Andries deed het voor het geld!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vindt je dat andries het voor het geld deed?

Ja
19 (100%)

Totaal aantal stemmen: 19

Pino

Andries deed het voor het geld!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 13:10

Hebben jullie het gister gezien? de 4 bewoners mochten kiezen of 25.000 euro namen en meteen uit het huis stapten, of tot het einde bleven doorgaan voor die 750.000 en alle 3 legde ze het geld terug,BEHALVE ANDRIES! hij wou naar buiten met het geld, maaaar zegt patty :''je denkt toch niet dat we het zelfde spelletje als vorig jaar gaan spelen he?!, leg dat geld maar terug!" maar later moesten ze nog een spelletje doen en ze moesten ik of pot opschrijven als ze allemaal ik opschreven kregen ze 75.000 door 4 gedeeld als ze met z`n 2en ik opschreven kregen ze de helft, maar als ze allemaal pot opschreven bleef de 75.000 in de pot, en ja hoor andries schreef IK op en de rest schreef pot op! dus hij kreeg 75.000...( mijn conclusie) HIJ DEED HET DUS VOOR HET GELD! Misselijk vinden jullie van niet???

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:14

Maar als ik die kans zou krijgen, zou ik het ook doen. Of ik zou moeten weten dat ik heel hoog zo staan dat er een kans was dat ik zou winnen. Ik begrijp hem wel!

Pino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 13:17

Jaaaa ok, maar aan het einde heeft ie ook nog een cheque gehad van 7.500 en hij heeft toch een leuke tijd gehad? ik kreeg toch de indruk dat ie het voor het geld deed Scheve mond

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:18

Andries koos het zekere voor het onzekere. Ik zou dat in dat geval ook doen, je weet toch al dat je tot het laatst gezeten hebt. En eigenlijk zitten ze er tenslotte allemaal voor het geld in!!!!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:20

Iedereen zit daar voor het geld, dus ik snap het probleem niet.

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:24

PUCK schreef:
Iedereen zit daar voor het geld, dus ik snap het probleem niet.

haha, idd, Puck, denk ik ook.
Noem 1 andere goede reden om in dat huis te gaan dan voor het geld? Knipoog

Pino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 13:25

Nou dat denk ik niet! ze gingen er ook in voor de ervaring ( misschien dat ze op tv kwamen) en voor de gezelligheid!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:28

dat zeggen ze ja, maar waarom verdelen ze het geld dan niet gewoon op het laatst?

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:28

Pino schreef:
Nou dat denk ik niet! ze gingen er ook in voor de ervaring ( misschien dat ze op tv kwamen) en voor de gezelligheid!

Welke ervaring? met je hele hebben en houwen voor het nederlandse volk op de televisie? Sorry hoor, maar ze denken allemaal beroemd en rijk te worden. Je bent gewoon een sukkel als je met een dergelijk programma meedoet.

Pino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 13:30

had gekunt, maar dat kan je bijv niet maken voor andries want ze denken ook hij heeft al 75.000 dan had sandy het wel op kunnen delen met gert-jan en daan, maar das wel banketstaaf tegenover andries. en de winnaar is de winnaar als jij een wedsrijd wint deel je je beker toch ook niet met iemand die niet heeft gewonnen? en je deed dan toch ook niet mee om te winnen???

Pino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 13:31

PUCK"]
[quote="Pino schreef:

Welke ervaring? met je hele hebben en houwen voor het nederlandse volk op de televisie? Sorry hoor, maar ze denken allemaal beroemd en rijk te worden. Je bent gewoon een sukkel als je met een dergelijk programma meedoet.
[/quote]

waarom ben je dan een sukkel? ze zijn nu wel hartstikke beroemd en ze zullen vast wel in reclame spotje enz mogen meedoen dus ze zullen ook wel aardig wat geld krijgen!
Laatst bijgewerkt door Pino op 31-12-01 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:32

Aan een wedstrijd doe je mee om te winnen toch of heb ik dat fout? Ik bedoel je kan jezelf ook thuis opsluiten zonder tv of krant en met je hond gaan vechten ofzo, is ook een uitdaging.

Pino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 13:34

nou als jij dat een uitdaging vindt! ik hou je niet tegen! Haha! Knipoog
Nee ok ze zullen het misschien beetje voor het geld hebben gedaan, maar andries wel meer als overgebleven 4 vindt ik!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:41

Ik begrijp wel dat hij dit gedaan had. Hij wist dat hij geen kans maakte op de eindoverwinning en zo kon hij toch nog een 'leuk' bedragje in zijn zak steken. Het kwam alleen een beetje egoïstisch over, maar tuurlijk ga je voor dat geld als je daar zit!!!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:42

Hahahahaha beroemd en rijk. Net zoals alle voorgangers uit Bb en de Bus. Idd die zijn heeeeel beroemd en rijk gworden hahahahahaha.

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 14:04

hartstikke beroemd en dan in een reclamespotje mogen spelen? Nou, wauwie!! *LOL* *LOL* *LOL*
Sorry, maar die mensen doen het echt niet om de 'uitdaging' ze zijn gewoon publiciteitsg... (ehm, hoe jonge kinderen zijn hier ook?) en willen veel geld verdienen!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 14:09

Als ik in Andries zijn schoenen had gestaan, had ik precies hetzelfde gedaan. Hij wist dat hij niet de populairste persoon in het huis was en dat komt er op neer dat je met niets naar huis gaat. Dan is de keus gemakkelijk gemaakt.. wat heb je liever.. niets of 75.000,-. Doe mij dan maar die 75.000,-! Echt een zeer verstandige keus. Daar komt bij dat hij niet wist dat hij na afloop een cheque zou krijgen, dus dat is allemaal weer mooi meegenomen. En die Smart die hij nog tegoed heeft.. die heeft hij eerlijk gewonnen. Ik vind dat hij een eerlijke strijd heeft gestreden en gun het hem van harte.

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 15:04

PRECIES HONEYBEE!
We liggen op dezelfde lyn Lachen

Andries wist dat hij niet zou winnen, dus schreef hij IK op, had ik ook gedaan!
Maar ben helemaal happy,want sandy has won !

Pino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 17:27

PUCK schreef:
Hahahahaha beroemd en rijk. Net zoals alle voorgangers uit Bb en de Bus. Idd die zijn heeeeel beroemd en rijk gworden hahahahahaha.

nou misschien niet rijk maar iedereen kent ze wel!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 17:57

stel je niet zoooo aan sannetje

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:06

sannetje chill ff
je mag je mening wel geven maar dan moet je niet 1 iemand de schuld gaan geven als ie een andere mening daarover heeft terwijl er wel meerderen zijn die een andere mening hebben!!!

Pino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 21:33

Sannetje schreef:
Eej pino, hij deed het helemaal niet voor het geld. hij deed het omdat ie wist dat ie niet zou winnen... En trouwens de anderen hadden even goed kans op de pot! Ik zou het ook doen...
Dat jij hiervoor een topic opstart!.....grrrrrr.

Ik geloof dat jij sommige topics niet helemaal snapt?
zoals deze: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=
Ik heb niets tegen andries, het viel me alleen op dat hij de einge was die het geld wel aannam! en waarom mag ik hier geen topic over starten?
ik was gewoon benieuwd hoe anderen er over dachten!

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 21:44

ik denk dat hij ook wel door had dat ie geen kans had. Dit komt deels denk ik ook doordat hij als enige niet die 250000 had gewonnne. Dus ik hadmooi hetzelfde gedaan, ik vind dat ie het wel knap gespeeld heeft zo!!

Pino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 22:38

Ja hij is wel slim Knipoog Tong uitsteken