Ik ben antuurlijk dol op paarden, maar ook op visjes, en liefst levende
. Ik heb een warmwater aquarium van 120X50X50 en een hoop gezeldschapsvissen: guppies, zebravisjes, kegelvisjes, modderkruipers, 2 maanvissen, een gourami en nog een paar waar ik de naam niet meer van weet.Hebben jullie visjes? Welke?
Het zou wel leuk zijn om hier wat verder onder te schrijven, als je een vraag ofzo over visjes hebt
. 

.
schrijf ik het goed?) en een Indische modderkruiper inzitten. Oja en een garnaal 
waren ze binnen twee dagen al aan het nestelen, en zaten al m'n andere visjes onder een blok hout omdat het mannetje iedereen weg joeg!!! Ik dus terug met de Gourami's en ze terug gegeven aan de aquarium man, heb er leuke andere vissen voor terug gekregen. Toch jammer, vindt ze namelijk wel errug mooi 
. Nu kan ik het water niet eerst laten staan (om te ontchloren en zo) gewoon omdat ik niet genoeg 'steriele' emmers heb. Ik heb wel een product dat leidingwater geschikt maakt, maar dat moet het nog 45 minuten staan (volgens de handleidng). Hoe doen julliebdat met grote aquaria? Gewoon water erin kappen en hopen dat visjes niet boos zijn? 

En hij zit nu helemaal alleen en dat vind ik ook wel zielig. Ik zit erover te denken om er tigerbarbs bij te doen. Die zijn ook vrij agressief en zullen wel van zich afbijten
....