MSN taal.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 19:08

xxxdebbiexxx"]
[quote="Prima schreef:
. De oudere/wijze hier zijn het met mij eens. ( Verward )


je vindt jezelf heel wat he? wie zeg dat um.....fonnie ofzo niet wijze is dan jou Verward sjonge hoezo eigendunk he Verward

[/quote]Nee fout. Jij vind jezelf heelwat.

En idd mag ik ben 10 jaar ouder. Ik zal het maar niet hebben over je spelfouten(zie hierboven), want daar heb ik het niet over.
Laatst bijgewerkt door Prima op 04-01-02 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:08

Prima, ik vind dat je wel gelijk hebt met die MSN taal maar je hoeft toch geen ruzie te gaan maken over spellingsfouten? Dat is iets heel anders.
En trouwens, ik ben 12 Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:09

Is het niet mogelijk dat dat verbasterde taaltje alleen in Jeughonk of hoe dat forum ook heten mag, gebruikt wordt?
En dan in de andere forums gewoon Nederlands?!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:12

Oftewel: Er zijn meer oudere dan jongere dus ben ik in de meerderheid.... NOT niet alle oudere hebben gereageerd hoor Tong uitsteken dat ze voor jou zijn...
De meeste oudere zijn zo verstandig om hier niet op te reageren.
Ja ik reageer er wel op, mahja ik ben ook pas 14 hea?!!?

'K snap jou eg niej hoor Prima, laat ons lekkah zo prate.

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:12

helemaal niet JIJ vindt jezelf alles jij vindt dat je wijs bent en dat je goed kan typen enzo.......dus wie vindt zichzelf nou meer wat Misselijk

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:13

Felice... *thumbs up!* Neem een voorbeeld aan, bijvoorbeeld, Felice, Debbie.

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:13

e
xxxdebbiexxx"]
[quote="Prima schreef:
. De oudere/wijze hier zijn het met mij eens. ( Verward )


je vindt jezelf heel wat he? wie zeg dat um.....fonnie ofzo niet wijze is dan jou Verward sjonge hoezo eigendunk he Verward
[/quote]

Even spelcorrectie: Je vindt jezelf heel wat,he? Wie zegt dat,eh....Fonnie ofzo niet wijzer is dan jij? Tjonge, hoezo eigendunk,he?

Ga nog maar even je huiswerk leren, want dit lijkt nergens op Frusty .

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 19:13

Felice schreef:
Prima, ik vind dat je wel gelijk hebt met die MSN taal maar je hoeft toch geen ruzie te gaan maken over spellingsfouten? Dat is iets heel anders.
En trouwens, ik ben 12 Haha!


Ik maak geen ruzie hoor, echt niet. Ook heb ik het niet echt over spel fouten of typfouten. Die maak ik ook soms. Ik irriteer me gewoon aan dat ordinaire taaltje. That's it.

Trouwens mijn complimenten voor een twaalfjarige klink je al veel slimmer dan sommige van je leeftijdsgenootjes hier op bokt....
Laatst bijgewerkt door Prima op 04-01-02 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:14

Sonja schreef:
Is het niet mogelijk dat dat verbasterde taaltje alleen in Jeughonk of hoe dat forum ook heten mag, gebruikt wordt?
En dan in de andere forums gewoon Nederlands?!


Hier ben ik het wel weer mee eens, hoezo vaag Extreme duivel
Maar ik bedoel.... in Jeugdhonk schrijf ik zo, en als ik ergens een reactie schrijf ook.

