En hoe ze dan die compartimenten beschrijven....ik ben echt de domste niet, maar mijn topografisch geheugen is echt niet zo dat ik even alle provinciegrenzen weet op te dreunen
\ Ik begrijp eruit dat je nog steeds mag vervoeren (mits alle regels), maar binnen je eigen compartiment en niet naar evenhoevigen etc. Dat de evenementen nog steeds door mogen gaan. Dus ik mag van A naar B en terug op dezelfde dag????
Groetjes Suzanne
.Die tijd komt wel weer. Wat is nu een half jaar o.i.d. op een heel paarden-/mensenleven? Natuurlijk zou ik ook wel leuke dingen met mijn knolletje erbij willen doen, een keer naar het strand, naar het bos, naar les, naar wedstrijden, maar dat komt voor ons allemaal wel weer, als ik een besmettingsbron ben geworden, verpest ik het voor iedereen met vee 2 km. in de omtrek.... Pas als er veel meer vrij wordt gegeven, ga ik weer over wedstrijden denken en me weer inschrijven, ik wacht wel af. Maar, als je niet tot een toezichtsgebied behoort, mag je als je alles reinigt en ontsmet bij vertrek en aankomst, weer vertrek en weer aankomst, dus wel binnen je eigen compartiment reizen en dus weer terugkomen op je eigen stekkie.