rotweekend...gedrogeerd??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

rotweekend...gedrogeerd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 22:37

Aangezien dit een open forum is,ga ik hier niet het uitgebreide verslag doen.Ik voel me ook niet echt goed genoeg daarvoor.pb mag altijd)

Afgelopen vrijdag was ik wezen stappen,ik ga al bijna 6 jaar naar gothic feestjes waar het er altijd vreedzaam en gezellig aan toe gaat.
Ik ken iedereen,er zijn altijd dezelfde mensen er er gebeurt nooit wat.
dacht ik....
Vrijdagavond is er ,joost mag weten hoe het kan,waarschijnlijk een tamelijk heftige drugs in een drankje van me gedaan.
Dit feest was voor deze keer op een andere locatie,waar helaas ook veel "buitenstaanders"rondliepen.
Hoe het gebeurd is weet ik niet,ik weet dat ik wilde dansen en opeens angstig werd.Gezichten vervormden,en ik was bang voor een psychose(die heb ik eerder weleens gehad.)
Ik herinner me nog dat ik ben gaan zitten,en toen ging het licht uit.

Het volgende moment,zeker 2 uur later,werd ik wakker bij mijn ex(mijn ex en ik zijn erg close en vertrouwd,dus niets vreemds aan)
IK raakte in paniek en hij moest me echt kalmeren.
Het blijkt dat ik dus buiten westen ben geweest,mijn vrienden en iedereen had tegen me gepraat en ik had grote pupillen en was niet aanspreekbaar.
Ze hebben me naar de auto van ex gebracht waar ik heftig ging rillen en nog steeds niet aanspreekbaar was.
Ik schijn toen wel even contact te hebben gemaakt,waardoor mijn ex merkte dat ik niet zwaar buiten bewustzijn was en hij heeft me dus meegenomen.

Zaterdagochtend de ehbo gebeld,die adviseerden veel te drinken en rustig aan te doen,het komt vanzelf goed.
Inmiddels is het zondagavond en ik voel me nog steeds brak en angstig en depressief.
Ik weet dus niet wie het heeft gedaan,hoe het is gebeurd en wat het is geweest.
Verward Verward Dit was dus mijn weekend... Boos!

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 22:54

jemig wat naar voor je zeg! kan me voorstellen dat het eng is als je lichaam ineens vreemd gaat doen! hopen dat dat pilletje gauw helemaal weer uitgewerkt is en dat je je weer snel beter voelt! Ach gut

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 22:59

Ik heb het ook een keer gehad.
Nog nooit zoveel gedansd en zeker niet op de muziek die daar gedraaid werd. Dit was overigens niet op een Gothic feest, waar zover mij bekend is dit soort dingen zelden tot nooit gebeuren.

Na een paar uur kreeg ik flitsen voor m'n ogen en ben met een vriendin naar buiten gegaan en toen ging ik neer.
Gelukkig ving m'n vriendin me netjes op en na een paar minuten was ik weer bij en helder.

Echt raar en ik denk dat het bij mij niet zulk heftig spul was.

Maar in jouw geval is het best eng vooral omdat je blijkbaar aanleg voor psychoses hebt en daar zijn drugs nou niet zo goed voor.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 23:01

Dat is wel rot zeg. Ik hoop wel dat je aangifte gaat doen?
Verder zou ik deze week maar rustig aan doen, lekker uitrusten en niks overhaasten. Lachen

pompom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 23:07

Het zou best GHB geweest kunnen zijn.
Word regelmatig in drinken gedaan(rape-drug) maar bij hoge hoeveelheden schijn je idd waan voorstelingen,psychose te kunnen krijgen en in een diepe slaap te vallen en de daaropvolgende dagen kun je jezelf nog vreselijk rot voelen.
Ik zou wel eventueel aangifte doen bij de Politie dat je dit meegemakt hebt bij deze toko.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 23:42

klinkt idd een beetje als GHB

heb ik zelf ervaring mee helaas, ging altijd op zondag nog ff een rustig avondje stappen, na een zware zaterdagavond stappen, en soms kwamen er groepen 'van buiten af' ook daar stappen

ik drink de laatste paar slokjes van mn drankje, ineens zie ik nix meer, kan niet meer praten, niet meer bewegen, maar ik kan nog alles horen! alleen totaal niet meer reageren, op geen enkele manier!!

ben toen thuis gebracht, door naar ziekenhuis gegaan, uit testen bleek dat t om GHB ging...

