ER-verslaafden onder bokkers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Imker

ER-verslaafden onder bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 12:21

De titel zegt het al:

Afgelopen vrijdag is ER weer begonnen op nederland 1!!! Na een half jaar gemis, is eindelijk mijn favoriete serie weer begonnen. Dit is onderhand het enige wat ik op TV zie, dus daar blijf ik graag voor thuis! *LOL*
Zijn er nog meer ER-ders onder onze gelederen???

Ik dacht echt dat Carter in het vliegtuig ging spuiten, foei Imker, zo mag je niet denken. Verward Zou hij echt afgekickt zijn? Zpannend hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 13:01

Jep, ik heb ook weer lekker onderuitgezakt op de bank gelegen afgelopen vrijdag. Komende week kan ik niet kijken trouwens, iemand die het opneemt??

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 13:14

Totaal verslaaafd ben ik Lachen . Vorig jaar chatte ik vaak vrijdagavond op tinkerwereld maar iedereen wist dat ik verdween op het moment dat ER op tv kwam! Ik vind het echt een goede serie alhoewel ik niet hoop dat het er echt zo aan toe gaat op de e.h.b.o. van een Amerikaans ziekenhuis Haha! .

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 13:21

Ook ik vind het geweldig, al wil het kijken er soms weleens bij inschieten jammergenoeg. Maar... als het kan, dan kijk ik zeker! Lachen

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 13:23

Hier nog een fan. Heerlijk weer die vrijdagavond languit op de bank, 3 katten op schoot en ER kijken.

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 14:03

Ja ik vindt het ook een hele goede serie. Vooral die vechtpartij daar was leuk. Weet je wat ook een leuke serie is? The Gilmore Girls elke dinsdagavond op NET5.

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 16:13

iemand vroeg zich af of het er echt zo aan toe ging op een Amerikaanse ER (percy) maar ik heb in een artikel gelezen dat ze alle hectiek wat normaal in maanden gebeurd nu in 1 aflevering stoppen! Er zijn natuurlijk ook mensen die binnenkomen met simpelere ongelukken, maar dat zie je nooit bij ER!
Maar antwoord op de vraag: ja, ik ben ook verslaafd (hihi, net als Carter) het is de enige serie die ik echt volg.

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 16:34

k vind het een super toffe serie en hoop het elke week te volgen! Alleen het is allemaal wel wat overdreven maar wel spannend!!!!

xxxWoMaNxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 18:27

ER dat is gewoon helemaal toppie xxxxxx simone

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 18:49

Jaaah dat kijk ik ook altijd...Maar volgens mijn zus en mij is Carter binnen de kortst mogelijke tijd weer verslaafd Vork

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 20:53

ik dacht ook dat hij ging spuiten in dat vliegtuig hoor!!! maar gelukkig niet... maar ik bven er helemaal verslaafd aan man... mijn ouders vinden het een beetje TE... met die crisis en dat gevecht dan... maar ik vin dat niet.... ik ben alleen bang dat ik het vrijdag moet missen Verdrietig Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen hoelaat kwam het ook alweer?