23/1-20u : Priveles vrijheidsdressuur op maat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

23/1-20u : Priveles vrijheidsdressuur op maat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:43

Voorlopig even mijn laatste actie voor het goede doel (studeren moet ook nog gebeuren Haha!). Wat is de deal:

- Jij: Doet het hoogste bod

- Ik: Geef op een in overleg geprikte datum een priveles/mini-clinic in vrijheidsdressuur. Heb je jouw Andalusier altijd al de Spaanse pas willen leren? Wil je weten hoe het knielen er nu echt uit moet zien? Blijf je met je haf steeds halverwege steken in het compliment? Wil je wel beginnen met vrijheidsdressuur, maar met begeleiding zodat je zeker weet dat je niets fout doet en zonder dat je paard verandert in een bijterig, hebberig, bedelend monster?

Als je wint, krijg je een vrijheidsdressuurtraining op maat, om het eerste begin te maken of om problemen verder in de training te bekijken en op te lossen, net wat je wilt. Het vrijheidsdressuur werken gebeurt vanuit de uitgangspunten van clickertraining (het werken met een beloningssignaal) en eigenlijk kan ik met zekerheid zeggen dat na de eerste training je paard gegarandeerd de oefening Niet eten op commando kent en stopt met bedelen. Bovendien kunnen we met behulp van vrijheidsdressuur en beloningstrainen samen werken aan het oplossen van problemen in de omgang, zoals angst voor wapperende voorwerpen of problemen met trailerladen. Ook kunnen we bezig gaan met het werken aan de lange teugel of daar een beginnetje mee maken. Ik heb een OV en kan doordeweeks overal probleemloos naartoe treinen, maar moet dan wel van het station gehaal worden. Ik behoud het recht om een bod af te wijzen (ik weet niet waarom ik dat zou doen maar just in case), dan gaat de training/mini-clinic naar de op een na hoogste bieder.

Voor wie nog meer informatie wil, zie mijn sites:
http://members.home.nl/vrijheidsdressuur
http://members.home.nl/vrijheidsdressuu ... eugel.html
Of de links in mijn onderschrift Tong uitsteken . Bied ze![/url]

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 18:21

beginbod: 10 euro

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 19:38

Als je naar Irish en mij toekomt! bied ik bij deze 50 euro!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 22:13

irish_lady schreef:
Als je naar Irish en mij toekomt! bied ik bij deze 50 euro!

Tuurlijk kom ik langs, als ik van een station afgeplukt kan worden, dan zeker! En zeker voor zo'n mooi bedrag. Haha!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 22:35

50 euro! Verdrietig Zoveel geld heb ik niet Verdrietig Ik vind dit een prachtig aanbod en ik had hier super graag op willen bieden, maar hier kan ik van mijn leven niet overheen Verdrietig En je wilt niet meerdere mensen doen?

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 09:31

€ 52.50 voor een keer in het weekend (vergoed reiskosten dan wel)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 09:59

Jemigdepemig, wat gaat dit hard!!! En bieden mag natuurlijk ook voor het weekeinde, als de bieder er rekening mee houdt dat ik dan inderdaad de treinreis 's Hertogenbosch - X vergoed moet hebben (maar daar gaat de OV-korting al vanaf). Dus Gouda, je bod staat.

Amable, ik kan niet tijdens de veiling het aanbod veranderen. En op zich heb ik wel de wil om meerdere lessen aan te bieden, maar dat kost mij erg veel tijd en energie en omdat het voor het goede doel is, levert het me zelf niets op. Als ik x lessen zou veilen, dan zou ik ook x dagen van huis zijn, en meerdere lessen tegelijk organiseren lukt gewoon nooit omdat niemand nooit op hetzelfde moment op die plek kan. En dan nog valt er een aantal enthousiaste bieders buiten de boot. Maar ik hou je opmerking in elk geval in mijn achterhoofd. Lachen

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 19:04

hoe lang is de les?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 19:59

Volledig flexibel. Ik denk dat ik er gewoon een halve dag voor uittrek. Dus als je wilt kunnen we ook eerst wat theorie doornemen. Of envrijheidsdressuur en langeteugelen als je paard daar zin in heeft. Een les vrijheidsdressuur duurt gemiddeld 1/2 tot 3/4 uur, precies zoals je paard dat aangeeft. Als hij er even genoeg van heeft, kunnen we na een uurtje nog een herhalingstraining doen of iets anders gaan trainen. En als je toevallig niet een, maar twee beesten hebt staan en je kunt niet kiezen welke je wilt trainen, dan doen we natuurlijk gewoon allebei. Haha! Het is gewoon helemaal jouw feestje. En hoe meer geld er voor Azie binnenkomt, hoe flexibelerderder ik wordt. Haha! Dus stel je staat met z'n 2en op dezelfde stal en je wilt eigenlijk allebei wel vrijheidsdressuur trainen... Gewoon doorbieden. Haha!

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 20:18

Nou, dat klinkt wel heel aantrekkelijk.
Dan bied ik 55,- euro.

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:32

57,50 euro

Ik wil de eigenaar van Sjors en Blacky weleens irl zien Knipoog .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:48

O ja, dat is een extra (en gratis Haha!) bonus: Het is niet alleen ik die vrijheidsdressuur komt geven, maar de eigenaar (of was het nou voetveeg? Die twee haal ik altijd door elkaar... Haha!) van [***] & Giorgio in real life.

Misschien leuk om te weten: voor de My Little Pony op maat is inmiddels 30 euro meer geboden dan voor de vrijheidsdressuurles. Dat had ik dus helemaal andersom verwacht, maar het bieden gaat in elk geval heel lekker! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 10:45

*Schop

Deze veilig loopt vandaag om 20 u af en het ziet er naar uit dat Eveline hem gaat winnen, alvast bijna gefeliciteerd. Haha!

De mensen die nog steeds graag een gewone les vrijheidsdressuur (dus een uur, geen halve dag Haha!) willen hebben, kunnen mij gewoon eens een pb sturen. De prijs van een uur les zit trouwens ook een stuk lager dan deze astronomische boden (zelfs nog onder het eerste bod van Irish_Lady) dus wees niet bang om een pbtje te sturen, je krijgt er geen hartaanval van. Haha!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 20:57

psst... hij loopt morgen af hoor Haha!
Maar het bod is al te hoog Verdrietig Anders wou ik wel meedoen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 22:16

Blond Donkerblont Blond

Om de een of andere reden heb ik mijn veilingen verschillende data gegeven. Zat vast een intelligente gedachte achter, maar die kan ik nu niet meer vinden. Haha!

De veiling duurt inderdaad nog tot morgen, Ania heeft helemaal gelijk. Over het vrijheidsdressuur heb ik je trouwens gepb-t, Ania. Lachen

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:28

Joepie! Ik heb gewonnen Haha! !
Kan ik meteen aan de slag om de oefeningen weer wat op te halen bij de paarden, zodat dat niet meer hoeft als je naar ons toekomt .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 09:32

Gefeliciteerd, Eveline! OK dan! Ik stuur je vandaag nog een pb.

Andere medebieders en Bokkers die ook les willen, kunnen mij nog steeds pben, jullie ook bedankt voor het bieden (en topic omhoog schoppen Knipoog) OK dan!

En verder kan dit topic denk ik wel op slot. Lachen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 11:05

En Eveline_B heeft voor 57,50 een priveles VD OK dan!.

Graag het geld overmaken naar de rekening van Pauline en zelf verdere afspraken maken Lachen.