Ik zit een beetje met vervoer, mij ophalen mag natuurlijk ook altijd. Een klein stukje met de trein vind ik ook niet erg, dan van het station halen. Maar dan moeten de kosten niet te hoog worden. (Als je twijfelt stuur even een pb.) Dus vandaar in principe binnen Zuid-Holland.
In principe wil ik een pony/paard fotograveren, of meerdere mag ook.
Maar een hond mag ook best, of een ander dier misschien, laat maar weten.
Ik fotografeer zelf het meeste mijn pony's, maar soms ook de hond (zoals mijn avatar).
Wat ik doe:
-In principe gewoon heel wat foto's schieten. Portretfoto's vind ik erg leuk, maar foto's helemaal of in actie erbij kan allemaal.
-Aantal durf ik niet te zeggen, maar er kunnen er genoeg op het kaartje, zeker 150 op normale kwaliteit. Er komen genoeg leuke bij.
-Foto's kunnen gewoon op een cd-tje, of gelijk op de pc. Het liefst wel zelf een cd-tje meenemen. (Want mijn broer kan ze dan wel branden.)
-Foto's zijn van dusdanige kwaliteit dat ze af te drukken zijn, en ook uit te vergroten. Eventueel kan ik de kwaliteit nog hoger zetten, dus dat doen we in overleg.
Ik gebruik een Olympus c765uz. Een 4 megapixel camera met 10x optische zoom.
Natuurlijk zijn foto's weersafhankelijk. Dus we proberen een dag samen uit te kiezen met mooi weer. En zeker bewegingsfoto's is mooi weer belangrijk.
Binnenfoto's maken durf ik niets te garanderen, dat doe ik zelden nog, met mijn nieuwe digi nog helemaal niet. Een paar foto's wil ik best proberen, maar voor de rest buitenfoto's voor het mooiste resultaat.
Fotoshoots met andere pony's dan mijn eigen en mijn verzorgpony's doe ik nog niet veel. Ben wel al een keer bij een Bokker geweest, alleen werkte de pony niet zo mee.
Een site met voorbeelden is nog in de maak. Maar zal nog even duren, dus daarom voorbeelden in dit topic.
Eerst wat topics op Bokt met voorbeelden.
[ITP] Taran (Cob), gewoon en kerstgroeten, leuke foto's
[ITP] Welsh Cobs, Welsh A, en Hafje
[ITP] (Shetten)veulens + mijn honden
[ITP] Fotoshoot van Avanti bij Lintjuuuh! (veel, mooi)
[ITP] Taran & Max (actie, portret etc.)
En dan nog een paar foto's van gisteren. Geen superweer, toch wel leuk.

Ook in Sepia is mogelijk. En zwart-wit eventueel ook, heb ik alleen geen voorbeelden van zo, vind zelf Sepia mooier.

Ik heb de biedingstijd iets korter gemaakt.