48 uur laten waren mn vingertoppen nogsteeds gevoelloos Scheve mond was echt een hele nare ervaring, vandaar dat ik mn drankjes nu in 1x achterover sla Knipoog

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 08:06

Jezus was erg, kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent.

Gelukkig heb ik het nooit mee gemaakt maar het lijkt me geen leuke ervaring. Ik zou zeker aangifte doen bij de politie.

Had je je drankje ergens laten staan of hebben ze het erin gegooid terwijl je het vasthield?

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:37

Het is mij door m'n vader altijd op het hart gedrukt om m'n glas altijd in de hand en anders in ieder geval constant in het zicht te houden. Niet meer opdrinken als je naar het toilet bent geweest ofzo.
En dus niet voor niks... Scheve mond

Ik hoop dat je er niks aan overhoudt.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:45

GHB of MDMA waarschijnlijk...

Wat moet jij je beroerd voelen Scheve mond vooral als je er niet bewust van bent dat iemand dat in je drinken gedaan heeft...

Mocht je zoiets ooit weer overkomen (hopelijk niet natuurlijk), dan helpt lauw suikerwater meestal wel.
Daar ga je gruwelijk van over je nek, maar dan voel je je daarna wel weer (redelijk) nuchter.

Sterkte, ik heb ook een keer een soort gelijke ervaring gehad. Het heeft echt weken geduurdt voordat ik weer een beetje de oude was... Ach gut

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:56

Ik zou inderdaad aangifte doen.

Mijn ouders hebben me ook altijd verteld dat ik mijn drankje bij me moet houden, gelukkig heb ik die waarschuwing altijd wel serieus genomen, want hier moet ik niet aan denken.

Sterkte!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:32

Heel veel sterkte, lijkt me een verschrikkelijk gevoel. Ik hoop dat je er snel overheen bent.

Of je nou bij je drankje blijft of niet, ze kunnen toch altijd ongemerkt wat erin gooien. Een vriendin van mij is zo iemand die echt belachelijk goed op haar drankje let. Ze houdt het áltijd vast, neemt het mee naar de wc enz en toch heeft iemand op een of andere manier GHB in har drankje weten te gooien. Zij is ook 'n aantal dagen erg rot eraan geweest. Nu is ze nog oplettender (zo erg dat het haast irritant is)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:36

Logisch dat je zo geschrokken bent zeg, bah.

Ik heb ooit eens GHB in mn drankje gehad en ik ging er niet out van, voelde me wel heel vreemd en alles werd eng om mij heen. Heel slap en in een soort trance ben ik naar huis gegaan(weet niet meer hoe ik thuis ben gekomen etc) en werd de volgende avond pas wakker. Ik dacht in eerste instantie dat ik gewoon ziek was oid, maar het bleek om GHB te gaan en die gast is ook verwijderd uit die club.. Als het dus om GHB ging heb je een behoorlijke dosis binnen gehad, gezien je totaal buiten bewustzijn bent geweest.
Ik zou toch maar naar je huisarts gaan, bloed laten prikken en checken wat het is geweest en aan de hand daarvan aangifte gaan doen..

Veel sterkte ennuh, voortaan je hand op je glas houden, hoe belachelijk ook, maar het blijkt dat het moet.

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:38

Hè bah! Eng zeg. Had je je drankje dan even ergens neergezet ofzo? Wat een eng idee.
Waar was je geweest? Ik ben afgelopen vrijdag ook naar een cybergothic feest geweest. Ik ga juist graag naar die feesten omdat de sfeer er zo goed is.
Eigenlijk had je even bloed moeten laten prikken. Misschien dat ze daar nog iets aan hadden kunnen zien. Maar daar denk je op zo'n moment natuurlijk niet aan. Sterkte hoor.

serena1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 14:05

Als goed is kan ze dat nog altijd doen dat bloed prikken het blijft best lang in het bloed.

Maar het lijkt inderdaad op GHB mijn zusje heeft het ook gehad en dat was gewoon in een dicotheek.
Ze vond er een appart smaakje aan haar cola zitten, maar had het wel op gedronken.
Terwijl ik zei laten staan.
Even later was het mis ze raakte in paniek en toen viel ze weg.
Na 2 uurtjes werd ze wakker.
Maar de pupillen erg groot, volgende dag toch wezen bloedprikken en was inderdaad GHB.
GHB is heel bitter en stroperig, mensen die het gebruiken drinken het ook heel vaak met een vruchtensap om er zo weinig van te proeven.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 14:30

hebben ze bij mij ooit egdaan in de Time-Out in gemert. ik had de mazzel dat ik met veel vriendinnen was. vreselijk ervaring Boos! gelukkig niets engs gebeurd en ik had mazzel dat ik NOOIT alcohol drink als ik moet rijden. nu moest iemand anders de BOB zijn maar ok. ben er nog Knipoog sterkte..

