Jurres krijgt haar derde veulen. Haar eerste veulen bij ons en het wordt mijn eerste echte eigen paardje van mijn droomhengst nog wel... Ik kan echt al niet meer wachten!!! Nog iets meer dan drie maanden en ze wordt al echt een tientonner-wannabe!
Ben zo benieuwd wat er voor een babe uit gaat komen....
Eindelijk, het is er nu door: WE GAAN VERHUIZEN!!! We gaan met zijn allen bij mijn opa en oma wonen. We gaan daar het huis verbouwen (beginnen rond februari/maart) en dus kom ik bij mijn paard(en) te wonen in een prachtig stukje Nederland. Laten we het er maar op houden dat Lunterencity rules!!!
Ook al word ik nu Edese, omdat de ene kant van de weg waar ik NIET ga wonen Lunteren is.... en de kant van de weg waar ik WEL ga wonen, Ede is.
Ach, I'll always be a Lunteren-lover... Dat is nou eenmaal MIJN dorp. Maar het zal allemaal heel spannend worden met de verbouwing en het verhuizen... Ik ga dus weg uit dit huis waar ik al twaalf (?) jaar woon en het is zo'n mooi huis... Laten we maar denken dat we er heel wat voor terugkrijgen, een huis bij de paarden en direct aan het bos
. Ik kan nu al niet meer wachten en ga al beginnen met het uitdenken van mijn nieuwe kamer...de kleuren zijn al gekozen *grijns*.
Ik hoop dat alles goed mag gaan verder.
Ik hoop in 2002 mijn opleiding af te ronden... moet eitje zijn voor mij
. En ja, na een opleiding is het toch de bedoeling dat je een baan zoekt... Ik ben nog steeds vastbesloten te proberen bij ons in het asiel terug te komen. Ik mis het zo vreselijk dat het gewoon niet leuk meer is.
Dus ik kan niet anders dan hopen dat het op de één of andere manier gaat lukken en anders moet ik toch op zoek naar wat anders. Ach, in de dierenwereld word je niet rijk..laten we het daar maar op houden... }> Ik ga gewoon mijn diploma halen (MBO voor stuud Ilona, is echt lachertje haha) en dan een leuke baan zoeken.
Ik ga Jurga starten in de L1 dressuur. Hartstikke spannend en ik heb er al erg veel zin in. Het is voor mij al heel wat dat ik dit heb bereikt haha, ik ben nou eenmaal geen goede ruiter en die tuiger van mij is niet altijd een schaapje.
(koetje ter decoratie) In mei staat mijn eerste L1 start gepland en jullie blijven allemaal thuis
... Ik ben erg benieuwd hoe het gaat... als ik over de L1 net zo lang doe als over de B, dan ben ik over anderhalf jaar wel L2 hihi. Nee hoor, SuperJurga gaat het gewoon voor me doen en ik ga les nemen yippee!!!! (ja, Pris.... ik heb het geregeld, al is het maar voor eens per maand en af en toe misschien iets vaker, ik ben toch al druk genoeg...
) Ik kom er wel, ik wil in 2002 iig een stuk verder komen in mijn rijden.
Verder is Ilona toegetreden tot het bestuur van de menclub van de Nieuwe Heuvel (wordt lid hihi!
) en ga ik dus wat actiever worden in de menclub!! Ben er erg blij mee, ik ga nu behalve het schrijven van de jaarlijkse menclubkrant, ook helpen met het organiseren van wedstrijden en ritten e.d. Precies iets wat IK leuk vind en waar ik goed in ben... Dus ik ga me even bewijzen. Nu nog hopen dat Ronald niet te druk is en me kan leren mennen...dat zou het feestje compleet maken.
Natuurlijk ga ik nu echt de serieuze start maken met het bijrijden van Harald voor Ronald. Ik heb nu steeds dingen ertussen gehad
stages e.d.) waardoor ik geen tijd voor hem had, maar dat gaat in 2002 helemaal goedkomen. Kijken of ik hem ook naar een lekker paardje kan rijden.
Het is zo'n schat!
En ik ga het stalmanagement doen heb ik besloten haha. Het is af en toe zo'n ongeregelde zooi op stal, maar dat komt goed als ik zometeen veel dara ben. De stal wordt toch al helemaal van ons!!!
En de stal moet vol met pensionklanten!!!
Ik heb alweer iemand geregeld om te komen kijken haha. Hoop dat zij het doet, want dan hebben we een gruwelijk leuk team op stal! Ja, en wat nog meer??? Er staan vast voor mij nog veel meer dingen op de planner, maar ik kan er nu even niet opkomen. Als ik nog wat meer weet, komt het hier uiteraard te staan.
Ilona gaat druk druk druk worden in 2002, het begint al met drie maanden een oogje houden op een stuk of tien paarden bij mijn vriendin thuis, die ik ook drie maanden moet missen
.... maar die paarden zijn
echt cool! Dus dat komt wel goed. Ik ga het nieuwe jaar bokkend in, dat is één ding wat zeker is!
Wat staat er voor jullie te gebeuren in 2002?????

(sorry can't tell)