Ons plan is om naar de drunense duinen te gaan, om daar eerst de basis dingen van fotografie door te nemen en later een aantal detail foto's te maken. Mocht er iets zijn waarvan je zegt 'ja maar dát wil ik nou eens graag góéd op de foto vast proberen te leggen' kan dat natuurlijk ook altijd. De enige 'eis' die we stellen is dat onze reistijd vanuit Den Bosch niet langer dan een uur is. De reiskosten kunnen we dan delen.
De les zal echter altijd verlopen op de manier die jij wil en we willen je natuurlijk alleen dingen leren waar jij ook achter staat. Uiteraard op een leuke manier!

Het meenemen van eigen camera is een optie, maar niet noodzakelijk. Mijn digitale camera kan ook gebruikt worden.
De foto's die jij maakt zullen, wanneer je mijn camera gebruikt, door mij op cd gezet worden en naar jou toegestuurd worden.
Het handigst zou zijn om deze les in de eerst komende vakantie te plannen (carnavalsvakantie), maar uiteraard zal alles in overleg gaan met de hoogste bieder. De datum is dus onder voorbehoud en kan zelfs uitgesteld worden tot ergens in de lente.
Een aantal voorbeeldfoto's:

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan horen we het graag!
Natuurlijk gaat het gehele bedrag naar Azië! Dus bokkers, kom op, bieden maar! (En onthoud dat je wel les krijgt van TWEE fotografen he