wat is jullie lievelings jaar getij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

wat is jullie lievelings jaargetij?

winter
3 (100%)

Totaal aantal stemmen: 3

xxxWoMaNxxx

wat is jullie lievelings jaar getij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-02 14:11

en zeg ook waarom oke doei doei xxxxxxxxxxx

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 14:20

De zomer, wand dan is het lekker warm! Lekker in de zon liggen met je pony buiten rijden! Heerlijk!!

Whisper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 14:25

De lente omdat alles weer tot leven en bloei komt!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 14:26

De zomer, lekker vakantie, warmte, zon, zee en strand!! Heerlijk even relaxen bij een pilsje op het warme avond terras. Welk seizoen kan daar nu tegenop!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 14:30

zit te twijfelen tussen zomer en lente. zomer is altijd lekker warm en vakantie enzo, maar de lente is ook weer zo mooi. jonge dieren, groene blaadjes kleurige bloemen.
uiteindelijk toch maar voor lente gegaan

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 14:32

zoals Roy het zegt he... vakantie, zon, zee strand en dan relaxen met een pilsje op een terras met je vrienden *LOL*
Lekker paardrijden...ponykampen. Heeeeeeeeerlijk buitenrijden. We kregen Floor ook in de zomer...heeeeerlijk buitengereden toen.
Maar zomer is echt tof gewoon. Tot lekker laat wegblijven thuis, uitgaan, gewoon lol hebben. Op vakantie gaan, daar uitgaan en zuipen en lol hebben. Lekker bruin worden...En ieder jaar word ik steeds bruiner omdat ik het hele jaar bruin blijf Haha! *zucht* was het maar zomer.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 14:33

Maaike schreef:
zit te twijfelen tussen zomer en lente. zomer is altijd lekker warm en vakantie enzo, maar de lente is ook weer zo mooi. jonge dieren, groene blaadjes kleurige bloemen.

Precies hetzelfde bij mij! Ik heb toch maar voor lente gekozen omdat het dan nog niet zo superbenauwd is meestal. En dat heb je in de zomer toch wel eens.
En die jonge dieren in de lente, zo lief!! Lovers

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 14:46

niemand heeft op winter gestemd dus dan doe ik dat even.Eigenlijk vindt ik alle jaargetijden leuk.

Zomer:heerlijk warm(soms iets te maja)lekker bij het emstergat liggen zonnen.In de zomer is ook altijd de grote fam. BBQ.Dan is het supergezellig.En voor de rest de kleine BBQtjes en naar de boot gaan.En het grootste gedeelte vakantie Cool

Lente:allemaal lammetjes en kalfjes en veulentjes die rondhuppelen in de wei.Lekker zonnetje en lekkere dagen die niet te warm en niet te koud zijn.En dan ben ik ook jarig Lachen

Herfst:dat gure weer.Harde wind,regenachtige dagen,storm soms.Blaadjes die van de boom af dwarrelen.En als mensen bladeren bij elkaar hebben geveegd op 1 grote bult laat je je hond erin springen en overhoop halen }>

Winter:lekker vroeg donker,dus gezellig in de kamer zitten met kaarsjes aan.Leuke film kijken.Sneeuw(helaas ook maar heel soms)ik ben Lovers op sneeuw,ik wordt er altijd blij van.Dan met de hond in de sneeuw spelen,echt te gek.En die heerlijke warme choco die ze bij de manege hebben(moet je echt eens proeven Kwijl Kwijl Kwijl )

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 16:00

Ik vind alles wel wat leuks hebben, behalve de herfst!
Ik kies toch voor de lente als leukste denk ik, want in de lente kan het ook al best lekker warm zijn en buiten is het gewoon heel erg mooi! Lachen

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 16:14

I LOVE THE SUMMER k haat de herft,winter en de lente gaat nog!

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 18:33

ZOMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben gek op de zomer, lekker vakantie, lekker de hele dag bij de paardjes, de paardjes blij in de wei... geweldig

greetje

Jaargetij

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 18:36

Vind Lente en zomer mooi. Maar geen 33 graden *LOL*

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 18:59

De zomer!!! Hoef ik niet eens over na te denken...en om precies dezelfde redenen als Sypheron an Soraya noemen...in de zomer zit ik gewoon lekkerder in mijn vel, lekker lang licht...heerlijk!!! Lente komt op een goede 2e plaats. Haha!

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 19:01

Mag dit soort topics wel??!??? Lips are sealed Schijnheilig Lips are sealed

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 19:15

de lente...
Die geur die er dan buiten hangt.. en alle bomen komen weer tot bloei, en ik ben jarig *LOL*

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 19:44

Voor mezelf zou ik zomer zeggen maar op paardengebied absoluut de lente. Heerlijk met alleen een trui aan buitenrijden, alles begint weer te bloeien... Lovers

Zomer kan leuk zijn maar als het snikheet is vind het rijden ook niet leuk meer en je hebt onwijs last van vliegjes, dazen etc Frusty

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 20:40

Spirit"]
[quote="Maaike schreef:

Precies hetzelfde bij mij! Ik heb toch maar voor lente gekozen omdat het dan nog niet zo superbenauwd is meestal. En dat heb je in de zomer toch wel eens.
En die jonge dieren in de lente, zo lief!! Lovers
[/quote]

In de lente vind ik de tempratuur wat lekkerder dan in de zomer, met die heel erge hitte kan ik niet rijden.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 22:47

Daar sluit ik me volledig bij aan.

Talanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 23:19

Zomer omdat je dan het langste gedeelte vakamntie hebt, en dan ist erg warm, dus kun je 'smorgens lekker paardrijden, en de rest van de dag, zeilen of zwemmen.

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 23:54

de zomer!
ga ik op ponykamp!! en geloof me dat is echt helemaal te gek!! dit jaar neem ik magned mee!!! kijk er nu al naar uit Haha!
ennehh lekker naar het strand lekkere buitenritten maken, hopenlijk een keer zwemmen met magned Haha!
ennehh vooral geen last van mok en rotstraal bevroren bak zwem ba(k)d
maar ik vind de lente ook wel heel leuk, maar dan kan het ook nog koud zijn hoor ( enneh ik ben nogal een kouwkleum Knipoog )
ik heb dus op de zomer gestemd Cool

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 00:55

De lente!
Het wordt steeds beter weer, soms echte warme dagen. Alles begint groeien en bloeien. En natuurlijk omdat de veulentjes en lammetjes geboren worden.
De winter is net voorbij en je hebt de hele zomer nog voor de boeg.

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 10:46

de zomer en ik heb al gezien ik ben niet de enige en wrom??
vakantie!!! en lekker naar spanje en lekker zon en uitgaan en alles mjummmmm!!! ben dol op de summer!!!
XXXangel