31/1-24u: 2 konijntjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zilla

31/1-24u: 2 konijntjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 17:11

Ondanks dat ik het heel moeilijk vind, bied ik hier toch 2 van mijn konijntjes aan....

Door omstandigheden (bijv. een oeps-nest en ik heb 2 slecht verzorgde knijntjes opgevangen) heb ik nu 4 konijntjes en ik heb de afgelopen tijd gemerkt dat dat gewoon teveel is voor me.
Ik kan ze niet allemaal genoeg aandacht en ruimte geven als ik zou willen en dat vind ik zielig. Als ik een ander plekje zoek voor 2 van de 4 zullen ze het allemaal beter krijgen.

Aangezien ik toch geen geld wil hebben voor mijn konijntjes en alleen zeker wil weten dat ze echt goed terecht komen, leek het me wel een goed idee om ze hier te zetten zodat ik misschien zelfs nog wat kan doen voor azie!

Dit is Angel :
Afbeelding
Angel is een gecastreerde man met een heel lief karakter. Hij is alleen wel erg bang, omdat ie vroeger heel slecht is behandeld en al heel wat nare dingen heeft meegemaakt in zn leventje.... Verdrietig Hij zit nu alweer ongeveer 3 jaartjes bij mij, waardoor ie een stuk is opgeknapt.
Hij rent niet weg voor je, maar gaat gewoon heel gespannen in een hoekje zitten als je hem wilt aaien... neem je hem op schoot dan duurt het eventjes voordat ie zich kan ontspannen, maar hij zal je nooit bijten of gemeen doen!
Wie helpt deze lieverd aan een nog beter huisje, waar hij al de vervelende dingen uit zijn leventje kan vergeten?

Hier Smurf:
Afbeelding
Deze prachtige dame is in dr kooi best teretoriaal maar buiten dr kooi een lieverd. Ze houdt wel heel erg van knuffelen, maar het allerliefst heeft ze lekker de ruimte om rond te rennen en springen!
Smurf (deze naam omdat ik eerst dacht dat ze een mannetje was) is niet zo geschikt voor hele kleine kinderen, want je moet wel goed weten hoe je met dr om moet gaan. Uit dr kooi halen is geen probleem als je maar weet hoe je dr moet benaderen en daarbuiten doet ze geen vlieg kwaad Knipoog
Is er iemand deze mooie meid een goed plaatsje kan geven?

Ze gaan alleen weg als ik zeker weet dat ze het beter krijgen en voor meer info of fotos kun je pb-en Lachen

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 17:37

Helaas hebben we er nu 8 en kunnen er niet meer bij... genoeg plek in de ren met hun holen en graafwerk, maar in de winter zitten ze toch in een stuk kleinere ruimte en 10 en dan de biks nee dat word hem niet.

Maar wel heel leuk idee hoop dat ze een buitenleven krijgen zo heerlijk om onze konijnen te zien huppelen in de ren Lachen

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 17:55

Ik weet hoe leuk ze zijn!
Mooie en superleuke smurf en de superlieve angel!
Ik mag geen konijnen meer, maar er zal hier toch wel iemand zijn die ze een goed tehuis kan bieden?

zilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 18:10

Jammer dat er niet nog meer konijntjes bijpassen faniek, maar dat is ook wel logisch als je er al 8 hebt Knipoog

Niemand die misschien nog iemand anders kent die graag een konijntje een goed huisje wil bieden? Scheve mond

Matthanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 20:30

Ik zou wel willen, want ik vind ze superleuk!
Maar ik heb er ook al 4 Bloos

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 21:31

coole konijntjes zeg!

Vooral angel vindt ik erg cool. Heb iets met dierne die wat hebben meegemaakt, maar hoe dat komt?

Heb zelf alleen al een konijn (mannetje) en daar past hij niet bij vrees ik. Als ik genoeg ruimte had gehad ha dik desnoods een hok bijgekocht voor deze lieverds, maar ja helaas.

Zal wel even aan mijn ouders vragen, die hebben ook altijd konijn gehad maar nu niet meer. Wie weet hebben die interesse!!

Jigger_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:49

sorry denk ook niet dat ik mag Verdrietig mijn ouders willen geen extra dieren meer in huis...

Wil niemand deze lieverds meer Lachen

*hoppa..topic even omhoog geschopt*

En mensen Lachen het is voor Azie he Lachen

Eline

Re: 31/1-24u: 2 konijntjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 11:06

Helaas, geen biedingen op deze konijntjes...

Toch bedankt voor het aanbieden!