Sandy eerste,en werdt in der nek gehijgt door Danielle!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnylover

Sandy eerste,en werdt in der nek gehijgt door Danielle!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 12:08

Wie had het verwacht dat Andries ( Misselijk ) vierde (!!!!!) zou worden? En gertjan 3e (!!!!!!!) Daantje had van mij mogen winnen Verdrietig zo'n sociale meid is dat! Echt zo'n lieverd Verdrietig Lachen Maargoed ik gun het Sandy ook Haha!

Alleen andries is een gier joh! hij krijgt ook nog g.v.d een auto hoorde ik in Lijn4 (tssssk) en hij heeft die fl 75.000,- en krijgt ook nog een auto!
Ahum,en hij heeft nog voor fl 7.500,- een keukenbon gekregen.Sjeez
zeg het lijkt wel alsof hij 1e is geworden Boos! Plingikke vinger naar andries*

Daantje rulezzz! Schijnheilig

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 12:13

ja die andries is echt een stomme *piep*! arrogant dat hij is!!
maar ik snapte dat spelletje met die pot ofzo niet helemaal. ik deed toen net de TV aan.

Ik vind ook dat Daan had moeten winnen, ik had het haar zo gegunt! Verdrietig
Maar voor Sandy vindt ik het ook erg tof, kan ze eindelijk op haar zelf gaan wonen.
Ik had het echt niet verw8!

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 12:17

Ik vond het niet stom van Andries. Je krijgt de kans om een grote som geld te winnen. Hij wist al dat hij niet als eerste zou eindigen. Dan neem je die kans toch aan? Ik begrijp hem wel! Ik hoopte eigelijk dat hij ging winnen, maar toen ik zag dat hij toch wel ging verliezen heb ik 5 keer ofzo gebeld voor Sandy. En dat heeft dus geholpen! Pling

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 12:45

Andries heeft gelijk. Waarom niet je kans grijpen als je 75.000 kan winnen? Als de rest van de bewoners niet had gewild dat hij het zou winnen hadden ze ook beter op moeten letten, want Andries vroeg nog aan Patty wat het aantrekkelijk zou maken om 'pot' op te schrijven dus hadden ze kunnen weten dat Andries 'ik' zou schrijven.

En wat maakt het voor Sandy uit of de pot 675.000 of 750.000 is?

Ik heb ook voor Sandy ge-SMSt.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 12:57

Nee, he, jullie hebben het toch niet over BB??? Dat vind ik wel zo'n sjitprogramma. Ik snap niet hoe je je tijd kan verdoen door daarna te kijken. Sorry, maar mijn dagen zijn al veels te kort, dus aan die onzin doe ik niet mee. Het enige wat ik volg is ER en dat start a.s. vrijdag weer, joepie, dan zien we George Clooney Kwijl Kwijl Kwijl weer!!

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:10

Ben het helemaal met je eens Imker Haha!
Big Brother is echt het dieptepunt van de nederlandse TV. Het is toch dieptriest dat het een Nederlander is geweest die dit programma heeft bedacht. Je zou je bijna laten naturaliseren tot.......tja dat zou ik eigenlijk ook niet weten Haha!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:16

Ik vinddat Sandy het heeft verdiend, ze heeft over niemand geroddeld en isneutraal gebleven en heeft geen groepje/kliekje gevormd met bepaalde mensen. En Andries Misselijk

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:19

Sjonge jonge IEDEREEN zit daar toch voor het geld en omdat ze gestoord zijn. ik heb geen kabel hier in de polder en dit soort pulp tv mis ik dan ook echt niet!

Mutzzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:57

Ik vind het heel leuk dat Sandy gewonnen heeft. Eerlijk gezegd dacht ik dat Daantje zou winnen. Maar ja ik dacht ook dat de strijd tussen Daan en Gertjan zou gaan. Ik ben in ieder geval heel blij voor Sandy. Het is een leuke gezellige spontane meid.

Over het nut van BB zullen we het wel niet eens worden. Ik vind het in ieder geval wel lache om soms lekker te kijken naar de "problemen" die ze van niks kunnen maken. Je hoeft er in ieder geval niet bij na te denken. Dat heeft ook wel wat.

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 14:04

Ik vind het ook rotzooi.
Eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje voor aso's.
Maar ja dat is mijn mening Haha!
Ik zeg niet dat jullie aso's zijn hoor Tong uitsteken

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 14:17

Yesss, ben blij dat Sandy heeft gewonnen! Ik was namelijk voor haar. Lovers

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 17:49

andries weet gewoon hoe t spelletje werkt. en speelt t slim. hij liet al duidelijk merken dat hij niet ging winnen en daarom voor t geld zou gaan. de andere wisten heel goed dat hij ik zou stemmen dus als ze geld hadden willen hebben hadden ze wel ik neergezet (of als ze niet wilde dat andries t won)
enja sandy. terechte winnaar had t daan net zo hard gegund. GJ 3e is terecht naar mijn mening. hijw as niet zo heel bijzonder.
vraag me af wat er volgend jaar gaat winnen, eerst een hetero dan een bi en nu een lesbienne. volgend jaar iemand van 80 erin zetten en laten winnen. krijg je wle kijkcijfers mee.

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 19:16

Sandy was idd wel superleuk.Zat ze ook nog toen ze pot had opgeschreven hield ze dat briefje naast haar en zei ze POT pot *LOL*

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 23:18

khad het echt wel verw8 van andries dat ie 'IK' op zou schrijven
ik vind het vet aso!!! Boos! Bloos
vind het wel toch dat sandy heeft gewonnen!!! Vingers aflikken
Frank (van bokt) en ik hebben lekker gesmst!!! Haha!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 23:21

wat ik me nu afvraag he. toen sandy pot opschreef, is dat voor haar niet gewoon IK? had ze nog meer geld gehad en was ze slimmer geweest dan de rest want die hebben nu niets

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 23:24

Marjolein schreef:
wat ik me nu afvraag he. toen sandy pot opschreef, is dat voor haar niet gewoon IK?

Haha, zou best kunnen! *LOL* Goed bedacht! *LOL*