vandaag zo gelachen met mijn zus.
Ik kwam vandaag op de manege en WEER kwam een bepaald meisje naar me toe met de vraag of ze het dubbelgebroken bitje mocht overkopen. Ik had tot 2x toe al gezegd dat ze bij mijn zus moest zijn omdat het bit van haar is. Dus heel lichtelijk geirriteerd legde ik haar uit dat ik over het bit niks te zeggen had, dat ze dat toch echt met mijn zus moest overleggen en niet met mij.
"Ja maar ik kan jullie niet uit elkaar houden" bekende ze toen!
Ik lag helemaal in een deuk. Toen maar uitgelegd dat ik meestal een bordeauxrode rijbroek draag en mijn zus een blauwe. Ze zou er op letten
Ik dat verhaal aan mijn zus verteld, kwam die met een ander verhaal...
Iemand van onze stal begon laatst een heel verhaal tegen haar en noemde een paar keer de naam Marije. Dus mijn zus verbeterde haar op een gegeven moment, dat ze Marloes heet.
Die vrouw helemaal verbaasd; ze zou toch zweren dat ze Marije heette.
Mijn zus uitleggen...nee ik heb nog een zusje en die heet Marije.
Zegt ze: "Oh zijn er dan 2 van jullie???"
Toen mijn zus dat vertelde biggelden de tranen van het lachen over mijn wangen haha. Hoe ze dat ook zei!!!
We hebben wel eens samen bij die vrouw in de bak gereden dus ik snap niet dat het haar nooit opgevallen is dat we zusjes zijn
Maar het was wel grappig. Ik vind helemaal niet dat we op elkaar lijken, maar okee. Bovendien schelen we ook nog eens 2 jaar, ik ben de jongste. Je kunt eventueel in dit topic een foto van mijn zus en mij samen zien. http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=

.
) dan zou ik ook al aan de mimiek kunnen zien dat jij het bent of je zus