Maar als ik bijv. een topic plaats bij Vraag maar raak, probeer ik het wel ABN te doen, probeer ik he... Vaak typ ik nog MSNtaal mahja, ben ik nou eenmaal gewend hea...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:15

Het slaat in ieder geval nergens op dat iedereen elkaar hier uit aan het schelden en aan het beledigen is om een paar afkortingen. Hier wordt alleen een mening gevraagd. JE MENING IS JOUW MENING en niet meteen die van een ander!!! Je moet dus andermans mening ook leren te respecteren. Dit topic is ook niet bedoelt om ruzie in te gaan maken, en als iedereen zo oud en wijs is dat snappen jullie dat zelf toch ook wel of niet soms? Boos! Lips are sealed

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:16

e
xxxdebbiexxx"]
[quote="Prima schreef:
. De oudere/wijze hier zijn het met mij eens. ( Verward )


je vindt jezelf heel wat he? wie zeg dat um.....fonnie ofzo niet wijze is dan jou Verward sjonge hoezo eigendunk he Verward
[/quote]

Even spelcorrectie: Je vindt jezelf heel wat,he? Wie zegt dat,eh....Fonnie ofzo niet wijzer is dan jij? Tjonge, hoezo eigendunk,he?

Ga nog maar even je huiswerk leren, want dit lijkt nergens op Frusty .

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:17

En voordat me verweten wordt dat ik jongeren niet serieus neem, ik ga ook geen berichten lezen die zijn geschreven in (willekeurige volgorde) Spaans, Fins (alhoewel ik dat een keer geprobeerd heb), Latijn, Fries, Limburgs, Tilburgs of andere dialecten of talen. Dat kost me gewoon te veel tijd en moeite die ik er dus niet in wil steken. Dan neem ik wel een Frans boek, en ga ik mijn Frans wat verbeteren.
Ik vind het idee van Sonja prima, MSN op Jeugdhonk, andere forums gewoon Nederlands. En om eerlijk te zijn, iemand die wel de moeite neemt om duzzeh en of sow te typen maar niet Utrecht, die neem ik dus niet serieus, en dat is dus niet leeftijdsgebonden. No offense (ook Engels), maar ik heb wel wat beters te doen dan me in een dergelijk dialect te verdiepen. Zo, brand nu mij maar af, kan Prima even met rust gelaten worden.

[edit]
typfout *grin* en een paar dingen verduidelijkt
[/edit]
Laatst bijgewerkt door Lielle op 04-01-02 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:17

Prima je maakt zelf genoeg spellingsfoutjes. En zo erg gebruik ik de msn taal niet, lees mijn andere berichtjes maar! En wie is hier a-sociaal en niet-volwassen. Jij toch zeker, want jij zit Debbies topic een beetje te verzieken (pb dan, of vind je het leuk om alles op te hitsen?). Denk trouwens dat je het nu toch niet uitgepraat krijgt, hoe meer jij foutjes verbetert, hoe tegendraadser Debbie word. (denk ik, ik iig wel). Wat heeft dit nu voor zin als ik vragen mag?

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:19

Lunatic schreef:


Ga nog maar even je huiswerk leren, want dit lijkt nergens op Frusty .


HET IS VAKANTIE HOOR Verward

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:20

Lunatic"]
e[quote="xxxdebbiexxx"]
[quote="Prima schreef:
. De oudere/wijze hier zijn het met mij eens. ( Verward )


je vindt jezelf heel wat he? wie zeg dat um.....fonnie ofzo niet wijze is dan jou Verward sjonge hoezo eigendunk he Verward
[/quote]

Even spelcorrectie:
J
e vindt jezelf heel wat,he? Wie zegt dat,eh....Fonnie ofzo niet wijzer is dan jij? Tjonge, hoezo eigendunk,he?

Ga nog maar even je huiswerk leren, want dit lijkt nergens op Frusty .
[/quote]

Ga andere topic maar lezen.En zal ik nu is effe al jou berichten teruglezen netalsof jij zo lekker typ....

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:27

Mij maakt het niet zoveel uit of een berichtje in MSN-taal is geschreven. Dat moet iedereen voor zichzelf weten. Zolang ze er maar geen problemen mee krijgen met bijv. proefwerken en dictees.

En wat MSN-taal in alleen Jeugdhonk betreft: Daar is al eens op gereageerd door Bart dat het een onderdeel is van bokt en op bokt mag het niet dus daar ook niet.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:27

Sorry, een keer meezeiken:


Ga het andere topic maar lezen. spatie En zal ik nu eens even al jouw berichten teruglezen. Net spatie alsof jij zo lekker typt....

