarzen aan hebt dan weten de meeste mensen wel dat je een ruiter bent....
Maar ik heb dus (wel ) een gewone spijkerbroek aan met westernlaarzen en van de joekels van sporen.
Soms kijken ze je dan echt aan van uuuhhh meissie "het is geen carnaval" Clown

Kendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 01:52

Heb het ook wel is gehad, ging mn vriend ophalen bij de korfbalvereniging....

'Heej... je bent in de verkeerde kantine hoor!!!' Haha!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 04:23

ja ach..
ik loop zo vaak in mn rijkleren door t dorp, mensen kijken me vast wel aan, maar dat boeit me geen eene flikker.

ze doen maar en willen ze t niet zien dan kijken ze de andere kant maar op!

ik ben laatst zelfs een cafe binnen geweest met rijkleren aan, ff sigaretten halen, daar had ik wel spijt van.. hahahah

alle mensen begonnen spontaan naar me te hinneken. ik rook nu niet meer.. hahah

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 04:32

ach ja dat gebeirt je ook maar een keer Haha!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 09:23

ik ga ook overal heen in mn rijkleren en ik heb dr echt maling aan hoor..
Bouwvakkers ed komen toch ook gewoon in hun werkkleding naar een supermarkt ofzo..

Ik vind het altijd wel melig als mensen zo kijken Haha! Pling Sigaar Clown

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 09:32

ik ga werkelijk nergens anders heen dan naar mijn paard, in rijkleren Bloos

ik voel me toch echt niet op mijn gemakje in een paardrijoutfit tussen de waspoeders Knipoog

Nee aan mij niet besteed, ik kleed me wel even om

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 09:38

Ik woon in een boerengat waar het "normaal" is Clown Niemand kijkt er van op Haha!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 09:47

Misschien omdat je zo lekker ruikt?!

Ik heb zelf zo'n hekel aan mensen die expres met hun paardenkleren over straat gaan lopen van te laten zien van: "kijk ik rij paard tof he?!"
Als ik zelf naar dorp ga kleed ik me altijd even om.
1 omdat mijn kleren naar paarden ruiken en 2 omdat ze vies zijn.

Ik kijk iig nooit naar mensen met paardenkleren aan, puur omdat ik ze niet de aandacht wil geven die ze willen....

Ellebelletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 09:57

Nou ik woon ook in een boerengat, alleen de andere kant van het dorp waar de winkels zijn daar is het nogal gelovig...

oeioei moet je je zien kijken met hun kousen tot de knie en zwarte gepoetste schoentje! Knipoog
niet dat ik daar iets tegen heb hoor, maar ze kijken zo met een blik van: zo ga je toch niet over straat Wow!

hahaa op zondag was da erg, ik fietste een keer met mijn rijkleding over straat...zei zo iemand tegen mij: ja gaat toch niet rijden op zondag??

oh ik dacht echt bij mezelf waar bemoeien ze zich mee... Boos!

groetjes ellebel

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 10:04

Ilkkah schreef:
Ik heb zelf zo'n hekel aan mensen die expres met hun paardenkleren over straat gaan lopen van te laten zien van: "kijk ik rij paard tof he?!" (...) Ik kijk iig nooit naar mensen met paardenkleren aan, puur omdat ik ze niet de aandacht wil geven die ze willen....

Wat een leuke zwart/wit conclusie trek jij over mensen die zich in rijkleren over straat begeven. Scheve mond

Ik hoef echt geen aandacht van anderen. Ik kan mijn tijd alleen wel beter besteden dan door eerst naar huis te rijden om me om te kleden alleen omdat een ander zich zou kunnen storen aan mijn rijbroek. Daarom doe ik gerust boodschappen in mijn rijbroek. En ik kan me voorstellen dat dat voor vele anderen geldt. Haha!

Live and let live, en oordeel niet zo snel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 10:11

bleuberta schreef:
Hebben jullie nog geluk....
Ik ben westernruiter, als je ee rijbroek en laarzen aan hebt dan weten de meeste mensen wel dat je een ruiter bent....
Maar ik heb dus (wel ) een gewone spijkerbroek aan met westernlaarzen en van de joekels van sporen.
Soms kijken ze je dan echt aan van uuuhhh meissie "het is geen carnaval" Clown

Als je je spijkerbroek over je westernlaarzen heen doet en je sporen er afhaalt, dan zie je er al snel niet meer uit als 'cowgirl' hoor Knipoog. Zo deed ik dat in ieder geval toen ik nog western reed.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 10:14

Karin schreef:
Ilkkah schreef:
Ik heb zelf zo'n hekel aan mensen die expres met hun paardenkleren over straat gaan lopen van te laten zien van: "kijk ik rij paard tof he?!" (...) Ik kijk iig nooit naar mensen met paardenkleren aan, puur omdat ik ze niet de aandacht wil geven die ze willen....

Wat een leuke zwart/wit conclusie trek jij over mensen die zich in rijkleren over straat begeven. Scheve mond

Ik hoef echt geen aandacht van anderen. Ik kan mijn tijd alleen wel beter besteden dan door eerst naar huis te rijden om me om te kleden. Daarom doe ik gerust boodschappen in mijn rijbroek. En ik kan me voorstellen dat dat voor vele anderen geldt.

Live and let live, en oordeel niet zo snel.

Oke ik zal het anders formuleren,
Ik heb een hekel aan dat als mensen in hun paardenkleren over dorp lopen.
Natuurlijk geloof ik wel dat mensen "oudere" mensen [18 eo] niet op dorp gaan lopen showen met: kijk ik rij paard.
Maar ik erger me echt dood aan van die meisjes die van de manege komen [of verzorgpaard, whatever] die bewust in dorp gaan lopen met hun rijkleding aan.
en als ze dan nog met zo'n groepje al giechelend de supermarkt ofzo binnengaan om maar genoeg aandacht te krijgen.

als ik van mijn paard kom [en direct doorga naar dorp] en ik heb echt verschrikkelijke haast, natuurlijk gebeurt het dan wel is dat ik in me rijkleding over straat moet, maar ik schaam me, ik weet zelf hoe ik ruik, en ik weet zeker dat de mensen dat om mij heen ook ruiken, en ik vind dat in een supermarkt of winkel gewoon niet prettig, helemaal als ik mijn "baggerschoenen" er nog bij aanheb.

Hoop dat het zo wat duidelijker is