Afgelopen week ben ik begonnen met mijn nieuwe baan in het hoge noorden. Ik heb me drie dagen kunnen redden met de meubels van de eigenaren, maar morgen komen eindelijk mijn eigen meubels in mijn huis te staan. Ben wel blij! 
Tja.... wel fijn zo'n eigen huis, maar wat iets minder is dat ik niet kan bokken. Ik merk het wel weer hoor! Zoveel topics, zoveel nieuwe mensen, zoveel discussies die soms nergens op slaan! People... behave!!!
Ik heb zo de neiging om op zoveel topics te reageren omdat ik er een mening over heb, maar ik laat het maar achterwege omdat er zo weer een discussie uit voort kan komen.De eerste paar topics die ik zag gingen werkelijk waar weer nergens over. Ok de start was normaal, normale vragen en opmerkingen, maar dan gaat het weer he-le-maal fout. *zucht!!* Niet normaal meer hoe de sfeer nu is. Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou schrijven. Normaal gesproken hou ik niet van dit soort topics (bokt verpest enzo...), maar het valt nu gewoon heel erg op omdat ik 4 dagen niet ben geweest. Niet te geloven hoe snel het kan escaleren...

Ik hoop maar dat de rust snel weer wederkeert!