Afgelopen vrijdag was ik wezen stappen,ik ga al bijna 6 jaar naar gothic feestjes waar het er altijd vreedzaam en gezellig aan toe gaat.
Ik ken iedereen,er zijn altijd dezelfde mensen er er gebeurt nooit wat.
dacht ik....
Vrijdagavond is er ,joost mag weten hoe het kan,waarschijnlijk een tamelijk heftige drugs in een drankje van me gedaan.
Dit feest was voor deze keer op een andere locatie,waar helaas ook veel "buitenstaanders"rondliepen.
Hoe het gebeurd is weet ik niet,ik weet dat ik wilde dansen en opeens angstig werd.Gezichten vervormden,en ik was bang voor een psychose(die heb ik eerder weleens gehad.)
Ik herinner me nog dat ik ben gaan zitten,en toen ging het licht uit.
Het volgende moment,zeker 2 uur later,werd ik wakker bij mijn ex(mijn ex en ik zijn erg close en vertrouwd,dus niets vreemds aan)
IK raakte in paniek en hij moest me echt kalmeren.
Het blijkt dat ik dus buiten westen ben geweest,mijn vrienden en iedereen had tegen me gepraat en ik had grote pupillen en was niet aanspreekbaar.
Ze hebben me naar de auto van ex gebracht waar ik heftig ging rillen en nog steeds niet aanspreekbaar was.
Ik schijn toen wel even contact te hebben gemaakt,waardoor mijn ex merkte dat ik niet zwaar buiten bewustzijn was en hij heeft me dus meegenomen.
Zaterdagochtend de ehbo gebeld,die adviseerden veel te drinken en rustig aan te doen,het komt vanzelf goed.
Inmiddels is het zondagavond en ik voel me nog steeds brak en angstig en depressief.
Ik weet dus niet wie het heeft gedaan,hoe het is gebeurd en wat het is geweest.
Dit was dus mijn weekend...
was echt een hele nare ervaring, vandaar dat ik mn drankjes nu in 1x achterover sla