Röskur kan wel tölten. Aangezien ik hem vooral voor de recreatie heb, en ik zelf nooit heel vaak les in tölten heb gehad, zijn we geen super-sport-gangenpaard-team. Zijn tölt is dan ook niet heel tactzuiver, en hij neigt vrij snel om eruit te vallen. Ik bied dus zeker geen supertölter aan; wel gaat hij voor je in tölt ook al heb je het nog nooit gedaan. Het is dan misschien geen hoge sportpaardentölt, maar het is zeker leuk om het töltgevoel te ervaren als je het nog nooit hebt gedaan!

Verder is het leuke aan Röskur dat hij erg veelzijdig én dapper is. Je kan een plu opsteken als je op 'm zit (erg handig als het gaat regenen

Hij kan ook springen, tot ongeveer 60 cm.

Als je zelf nog ideeën of verzoekjes hebt kan je dat natuurlijk ook gewoon aan me vragen!

Wie wil er een leuk ritje maken met deze super recreatie IJslander?

Je mag zelf weten of je binnenkort langs wil komen, of liever wat later, bijvoorbeeld in Maart. Nu zit Röskur in een superdikke wintervacht. Hij zal dus sneller moe en bezweet zijn en meer pauzes en rust nodig hebben (je mag in dat geval natuurlijk wel langer blijven). Als je het niet erg vind om tussendoor pauze te houden (dan neem ik wel wat drinken / lekkers mee enzo) kan je langskomen wanneer je wil, maar hou rekening met de vacht!

(de afgelopen twee waren foto's in tölt)