Ik heb een handtekening van Jeroen Dubbeldam!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Ik heb een handtekening van Jeroen Dubbeldam!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-01 00:35

Cool hè? Heeft Lotje (Zep) laatst voor me gescoord toen ze moest werken op Jumping Indoor Maastricht. Ik zei toen voor de grap: 'Zeg maar dat ik een Faram rijd, dan wil hij me vast wel een handtekening geven'. En ja hoor, wat vind ik net na een week kerstvakantie-bij-paps-en-mams in mijn brievenbusje? Een envelop van Lotje, met een kaart van Rambo Horsewear met daarop een foto van Jeroen met z'n Sjiemie (en achterop nog een vos), en in grote letters 'Voor Karin' en daaronder zijn handtekening...

*zwijmel*

Heel erg bedankt Lot! En natuuuuurlijk hang ik 'm boven m'n bed... Knipoog

(Mmm... dat nog net niet, maar hij krijgt wel een leuk plekkie, want ik vind De Sjiem wel een errug mooi beestje - en omdat hij familie is van Leys natuurlijk! Cool )

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 00:35

Sorry hoor. WIE? tzal vast een rijder zijn ofzo.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 00:46

Tsk!!! Sypheron toch...zelfs ik weet wie dat is... Haha! Olympisch kampioen springen afgelopen keer in Sydney he...enne...nu niet meer vergeten natuurlijk!!! Als iemand je ooit nog eens vraagt wie Jeroen Dubbeldam is dan kan jij zeggen dat dat die springruiter is die met De Sjiem olympisch kampioen springen is geworden in Sydney... Knipoog

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 10:08

Gaaaaf!!! Wil ik ook!!! *jaloers* *LOL*

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 13:51

Hahaha ik ben JALOERS hihi

Ene De Sjiem is van Aram (helaas overleden) en dat is de opa van Leys Lovers .

Ene niet vergeten is Aram de vader van Joop paard van Laui! Lovers .

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 14:12

Ik had al bijna gezegd: IK HEB HIER HET MEESTE RECHT OP DIE HANDTEKENING... maar dat zeg ik dus niet.... Want ik heb de handtekening van Anky! Zelf gescoord! Da's pas écht...

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 14:17

Ben het helemaal met je eens Laui *LOL* .

Zij rijd er een jij hebt een broer en ik een Neef ? Ach ze moet hem maar meenemen met Nieuwjaar dan kunnen we hem bewonderen en misschien ........ Tong uitsteken Knipoog .

Oja ik heb een SCANNER thuis staan Haha! .

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 14:21

cooool man! Ik heb lekker een handtekening van anky en sta lekker ook met haar op de foto Tong uitsteken

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 14:27

Dan mors ik er keizwarte koffie op... dan kan niemand t meer onderscheiden, en dan ontkennen we allemaal... lalalala! Of ik pik m stiekum in en plak m op Joop's staldeur... met t plaatje naar voren natuurlijk! Haha!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 14:30

hihihi ik help je wel Laui als ik dan een scan mag maken Haha! .

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 14:35

party-girl schreef:
cooool man! Ik heb lekker een handtekening van anky en sta lekker ook met haar op de foto Tong uitsteken

ik sta lekker ook op die foto en heb ook dr handtekening en heb Idool geaaid Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 14:39

hij's schijnbaar heel bekend maar ik ken em echt niet sorry. Kzal wel eens wat over hem opzoeken. Kheb wel een handtekening van Mental Theo Haha! Gekregen in Spa-Francorchamps na een wedstrijd van de Renault Clio Cup waar hij ook in meerijdt, maarja dat zal hier bijna niemand interesseren denk ik. (sorry voor de offtopic mededeling)

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 16:36

Op de stal waar ik vroeger paardrijles kreeg stond ook een paard van Jos Lansink. Daar liep toen ook een keer een man. Toen we naar buiten gingen stond daar een auto met de ringen van de olympische spelen. Bleek dus dat het Jos Lansink was.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 19:37

nou ja roy je bent niet de enige die hem niet kent want ik ken hem ook niet Clown ik heb geen handtekening van een beroemdheid Frusty maar dat mak niks Pling maar iig gefelicipeerd met je handtekening

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 19:43

Niet zo sportief onderlegd? Of naja, niet goed opgelet tijdens Sidney, want dit is toch echt de heuse goudenmedaillewinnaar, met de broer van mijn paard (daar komt t door, dat mijn paard zn broer is, ze hebben namelijk dagelijks getelefoneerd, en toen ging Joop uitleggen hoe je moet springen).

Pris: geweldig idee, koop jij dan een spulletje voor inhaar thee, zodat ze buitenwesten is, en dan sneak ik m uit haar zak, dan scan jij m, en dan ren ik heel snel naar huis om m op Joop's staldeur te plakken, en dan ga ik als een lichtflits weer terug, en dan komt Karin bij, en dan heeft ze niks gemekrt, dan denkt ze dat ze alles gedroomd heeft! Cool Volgens mij is het dan echt knoerdhard SMILEYTIME... Haha!