Goede vriendin Claudia is all round instructrice (Orun) Zij zit zelf niet op Bokt, maar ik mocht een les veilen voor Azie. Kan met je eigen paard, maar dan het liefst wel een beetje in de omgeving van Deventer/Apeldoorn/ Zutphen zoiets. Je kan ook op 1 van mijn paarden. Voor de minder zekere springers is mijn ervaren Amigo een uitkomst. zie ook mijn andere topic. Bieden tot eind van de maand
suusje26 schreef:13 euro springles op leenpaard.. als het goed met openbaar vervoer berijken is...je kunt per trein naar Deventer komen en ik kan je ophalen. Paarden staan in Diepenveen.
voor 20 euro wil ook wel een keertje springles krijgen ... Alleen 1 voorwaarde: kan het wel in het weekend? dan heb ik vrij reizen...
is het wel slim dan om hem omhoog te halen Maya? :p nou ja, misschien nog weer wat meer geld voor Azie
Door financiële zaken kan ik niet boven de €25,- gaan, mag het niet van mezelf... Ellende en Roskur, al denk ik inmiddels dat het Ellende wordt, veel succes en uiteindelijk veel plezier met Amigo!
Voor 26 euro is Ellende de gelukkige . Graag een uitgebreid verslag met foto's van je (spring?)lesje .