pas 2 keer gezien en......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

pas 2 keer gezien en......

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 23:37

Ow kan het nog steeds nie geloven eigenlijk is het best wel lief maar toch. Ok ik zal het jullie uitleggen:
ik ken een meisje (pas 5 weken) en ik ga nu vaker met haar om en nu ben ik 3 keer bij haar thuis geweest. 1 keer om haar op te halen (om mee uit te gaan) en 1 keerzodat ze bij mij bleef slapen en 1 keer toen ik bij haar bleef slapen nu heeft zij een broertje (zij is 16 en hij is 15) die ik eigenlijk alleen tijdens het eten echt heb gesproken (daarna wel een film gekeken enzo maar goed).
En nu kreeg ik te horen dat hij verliefd op me is!
Niet banketstaaf bedoeld ofzow maar ik lag helemaal dubbel kreeg namelijk eers een sms-je van : heej wat vind je van me broertje? en daarna belde ze en blijkt dat ie helemaal verliefd op me is ! waaaaaaaaaaah Frusty Pling Cool Verward (zo voel ik me dus) Maar ik heb hem pas 1 keer gesproken!!! (hij is 15, ziet eruit als 17, gedraagt zich als een kind van 10! Verward ) ik zelf ben 16 (bijna 17 hehe nog 23 dagen te gaan Haha! ) .
wel lief eigenlijk als je erover nadenkt hahahahhaha Lips are sealed Schijnheilig *LOL*

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 23:43

tja jongens van die leeftijd die gedragen zich graag als een kind van 10 ik kan het weten wij hebben een bengel van 18 die zich gedraagt als 8 whahaha
leuk toch dattie op je is? Knipoog

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 18:29

jaw, precies wat marije zegt
je hebt jongens,die zijn 14,en gedragen zich als 17 ofzo.
dus alsie lief is enzo,grijp je kans Knipoog

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 18:40

hahaha ik dacht eerst dat je het over dat meisjes had *LOL*
Maaruh, dat is toch wel leuk om te horen toch!! Wat vind je van hem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 18:51

WAT IK VAN HEM VIND??? euh..... ja kijk ik ken hem pas net maar zoals hij overkomt is ie best wel lief alleen loopt ie een beetje achter kwa gedrach! (maar kan ik natuurlijk niet na die ene keer oordelen) Maar ik ben ook bang dat ie niet mijn type is! ik belde me vriendin daarna nog thuis op maar er nam niemand op hun hebben een nummerherkenner dus als ze thuis komen kunnen ze zien we er gebeld heeft . Om een uur of half 12 komen hun thuis en belt Hij dus naar mijn nummer ik zag niet wie het was dus ik neem op: hallo, met sabrina . Hij: ow...... Bloos ben jij het euh.... ehhhh... (hij wis nie wat ie zeggen moes aaaaaaaaaaaaaah lief!!) en toen zegt hij hier heb je linda. Ik zo ok. doei
Ik had best wel eens willen zien hoe hij keek toen ie belde! hihi (ow wat ben ik toch weer een bitch !) want hij kan er niet veel aan doen dat ie zo voor me voelt toch ?? hehe

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 18:56

Gaaf man!!
Maar je kan hem gewoon toch beter leren kennen? of wil je dat niet?

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:17

whahahahahhaa jij heb het minder erg dan ik hoor!!!
Een klasgenootje van mij heb een broertje en die zat in haar agenda te kijken (HIJ IS 12!!!!!!)
Die heb zn foto aan mn klasgenootje gegeven VOOR MIJ en nu heb ik die foto met zn nummer achterop!!!
Hij si 12!!!!! en ik bijna 16!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik hoef echt nix van dat gozertje te hebben hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 20:34

hahaha erg is dat he? kijk ik vind het wel leuk als iemand me leuk vind (who doesn't?!?!) maar ik wil echt nix met hem! hij is helemaal nie mijn type en ze zeggen toch dat de 1e indruk het beste van die persoon wergeeft nou. dan is hij voor mijn doen nog veeeeeeeeltse onervaren! hij gerdraagd zich echt als 10! hihi Haha! Clown Frusty ach ja..

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 23:12

aah wat schattig Lovers
een vriendje van mijn broertje wou toen ook met mij.Hij is 13,ik bijna 16.
niet dat hij er te jong uit ziet,hij is heeeeeeel erg lang en best aardig,maar hij is zo absoluut niet mijn type(blond met blauwe ogen)en dan is hij ook nog eens een keer een vriendje van mijn broertje.Hij smsde mij,we zaten in dezlefde kamer.En ik,heel banketstaaf,barste helemaal uit in een lachbui.Ik had echt zo iets van: dit is niet waar!!!
maar iig,het was dus waar,maar ik wou niets met hem.Hij helemaal huilen Haha! nee dat ook weer niet.Maar ik vondt het wel superschattig Lachen