Razinda wilde Maarten aan de telefoon! :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jura

Razinda wilde Maarten aan de telefoon! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-02 23:28

Ik was met Maarten aan het bellen, met een headset, toen ik op stal aankwam om de paarden af te voeren. Razinda stond weer eens de clown uit te hangen en plotseling pakte ze het draadje van de headset. Ik wilde het uit haar mond trekken maar ze vond het wel een geweldig spelletje en begon naar achter te lopen, sleurde mij daarbij bijna over de boxdeur heen! *LOL*

Maar toen ging het draadje los van de telefoon en stond ze alleen nog maar met de draad in haar mond. Het ging wat heen en weer zwiepen en daar schrok ze toch wel van, maar mooi niet loslaten hoor! Uiteindelijk kon ik de arme headset uit haar mond bevrijden en toen bleek dat Maarten er nog was alles had gehoord. *LOL*

Headset er weer in en hij deed het ook nog. Tja Razinda wilde Maarten gewoon even spreken denk ik! Schijnheilig *LOL*

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 23:32

Hahahahaha, dat was echt supergrappig!! *LOL* Kon echt alles verstaan. Opeens klonk Maartje erg ver weg en ik wist gewoon meteen dat Razin iets telecommunicatieachtigs te pakken had Haha!. In eerste instantie dacht ik dat ze de telefoon te pakken had. 't is soms echt een draak die Razinda!! Haha!

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 02:07

Belmensjes!
Mobiele eenheidfiguren

Hulpstukken!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 02:10

tjonge jonge wat moeten we tegenwoordig nog zonder mobiele telefoon. Echt weer een Juar stunt hoor Knipoog .

Over een paar jaar bellen de dierenons op omdat ze honger hebben hiihhi Lovers .

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-02 13:50

Death_Squad schreef:
Belmensjes!
Mobiele eenheidfiguren

Hulpstukken!

Jij actiefiguur!! Tong uitsteken

Haha Pris dat hoop ik niet, dan word ik de hele dag gebeld denk ik! *LOL*

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 14:01

Haha, Joost.... jij verteld mij niet dat jij geen mobiele eenheid bent! Lachen

Valt me trouwens mee dat Razinda dat draadje niet kapot heeft gebeten. She's gentle! *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 14:42

Ik denk dat ik daarom niet draadloos ben... Want Joop zou dus echt alles in 1x doorslikken (hij heeft mijn moeders handschoenen al eens opgegeten, die kon ze nog net achter zijn kiezen vandaan plukken). Die heeft namelijk altijd ZO'N honger, daar kan echt niets of niemand tegen op! Vork

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 14:58

K kan prima zonder mijn telefoon! alleen mijn moeder niet, mijn vader niet, mijn baas niet die zouden gek worden zonderf foon.........in mijn broekzak Lachen

K kan ongeveer 5 min zonder, maar ik ben ook sms-verslaaft en k ben een vreselijke prutsmuts (dit behoeft geen bevestiging hoor Haha! )