Ik mis dit zo!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dorée

Ik mis dit zo!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 03:15

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=

Weten jullie nog?? Ik moest er weer aan denken door Oud en Nieuw en ik moest weer zooo hard lachen! Echt jammer dat dat voorbij is (en Laui, die domme Pris denkt nog steeds dat Leys niet door ons ontvoerd is en in onze supersonische neushoorn is GEDAAN)

Ik mis het rijden op de supersonische golfkarretjes zo (helemaal nu ik niet kan paardrijden omdat het zo glad is en dat was wel een goed alternatief... Haha! )
En het wonen in de CyberTreeHut!!
Meeeeeeeeeeen, ik mis het allemaal zooooo erg!!

Those good old days.... Lachen Lachen Lachen

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 09:51

Mhh dus daarom gaat he zo lekker ik rij op een neushoorn ipv leysander. GAAAAAAF ik rij ook nog winstpunten hihi Haha! .

Dank je wel dildoree.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 14:34

Hmm, ja, ik moet zeggen: hij is wel ernstig vermagerd (dat verklaart die dikkere nek Pris, t is Leys niet)...
Het is trouwens wel goor als de Neushoorn nu gaat schijten, dan hoor je Leysander ook Misselijk wel grappig trouwens, wanteh... Naja, ik zeg het gewoon. Leysander is gekrompen! Bovendien kunnen we hem ondanks dat hij 10x zo klein is niet meer uit de NH krijgen... Niet dat ik daar erg mee zit, maar ja, je zal erm aar wel mee zitten... Knipoog

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 17:31

Gelukkig, ben niet de enige die dit gemist heeft.... pfffiew!!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 18:14

Weetje... ik bedacht me net dat wij SuperShrekJari ook nog moeten ontvoeren, is echt keihard nodig, want zo'n koele mascotte moeten we gewoon hebben. Met Toeter natuurlijk! Ik bedoel: dan kan niets meer stuk. PMU weg? No problem, wij hebben Jari nog! Cool

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 19:32

oooooooooooooooh jari dan gaan we 'm wel klonen want die wil ik ook!!!!!!!

enne die golfkarrtjes men die moeten we in wiessel hebben.
kunnen we fijn ijsjes halen bij de bakker *LOL*
en chocoboktbroodjes!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 20:46

Ik heb trouwens maaaaanden geleden ook chocoboktbroodje op! Was heel lekker... Jari Klonen we natuurlijk heel vaak, want dan komt het allemaal weer in orde met ons. Jari houdt ons in evenwicht, Pris heeft Marco met z'n digicam (helaas) dus dat zit wel snor. En Leysander moet natuurlijk ook een beetje tegenwicht hebben. Jari is zo enorm in balans, dat kan alleen maar goedkomen Vork Trouwens: Jari doet me zo aan Jari Litmanen denken, dus dat wordt wel omdopen Sigaar

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 03:16

Ja!! Ben het roerend met jullie allebei eens!! (niet veel meer zinnigs kan ik bedenken op dit late tijdstip en heb er voorlopig niets aan toe te voegen!!)
Ik ben VOOR Jari als mascotte en ik ben ook VOOR golfkarretjes in Wiessel om ijsjes (brrr, wel koud nu) en chocoboktbroodjes te halen!!! Vork Vingers aflikken Mjummie!!

Aangezien dit wel een heel beroerd antwoord is, wat eigenlijk niets toevoegt aan het geheel denk ik dat ik maar eens ga Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen

Truste!! Lovers Gaaaap Gaaaap Gaaaap (haha, moet van die smileys, net als bij gapende mensen, spontaan ook gapen)

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-02 01:37

Het is wel heel erge non-informatie, maar doe het toch maar ff:

Het is vandaag alweer zo laat en ben heel moe, dus kan weeer niets goeds bedenken wat hier nog aan toegevoegd moet worden!
Behalve dat ik het mis en het terug moet komen!!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 18:36

doe dan een beetje je best! Ik doe mijn best, bedenk weer superdingen en jij bent elke keer te moe... Maak t nou zeg! Boos! Extreme duivel