nieuws overzicht 2001

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shaienne

nieuws overzicht 2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 09:31

Gisteravond heb ik de hele avond naar de nieuwsuitzending van RTL4 gekeken. Ze lieten al het belangrijke nieuws zien van 2001.

Bah, het was echt niet leuk om daarna te kijken. Eerst die Volendam ramp...al die verbrande gezichten, toen de MKZ, zag je dat die koeien werden neergeschoten. Daarna zag je nog weer allerlei aardbevingen en oorlogen. En een bruiloft waarvan de vloer naar beneden valt. En 11 september kwam weer uitgebreid aan bod.

Gatsie ik heb toch slecht geslapen!

Alice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 10:18

'k heb het gezien ja, bij die bruiloft dat die mensen naar beneden storten, ik werdt gewoon misselijk toen ik het zag! Misselijk Echt vreselijk!!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 11:49

Ik heb alleen een stukje gezien van de MKZ, zag je die koeien zo tussen die grijpers hangen Misselijk Verdrietig
Ik heb het niet eens afgekeken

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 11:50

Ik heb het niet gezien gelukkig, lijkt me echt erg om naar te kijken. :/

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 12:02

k heb op ned 2 er ff naar gekeken toen k het te erg vond ben k maar geluk was heel gewoon gaan kijken!

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:14

ik heb het ook gezien! de kippevel liep over m'n lichaam! er zaten echt erge onderwerpen tussen! ik vind het wel heel goed dat ze het laten zien, sta je er toch weer even bij stil.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 16:24

Ja ik heb ook gekeken.
En ik geloof dat ik een halve minuut geen adem haalde toen ik die vloer in elkaar zag storten.
Ik vond het eerst maar een stom filmpje en dacht dat het een foutje van de regie was.
Zie ik zo die vrouw naar beneden zakken.

Wat betreft de MKZ heb ik volgens mij iets gezien wat nog niet eerder vertoont was. Er werd een vrachtwagen geleegd met ''dode'' varkens.
Niet dood dus!!! ik hoorde dat beest schreeuwn joh en die werd dus alsong met stroom afgemaakt.
Tuurlijk weer 11 sept, kan het nog steeds niet geloven.
Het leukste dit jaar was dan wel de aankondiging van het huwelijk van onze kroonprins met maxima.