waarom t kippenhok?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

waarom t kippenhok?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-01 19:34

heel laag hoor.....
ik vraag gewoon wat ze van een plaatje vinden zetten ze er weer een slotje op en het had mee paarden te maken....
t kippen hok is toch bedoeld om gewoon wat op te zetten dan mag je dat toch zelf weten niet dan? ik bedoel er staat *slap gezever met inhoud* nou daar denk ik aan: iets opzetten wat je gewoon ff kwijt wilt....ook zo met die poll mag je toch ook bij zetten wat je wil?
wil geen ruzie hoormaar dit wilde ik ook even kwijt

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 19:40

Tja ik vind het ook een beetje raar. En aangezien er de laatste tijd toch al zo weinig geschreven wordt maakt het toch niets uit als er een zo'n topic komt. Zolang het er niet meer gaan doen heb ik er geen probleem mee

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-01 19:52

ja......
zo komen er straks steeds minder want ik blijf er zo nie lang meer ....kijk bij sommige topics kan ik het wel geloven als ze er een slotje opzetten maar ik vind dat ze dat niet bij t kippenhok mogen doen of bij jeugdhonk

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 19:53

sommige topics moeten wel gesloten worden vind ik hoor, er moet wel orde blijven, maar op het kippenhok vind ik idd dat er een beetje door de vingers moet worden gekeken

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-01 19:58

gelukkig dat jij er niet zo over denkt van: ja dat moet je maar eerst denken wat je erop zet....

want ik dacht echt zo van a nu zet ik er een leuk plaatje op van een paard met mooie achter grond enzo en dan zetten ze er slotje bij en had er ook een poll bij staan van wat vinden jullie van dit plaatje.
krijg je als reactie: waar slaat die poll op.

maare heb jij dat plaatje al gezien?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 20:06

Tja, 't Kippenhok is geen prullenbak ofzo Haha!

Het is niet de bedoeling dat je topics gaat starten om een topic te starten.. Wat was precies het nut van:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=35285 ?

Iedereen kan wel ff een van de tig miljoen paardenplaatjes van Internet af halen en daar een poll van maken. Lijkt me niet dat dat iets toevoegt aan Bokt...

Probeer de topics dus een beetje nuttig te houden.. THanks.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 20:08

Sypheron schreef:
Zolang het er niet meer gaan doen heb ik er geen probleem mee

Precies! Daarom mag het dus niet, als 1tje het mag, waarom meerdere dan niet??? Tja...

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 20:37

'Laag' vind ik niet de goede term.
Het is zo dat niet alles kan. Een poll mag, maar moet wel nuttig zijn. En op t kippenhok gaat het in principe om leuke dingen. Het moet een beetje lollig zijn. Nu is niet alles lollig, en soms zelfs heel serieus, maar daar zoeken we dan een ander plekje voor op bokt. Als iets gewoon niet op bokt past dan doen we er een slotje op: dan kan je zien dat het niet de bedoeling is, en altijd staat er een reden bij. HEb je daar een vraag over, of ben je het er gewoon niet mee eens: dan pb je met de moderator.
Een nieuw topic starten is niet de bedoeling, waarom anders een slotje? Bovendien is het ook nog eens zo dat als er 1 schaap over de dam is, er meer volgen. Dus moeten we consequent (proberen) op te treden. Duidelijk?

De regels van bokt: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=35327 als je die even doorleest dan weet je een beetje waar je aan toe bent!

Spades

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 21:15

Persoonlijk vind ik het niet echt iets dat de moeite waard is om een poll over te starten. En ik denk dat als dit niet ontmoedigd wordt we binnenkort het halve assortiment van de online posterwinkel kunnen zien langskomen.

Als er dan echter toch een poll over gestart moet worden zou ik toch graag wat meer representatieve opties zien. 'WAUW mooooi' en 'gaat wel' is IMHO ietwat beperkt, zet er dan ook bij 'doet me niets', 'beetje lelijk' en 'absoluut bagger'. (Niet dat ik hiermee mijn oordeel wil vellen, maar ik zou iig graag de mogelijkheid hebben).

Gr, Marco

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-01 22:34

ff over die poll....ik wilde er wel een derde bij zetten maar doet ie steeds niet bij mij....erg vaag.

ik snap best dat plaatjes niet echt de bedoeling zijn maar was meteen verliefd op dat plaatje Kwijl en wilde het jullie zoooooo graag laten zien dat ik het nie kon laten.....maar ik zal er geen plaatjes meer opzetten maar dat van die poll vind ik erg raar waarom er sommige heel raar over doen dat ze zeggen van: waar slaat dat op en waarom moet die er bij?
dat is gewoon omdat ik het leuk vind om het zo te weten maar ja.....
dus mensen sorry voor deze topic zal nie meer gebeuren maar hoop dat er niet iedere keer een slotje op mijn topics komen.