Leone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 16:09

Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen... Ach gut

pingu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 16:25

ik zal wel ouderwets klinken (ben maar 20 hoor) maar het lijkt alsof je de laatste tijd niets kan doen zonder dat er gevaar aan is.als je naar een feestje gaat zoals de TS is geweest, zijn er idioten die iets in je drankje doen, op een fuif kun je niet eens meer rustig rondlopen zonder dat iemand probeert je geld te stelen, in een kroeg kunnen ze als je even niet oplet, iets in je drankje doen,...
waar gaat het toch naartoe? als je zelfs niet meer iets kan drinken zonder dat er een of andere achterlijke idioot meent dat hij iets in je drankje moet werpen....
mijn ouders hebben altijd tegen me gezegd dat ik altijd mijn drankje op moest drinken, voor naar het toilet te gaan, en altijd goed moest uitkijken,... (je kent de bezorgde waarschuwingen van ouders wel) maar als zelfs dat al niet genoeg meer is om ergens rustig een avondje door te brengen zonder dat je in het ziekenhuis belandt, vind ik het toch wel heel erg aan het worden...
tss, de mentaliteit van tegenwoordig, en vooral, waar gaat het naartoe?over een paar jaar kun je mss niet eens meer rustig naar school fietsen of over straat lopen zonder het gevaar dat iemand een spuit met drugs in je arm steekt, je geld steelt, of je neergeslagen wordt...
als het zo verdergaat,zouden de films met doemscenario's over de toekomst wel eens waarheid kunnen worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 18:43

bedankt voor de lieve woorden.
Ik let altijd vreselijk goed op mijn drankjes.JUIST vanwege dit soort dingen.
Maar op de een of andere manier is het toch gebeurd...
De organisatie is op de hoogte gesteld,maar de dader achterhaal ik niet meer.
Ik heb de huisarts gebeld,en hij gaat zeker van GHB uit als hij mijn klachten aanhoorde,
ik kan bloed laten prikken maar dit heeft niet zoveel zin volgens hem.
Ik kom er dan idd achter wat het geweest is,maar daar kan je weinig mee,helaas.
Veel drinken helpt,en rustig aan doen.

Overigens was dit feestje in Tivoli de Helling te Utrecht,voor degene die zich afvroeg welk feestje ik was.
Frappant vind ik wel dat de uitsmijter niets heeft gedaan om mij te helpen,behalev de deur opendoen.. Boos! ]

AL met al gaat het wel weer met me,een beetje duizelig leeg en moe voel ik me nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 22:38

De uitmsijter was een l*u*l.
Ik kom al jarenlang op dit soort feestjes,en nergens ooit zo een aso gezien als daar.
Maargoed..

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 11:55

Anoniem schreef:
Frappant vind ik wel dat de uitsmijter niets heeft gedaan om mij te helpen,behalev de deur opendoen.. ]

Uitsmijters doen vaak niets om je te helpen, die denk alleen "daar heb je er weer 1" (ze gaan er namelijk bijvoorbaat al vanuit dat je het gewoon zelf genomen heb)...

Hadden ze geen ehbo post dan?

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 13:34

Ik ben heel erg anti-drugs en het lijkt me dus ook een vreseljke ervaring !!! heel veel sterkte en ik hoop dat je het snel achter je kunt laten !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 13:36

jeetje wees maar blij dat je het overleefd hebt, en dat je ex bij je was.. je hoort zovaak dat meisjes verkracht worden enz..

Sterkte!

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:13

ik snap ook niet waarom mensen drug s in drankjes doen Verward

ik bedoel, hun betalen er veel geld voor om het in andermans drankjes te doen? Verward

vind dat maar raar.. maarja het schijnt toch te gebeuren..

sterkte..

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:31

Ja de dader achterhaal je nu niet meer helaas...

Wat bezield het mensen toch om anderen op die manier te pakken?
Wat hebben ze er aan?

Ik hoop dat je er snel weer boven op bent. Ach gut
Lijkt me een hele nare ervaring.

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:48

Dat is wat mijn moeder altijd zegt: Let op je drankje!!!
Jaaaa mam Rolleyes
Maar ik wist niet dat het toch nog zo vaak gebeurt, lijkt me echt een rotervaring.