As the world turns

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

As the world turns

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-02 11:48

Ik heb As al een tijd niet gevolgd en ik snap iets niet. Dus voor de echt As fans.......... Haha! Wie is die Simon en wat wil hij van Lily? Wie is diegene op die foto?
Help...........drama............. Haha!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 12:02

JAAAAAAAAA ik heb dus hetzelfde probleem, ben de draad kwijt sinds Abigail de kleinzoon van Lucinda ontmoet heeft en terug naar Oakdale is gegaan.
Ik zal eens om uitleg vragen aan mijn canadese schoonmoeder...
ik weet wel dat Lily op een gegeven moment vervangen is door een 'dubbelgangster' en de echte op een eiland vastzit, maar wanneer dat gebeurt? De kinderen zijn de enige die het merken...
In Canada lopen ze zo'n 2 jaar voor op ons Lachen
Is Simon die schilder? wat doet hij daar 'in the first place?'

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 14:18

Nou dat is nog niet helemaal duidelijk. Hij kwam eerst om een pakje brieven op te halen bij Lily, oude brieven, maar Lily had ook een advertentie in de krant staan om een timmerman te zoeken. Ze dacht dus eerst dat hij de timmerman was en hij speelde gewoon mee, maar later zei hij dat hij voor die brieven kwam. Toen heb ik het ook een tijdje niet gevolgd maar volgens mij is hij nu een beetje obsessed door haar. En hij heeft ook die klusjes bij haar thuis aangenomen.

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 14:23

ik denk de oma van Lilly en de neef van Lilly

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 14:39

Die oude liefdesbrieven waarvoor ze een advertentie had geplaatst?
En wie is dan diegene die haar wil schilderen???

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 20:23

Simon is diegene die haar wil schilderen. Hij heeft een foto van de oma of overgroot oma van Lily met een Collier om haar nek. Hij wil Lily schilderen met Collier, omdat hij dat Collier wil hebben. Hij is dus eigenlijk ook geen timmerman, maar komt alleen voor dat Collier. Waarschijnlijk heel veel geld waard Haha! Jaja ,ik ben trouwe ASTWT fan Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 20:27

*onder bureau v/h lachen* Weetje, dit is zulk dom geleuter om te lezen! Whahaha, zeker omdat ik dus echt geen idee heb waar het over gaat.... Haha! Wel heel leuk trouwens... Klinkt echt nogal dramatisch! Koe

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 21:22

Uhm...even op google zoeken onder as the world turns misschien... Haha! Werkt heel verhelderend... Schijnheilig Hoef je ook geen contact op te nemen met schoonmoeders ofzo... Knipoog

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 22:05

De ASTWT site heb ik al als favo link.
Kwam hem tegen toen ik wat op zocht over Chris Hughes Kwijl

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 22:42

Ik heb ATWT nog nooit gezien, maar mijn tante zei gister dat ik echt heel erg op Abigail lijk. Dus ik ga morgen maar even kijken wie dat is. Ben benieuwd...
Het kan natuurlijk niet anders dan dat ze heel erg knap is Haha! Knipoog !

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 22:45

kayla schreef:
Ik heb ATWT nog nooit gezien, maar mijn tante zei gister dat ik echt heel erg op Abigail lijk.

Op Abigail? dan ben ik ook wel eens benieuwd naar jou foto Haha! hahaha, ik volg ATWT ook wel eens als ik er tijd voor heb maar mn moeder kijkt elke dag. Ik vind het wel de leukste soap op tv

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 23:43

Mijn moeder, zus en ik volgen het al jaren. Als een van ons in de States is, even stiekum een aflevering van daar kijken. ATWT is verslavend, kan ik je vertellen. De beste soap ooit. Soap zoals soap bedoeld is.

Simon is overigens architect volgens eigen zeggen, geen timmerman. Het collier bevat een zeer waardevolle diamant.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 23:50

Ik volg het al vanaf dat ik bij mijn oma op bezoek ging, dan keek ik met haar mee in de vakanties dat ik bij haar logeerde.
Het is nu even moeilijk geweest om te volgen omdat de kinderen vrij hadden....
De Soapdigest uit Amerika is ook zeer interessant Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 00:00

De vrouw op de foto is waarschijnlijk een oma of overgrootmoeder van Lily van de kant van Iva, haar moeder.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-02 13:09

O ja, nou ben ik weer een beetje bij. Haha! Dus die Simon wil alleen dat collier van Lily?
Enne..........wanneer wordt Lily dan door een dubbelgangster vervangen en waarom?

Kan me inderdaad voorstellen dat als je de serie niet kent dit een heel stom verhaal is om te lezen maar ja, echte fans he?

Enne......Kayla........als je op Abigail lijkt ben je best gezegend hoor, knap meisje is ze!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 15:15

iemand nog leuke links van atwt?? ben ook redelijk verslaafd. probeer t zo veel mogelijk te volgen. Haha!