Door omstandigheden (bijv. een oeps-nest en ik heb 2 slecht verzorgde knijntjes opgevangen) heb ik nu 4 konijntjes en ik heb de afgelopen tijd gemerkt dat dat gewoon teveel is voor me.
Ik kan ze niet allemaal genoeg aandacht en ruimte geven als ik zou willen en dat vind ik zielig. Als ik een ander plekje zoek voor 2 van de 4 zullen ze het allemaal beter krijgen.
Aangezien ik toch geen geld wil hebben voor mijn konijntjes en alleen zeker wil weten dat ze echt goed terecht komen, leek het me wel een goed idee om ze hier te zetten zodat ik misschien zelfs nog wat kan doen voor azie!

Dit is Angel :

Angel is een gecastreerde man met een heel lief karakter. Hij is alleen wel erg bang, omdat ie vroeger heel slecht is behandeld en al heel wat nare dingen heeft meegemaakt in zn leventje....

Hij rent niet weg voor je, maar gaat gewoon heel gespannen in een hoekje zitten als je hem wilt aaien... neem je hem op schoot dan duurt het eventjes voordat ie zich kan ontspannen, maar hij zal je nooit bijten of gemeen doen!
Wie helpt deze lieverd aan een nog beter huisje, waar hij al de vervelende dingen uit zijn leventje kan vergeten?
Hier Smurf:

Deze prachtige dame is in dr kooi best teretoriaal maar buiten dr kooi een lieverd. Ze houdt wel heel erg van knuffelen, maar het allerliefst heeft ze lekker de ruimte om rond te rennen en springen!
Smurf (deze naam omdat ik eerst dacht dat ze een mannetje was) is niet zo geschikt voor hele kleine kinderen, want je moet wel goed weten hoe je met dr om moet gaan. Uit dr kooi halen is geen probleem als je maar weet hoe je dr moet benaderen en daarbuiten doet ze geen vlieg kwaad

Is er iemand deze mooie meid een goed plaatsje kan geven?
Ze gaan alleen weg als ik zeker weet dat ze het beter krijgen en voor meer info of fotos kun je pb-en