Met oud en nieuw waren we bij mijn opa en oma en hun ook. Ze heeft 1 keer wat aan de'r vader gevraagt, een echt antwoord kreeg ze niet, en de rest van de avond hebben ze alleen gelukkig nieuw jaar gezegt (tegen elkaar). Ze zit nooit bij haar ouders, alleen boven achter haar computer.
Ze hadden een hond, liepen ze shows mee, kast vol prijzen. Maar ook daar gingen ze niet normaal mee om. Als er visite kwam was dat beessie heel blij knuffelen, bla bla. Kreeg een schop van mijn oom, en moest de bench in. Ze hebben hem niet lang geleden verkocht omdat ie met de vakantie zo lastig was....
Mijn ouders zijn er nu naar toe, mijn tante is alleen, mijn oom is aan het kijken in wat voor beurt ze nu woont. Hij heeft aan mijn tante belooft dat ie niet aan zou bellen. Gelukkig weten ze waar ze zit, ze hebben al met er gesproken, ze wil niet naar mijn opa en oma, en andere kenissen. k voel me zo machteloos, ik probeer mezelf op te vrolijken, maar het lukt niet. Ik voel me gewoon poedersuiker. Machteloos, ziek, ik tril.. Zelfs chocola helpt niet. Ik kan niet eens aan eten denken. Ik haat dit gevoel
Wat kan ik nou doen? Ble ik haat dit.......