Eng!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-01 12:33

Wil je echt iets heel engs zien? Dan moet je hiernaar toe: <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.humor.nl/filmpjes/topless/" TARGET="_blank">www.humor.nl/filmpjes/topless/</A><!-- BBCode End -->
Daar is iemand zijn eigen vingertopje eraf aan het hakken, echt vies! Maar er staan ook gewoon leuke filmpjes bij (nou ja ze zijn niet allemaal echt leuk)

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-01 11:09

je zal het antwoord wel niet weten, maar ik heb toch 1 vraagje: WAAROM?

rare gasten!

hoe gaat het met de bollies?

Winston!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 11:07

dat filmpje doet het bij mij niet, maar ik heb toch zo'n gevoel dat ik daar blij mee moet zijn?

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 11:16

Ik vind hem echt walgelijk! Wat goor dat mensen zoiets doen. En Winston, het is een filmpje van iemand die zijn vinger met een mes bewerkt. (En dat is nog zacht uitgedrukt)

Brrrr

Winston!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 11:21

Ja, zijn vingertopje erafhakt toch? Misselijk

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 11:26

Inderdaad. Ik ging bijna over mijn nek. Echt wel ranzig. Dat doe je toch ook niet voor je lol. Die man zal het wel mooi vinden ofzo. Zijn hele lichaam zat ook al onder de tattoos. Je kunt het ook overdrijven!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 15:08

Hey, in Irian Jaya hakken mensen (vrouwen) hun vingerkootjes af bij elk familielid dat overlijd. Zijn dus mensen met maar heel weinig vinger over, maar dit... Ik ga zo kijken, volgens mij kan ik daar dus absoluut niet tegen... Ben al zo'n held... Gadver...

'k Heb 'm gezien hoor.... IEH... Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk ... Jakkes... Waar het op sloeg????? Gelukkig dat het niet helemaal gefilmd wordt zeg, wordt nog een klein beetje ranzigheid overgeslagen... De pijn die die gast gevoeld moet hebben... OF zou hij stik onder de drugs gezeten hebben?

Laudine Misselijk

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-01 22:30

Ik denk wel dat hij enigszins verdoofd was met iets, anders ben je wel een bikkel Lachen

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 23:22

nou als ik zoiets moet dopen om een bikkel te zijn, ben ik toch liever geen bikkel Misselijk
bah wat goor.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 00:49

Jakkes!!! Misselijk

Tis maar goed dat het nu geen etenstijd meer is....ik hoef gelijk niks meer! Bah dat iemand zoiets laat doen.....

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 04:43

waarom deed hij bloed in het bakje???
misschien vorm van een of andere sekte??
je weet maar nooit...vraag me af wie het gefilmd heeft, en of die persoon dat stoer vind ofzo??

ook zo'n nare dingen site is
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.rotten.com" TARGET="_blank">www.rotten.com</A><!-- BBCode End -->

groetjes,

manon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-01 22:05

ik heb met dichtgeknepen ogen gekeken hoor, ik kan daar echt niet tegen iiiiiihhhhhh Misselijk Misselijk. Maar eh,...... ik bedacht me wel een reden waarom iemand dat misschien zou kunnen doen Verward. Misschien kun je je zo wel arbeidsongeschikt laten verklaren en een flinke uitkering van de verzekering opstrijken Extreme duivel. Je moet dan wel verzinnen onder welke omstandigheden dat gebeurt zou moeten zijn. In geval van opzet keert een verzekering nooit uit Knipoog.