Omdat dit verder niet gebruikt is zouden we het weer delen door 3.
Ik wilde mijn deel nog laten staan tot ik het echt nodig had, de andere 2 hebben hun deel alvast opgemaakt. Ze hadden mijn pinpas dus ook.
En ja hoor, wat denk je? Ik kijk na een tijdje in mijn afschriften, rekening geplunderd. Stond nog 6 gulden op ofzo.
Ik hun gebeld, ja ze waren zo blut blabla en ze betalen het zo snel mogelijk terug.
Hm okee...Af en toe krijg ik een geeltje in mijn handen gedrukt zodat ik weer 'even vooruit kan', maar nu heb ik nog steeds 300 tegoed die ik deze week op mijn rekening zou krijgen.
Ben nu helemaal blut en moet het een en ander betalen; verzekering Aldira, lesgeld, het is bijna oud-en nieuw, dus ik gebeld of het geld er al bij stond. Kunnen ze pas rond 20 januari betalen.
Hele vriendschap is door dat stomme geld naar de ***** en ik wordt steeds aangezien voor zeur terwijl ik het al rot genoeg vindt om er steeds naar te vragen maar ik moet gewoon geld van anderen lenen omdat MIJN geld is opgemaakt. Belachelijk. Zou vanavond uitgaan omdat vrienden van me met het leger naar Bosnie moeten binnenkort maar ik ben dus echt blut blut blut.
)

.