En laat maar weten of je iets kunt vinden in mijn berichten, ik leer namelijk graag iets bij.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:29

Nou ja zeg niet bij elk berichtje de typfouten eruit gaan halen!
Dat is echt heel irritant

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 19:30

Fonnie schreef:
Prima je maakt zelf genoeg spellingsfoutjes. En zo erg gebruik ik de msn taal niet, lees mijn andere berichtjes maar! En wie is hier a-sociaal en niet-volwassen. Jij toch zeker, want jij zit Debbies topic een beetje te verzieken (pb dan, of vind je het leuk om alles op te hitsen?). Denk trouwens dat je het nu toch niet uitgepraat krijgt, hoe meer jij foutjes verbetert, hoe tegendraadser Debbie word. (denk ik, ik iig wel). Wat heeft dit nu voor zin als ik vragen mag?


Ik maak niet veel spellingsfouten, maar het gaat hier toch niet over spellingsfouten????

Ook hits ik niets op, mensen laten zich ophitsen. En, uitpraten, ik wil niets uitpraten. ik heb niets (te bespreken) met dit soort taal/mensen.

verder wil ik een stuk bewustwording creeren, zodat niet alles zo makkelijk verloederd. That's it.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:30

dit topic is zowieso irritant, als iedereen nou eens kapt met zanikken tegen elkaar. Zodra de moddie online is zal der wel een slotje op dit topic komen, ik denk dat dat wel terecht is.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:31

met hun valt niet te praten, stelletje zeikerds!
Oh, het gaat niet over spellingsfoutjes??? Waarom wordt dan bijna elk bericht verbeterd?? Heel irritant vind ik dat, en het is ook nog eens offtopic.
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 04-01-02 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 19:31

sypherion:
Nou en dat is zeker niet mijn schuld. Mijn enige punt is dat ik die msn taal vervelend vind. Ik vroeg daarover de mensen hun mening.
Laatst bijgewerkt door Prima op 04-01-02 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:31

Marsje schreef:
En wat MSN-taal in alleen Jeugdhonk betreft: Daar is al eens op gereageerd door Bart dat het een onderdeel is van bokt en op bokt mag het niet dus daar ook niet.


Daar zit wel wat in, maar dan hebben degenen die het nodig vinden om "msn-taal" te blijven gebruiken een probleem. Want hier op bokt MAG DE "MSN-TAAL" NIET.

Als iedereen nu gewoon zoveel mogelijk zijn best doet om zijn/haar berichten in normaal ABN te typen, kunnen alle bokkers de berichten van anderen rustig lezen zonder irritaties Knipoog .

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

MSN taal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:31

Jerai lover"]
[quote="Prima schreef:
Over 100 jaar spreken iedereen alles behalve normaal Nederlands.

Wat vinden jullie ervan?


Over honderd jaar
spreekt
iedereen alles behalve normaal Nederlands.

Verbeter de wereld begin bij jezelf Haha![/b]
[/quote]
Whahahahhahahahahahaha
Party!! Angel heeft tranen van ut lache!!!! Party!! Party!! Party!! Party!!

verder nog mijn mening:
Het intreseert me geen f u c k over 100 jaar spreekt men in nederlands toch niet meer allemaal abn.
Om met alle allochtonen te beginnen die spreken hun eigen taal.
leer gewoon ook op msn taal te spreken en je irritatie is opgelost Tong uitsteken
XXXangel
PS: suc6!!!
hahahahahah

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:35

Angel, bedankt dat je met je haha heel dit topic uit zijn verband rukt.

Het enige wat ik me afvraag, is het nou echt heel erg moeilijk je aan de regels te houden?
In de regels staat duidelijk dat MSN taal o.i.d. niet gewenst is.
Waarom toch maar eigenwijs doen??

De jeugd is de toekomst zeggen ze, maar het enige wat veel jeugd kan (en dus niet alle, begrijp me goed) is overal tegenaan schoppen en lekker alles naar hun eigen zin doen.

Dus met andere woorden, ikke ikke ikke, en de rest kan .....