Ik heb een spelling 's tjekker In die p c fan mei Die vraag ik steeds te kei ken Offer ook vouw ten sein
Ik tip een toets en mak een wort En wacht op wad ie zeg Of ik nauw goed zit offer keert Hei ken in taal sein weg
Zo gouw er een ver gissing is Zeg hei dat dus die rekt Dan maak ik al men fouten gut Soda tut beter bekt
Ik dé dit stuk ook door 'm heen Ben blei dat hei toen zij Dat ie geen vouwtje fin den kon In 't Neder lans fan mei
Manda
Geplaatst: 07-01-02 12:08
hahaha, ja dat heb ik nou ook altijd. Doe ik die spellingscontrole erdoor en lees ik hem zelf na staan er soms nog erg veel fouten in Nou ja, computers kunnen ook niet alles he
Jura
Geplaatst: 07-01-02 13:03
Haha die is leuk!
Het probleem is dus dat veel woorden ook anders geschreven kunnen worden en dan dus een andere betekenis hebben. Een computer weet natuurlijk niet wat jij bedoelt met een zin.
Imker
Geplaatst: 07-01-02 14:56
HIHIHI , da's een goeie! Lang leve Spellingscontrole, hoera!
Anoniem
Geplaatst: 07-01-02 15:52
Ha ha die is leuk. Af en toe is de spellingschecker heel handig maar af en toe..GRMBl. Zo wil hij van mijn naam altijd Citroen maken
N00tje
Geplaatst: 07-01-02 20:45
haha dies mooi!!! ik heb ook ALTIJD de spellingscontrole nodig hoor!! ik kan niet normaal nederlands praten en tikken
Ode of niet maar er word op he moment erg veel "gezeurd" over het wel of niet plaatsen van berichten in ABN. Dit bericht /ode is niet in ABN Dus mijn vraag is waarom word het nu wel geaccepteerd en als een ander het doet niet ??
Mag denk ik niet uitmaken als je een beheerder bent of niet , je moet dan echt 1 lijn trekken en zelf dit soort berichten ook niet plaatsen lijkt me dan !
Ik denk / vind dus als je beheerders het zelf ook doen waarom word er dan zo moeilijk gedaan over msn taal ??
Marsje
Geplaatst: 08-01-02 00:04
Ik vind dit toch echt heel anders dan berichtjes in MSN-taal. Dit topic is bedoeld als grapje. Ik vind 'm wel leuk, al had ik 'm al ergens gelezen, tenminste zoiets.
Felice
Geplaatst: 08-01-02 21:24
Hahaha, die is leuk. Hij maakt van snowboarden snorrebaarden