Mijn vakantieverhaal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

skipperfan

Mijn vakantieverhaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-01 17:05

Ik zit hier achter een computer in oostenrijk.
Vrijdagnacht om 3 uur vertrokken we van huis en normaal zouden we die zaterdag om 2 uur aankomen, maar we kwamen pas om 12 uur ´s nachts aan, dus we hebben 21 uur in de auto gezeten!!! met heel veel file!!!!
De volgende dag dus shoppen in het dorp, ´s avonds lekker eten en de volgende dag op de skies en de snowboard Party!! Party!!
Na een paar keer vallen met de skies(omdat we door het bos gingen en het helemaal uitgestorven was en er heel veel sneeuw lag) kwamen we toch nog veilig beneden. Die avond weer eten en de volgende dag weer skieen, precies hetzelfde verhaal!! De volgende dag sneeuwde het en sneeuwde het en je kon haast nix zien. Dus zijn we wezen wandelen, maar dat hield ik niet lang vol.
Vandaag ook wezen skieen en nu zit ik hier.

Met kerst heb ik goude oorbellen gekregen van die paarden, pennen, smekkies in alle smaken Extreme duivel , een boekenbon en een zak chips dat meteen al op was. We vierden alleen kerstavond en 1e kerstdag.
Nu moet ik echt stoppen, want dit kost geld en we moeten nog meer doen Haha!

Doei!!! Morgen de laatste dag en daarna naar huis Huilen Huilen

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 17:08

Hihi, hoezo boktverslaafd!!!

Klinkt als een supergeslaagde vakantie (behalve die file dan!)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 23:31

Heee lachûh!!!
Balen van die files! Ik had er van gehoord, ik heb je nog ge-SMSt of je lang in de file had gestaan, ja dus *LOL*
Oja, ik had je nog wat ge-SMSt, maar dat vertel ik hier wel.
Janine geeft volgende week geen les meer aan ons, we krijgen van een ander les, ene Sharon. Die is nieuw. Enne, nog iets. IK MOCHT OP KENZO!!! Lovers
Enne, op de Breezy Neighs Kerstmarkt heb ik nog twee hele leuke paarden voor je gekocht! Heb je ze al gezien? Haha!
Ehhm, nou misschien tot SMS-sens (ofzoiets), maar ik denk dat je dit pas leest als je thuis bent.
Oja, hier is maar een beetje sneeuw gevallen met een ienieminie laagje (toch nog een tweede witte Kerstdag JOEPIE!) is blijven liggen, maar dat is vandaag allemaal weggeregend.
Maar dit is niet boeiend voor de andere dus ik stop maar Schijnheilig

skipperfan

Ja echt cool!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 19:36

Het is echt een hartstikke leuke vakantie geworden.
O, ja nadat ik deze topic heb geplaatst ben ik nog met skieen tegen een boom opgeknald (hij was iets te groot om mee naar huis te nemen en ging niet opzij). Dus ik heb een gescheurde lip en door de kou bleef het bloeden enzo.. brrrrrr

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 19:42

Gatver!! Aggh zielig hoor! *LOL* (Nee hoor ik lach je niet uit)
Dat die stomme boom nou niet opzij ging *LOL*

skipperfan

Ja dat begrijp ik no uook niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 19:55

Ja, dat kan ik ook niet begrijpen, maar het is gewoon mn stomme schuld, ik had niet motten stunten en gewoon op het pad blijven.
Gelukkig was er iemand bij, anders had ik daar NU nog gezeten haha.