Vroeger was oud en nieuw: De staaaatsloterijshow kijken met oma (en dan natuurlijk niks winnen) Om 12 uur sterretjes aansteken en voor het raam kijken naar pa die lange sterretjes in een fles aan steekt. Niet naar buiten hoor... want er zou toch eens een gillende keukenmeid....
Een paar jaar geleden maar eens besloten om met O&N uit te gaan. Nou joepie
Met zn 200en in een tent op elkaar gepakt (waar normaal 50 man inpassen ofzo)... Veel te veel hebben betaald en ook nog eens in die kroeg moeten blijven. En dan iedereen bezopen over je heen hangen....
Het milleniumfeest? Ik heb om 11 uur het haar van mijn vriendinnen gedaan en ben na 4 vuurpijlen maar om kwart over 12 naar bed gegaan.
Vorig jaar was het enige feest wat ik wel tof vond.... met iedereen van stal bij mijn instructrice thuis. Maar dat gaat dit jaar niet door omdat de 4 dames allemaal of moeten bevallen of net een weekje bevallen zijn.
Dit jaar had ik het plan om een
toffe oud en nieuw mee te maken. Vrienden hadden me uitgenodigd voor een galafeeest en zouden mn kaartje regelen. Dus ik heb vanmiddag een hele dure sjieke ketting gekocht, mooie kousen... mn sjieke jurk uit de kast gehaald... Bellen ze op dat ze geen tijd hadden om mn kaartje te halen. Dus ik bel op om te vragen of ze het kaartje opzij willen leggen.... blijkt het al twee weken vol te zitten. Dag galafeest...
Ga mn ketting maar ruilen denk ik. Zal wel weer Youp van het Hek kijken worden en om 12 uur naar bed. Gatverdamme wat is O&N toch een KLOTEfeest!!!!

???

\