15/1-20u: Behendigheidsles met een ervaren hond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

15/1-20u: Behendigheidsles met een ervaren hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 01:30

Ik heb wel iets om aan te bieden. Haha!
Mijn hond loopt behendigheid, op dit moment in de B1-klasse.
Ze loopt ontzettend netjes, is heel makkelijk te sturen maar helaas pindakaas: ze loopt niet hard genoeg naar de zin van de trainer. Haha!
Dit maakt het echter wel mogelijk dat iedereen zomaar een training met haar kan doen, ze is echt een allemansvriend en je kunt haar zeker wel min of meer bijhouden. Goed ik moet wel vertellen dat het een bordercollie is, dus wat wij niet snel noemen is voor iemand anders misschien razend vlug, maar als het mij lukt, lukt het jou ook. Knipoog

* Les van een trainer die meerdere Nederlandse en Europese kampioenschappen verdienstelijk heeft afgesloten en afgelopen jaar met twee honden in de hoogte klasse van de behendigheid liep.
* Een hele lieve bordercollie (zie foto)
* Een kop koffie met gebak natuurlijk!

Afbeelding

Afbeelding

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 01:34

hee dat is wel heel leuk.. alleen jammer dat het zo ver weg is Scheve mond

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 01:38

Leuk man! 10 euro! Mag je dan ook je eigen hond mee nemen om te kijken of deze er ook iets van bakt? Schijnheilig

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 01:46

Haha! Zolang ie er niet vandoor gaat met de lichtgewicht houten latjes vinden ze het vast goed... Tong uitsteken Maar bijvoorbeeld een oefening als de paaltjes zul je met je eigen hond niet kunnen in 1 dag, dat is ook niet verantwoord.
Verder staat echt alles tot je beschikking.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 01:49

Neuh, lichtgewicht vindt 'ie niks aan Tong uitsteken Hoe groter de stok hoe beter! Haha!

Nou, ik ben best benieuwd, hij is vooral erg enthousiast en ik denk dat 'ie het wel leuk zou vinden om ergens overheen te springen enzo. En je ziet ook wel eens van die tunnels op tv ed. Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 16:25

12 euro, lijkt mij wel is leuk om te doen

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 16:29

Klinkt erg leuk!
Maar mag het ook met mijn hond? Heeft puppycursus, E.G.G. en V.E.G. diploma's mag nu verder met G.G.1. Hij heeft een beetje ervaring met behendigheid. We hebben namelijk op de cursus een keer door z'n slurf gedaan met de honden en over hindernissen gesprongen. En Tibbe vond het géwéldig! Haha!

Als dat kan dan: 13 euro Lachen

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:15

14 euro!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 00:19

Oef en Amable gaat er weer overheen. Haha!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 00:21

Ik gun Baruti nu eenmaal een leuk dagje uit Knipoog

meimei_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 00:33

16 euro!:)
maar is het dan echt serrieus les of een paar parcourtjes lopen?
ik en mn kooikerhondje zitten ook op behendigheid (hellaas is er nu winterstop) maar mag ze dan mee?, is het indoor of outdoor?
((mn hond kent eigenlijk alles behalve de schutting))

Luca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 01:27

hoi, hoi,

hierbij bied ik 17 euro. Lachen

ik zou wel graag mijn hondje ook mee willen nemen, loop nl. wedstrijden met haar in de A/klasse en het lijkt mij leuk om eens les te krijgen van een andere trainer.
heb nl. nog moeite met raakvlakken en wissels. Huilen
natuurlijk wil ik ook graag eens oefenen met jou Border, hoor, lijkt me heel leerzaam.

groetjes, Corrie

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 17:34

17,50!

Lysette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 18:16

Kunnen er niet meer mensen met hun eigen hond trainen, een uurtje of 2 uur ofzo? En dan ieder 10 euro of 12,50 inleggen? Ik wil namelijk ook wel een keer weer met mijn eigen hondje trainen, ze kent wel alles enzo (behalve de wip) alleen train ik daar verder niet meer mee. Ik wil haar misschien de week erop voor behendigheid inschrijven bij een wedstrijd waarvan de opbrengst ook naar Azië gaat maar het zou dus wel goed voor haar zijn als ze nog even kan oefenen Lachen
Maar ik weet niet of dat een idee is? Levert wel meer op Tong uitsteken

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 18:19

Dat lijkt mij idd ook een beter idee Lysette! Haha!

ilsejee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 18:26

hoi hoi,

mijn hondje is behendigheid gevorderd (heb ik alleen geen examen in kunnen doen omdat ik op stage was in de ardennen, maar wel volledig gevolgd. Overigens wel een diploma van behendigheid beginners)

dus ik zou het ook wel leuk vinden om eens met jouw hond te trainen (voelen hoe het nou echt moet Tong uitsteken), maar dan ook een privélesje met de eigen hond Knipoog
kan dat?

groetjes Ilse

p.s. heb je die toestellen allemaal thuis?

Luca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:00

Dan bied ik maar 18 euro!!!

Wil wel heel graag.

groetjes,

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:39

Lysette schreef:
Kunnen er niet meer mensen met hun eigen hond trainen, een uurtje of 2 uur ofzo? En dan ieder 10 euro of 12,50 inleggen? Ik wil namelijk ook wel een keer weer met mijn eigen hondje trainen, ze kent wel alles enzo (behalve de wip) alleen train ik daar verder niet meer mee. Ik wil haar misschien de week erop voor behendigheid inschrijven bij een wedstrijd waarvan de opbrengst ook naar Azië gaat maar het zou dus wel goed voor haar zijn als ze nog even kan oefenen Lachen
Maar ik weet niet of dat een idee is? Levert wel meer op Tong uitsteken

Hier ga ik ook in mee! Levert ook meer op in totaal
Haha!

Ikzelf heb namelijk een hondje met een onwijs raakvlakprobleem en misschien kun je daar ook mee helpen Haha!

Annelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:43

Lysette schreef:
Kunnen er niet meer mensen met hun eigen hond trainen, een uurtje of 2 uur ofzo? En dan ieder 10 euro of 12,50 inleggen?

Dit lijkt me een erg goed idee!
én je haalt meer op voor Azië én je maakt meer honden en hun baasjes blij. Lachen

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 19:43

Wat vreselijk jammer dat het zo ver weg is. Ik zit al een hele tijd te kijken naar behendigheidslessen hier in de buurt, maar helaas nog niks gevonde. Dit zou ideaal zijn om het een keer uit te proberen. En idd, is het voor meerdere mensen, of 1 persoon?

ilsejee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 10:45

hoi Allemaal!

Ik heb Iris even een pb gestuurd met het verzoek even al onze vragen te beantwoorden. Aangezien het topic zaterdag afloopt lijkt me dit toch wel prettig.
Even afwachten op een reactie van haar dus!

Ik vind het iig een goed idee om bijvoorbeeld meerdere mensen voor bv. 15 euro per persoon te doen, maar dan moet zij daar natuurlijk wel tijd voor hebben en zin in hebben Knipoog

Groetjes Ilse

Annelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 11:28

Dit is de laatste dag.
Ik wacht nog steeds op antwoord van mijn vraag. Lachen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:38

Er zijn nog wat openstaande vragen, maar omdat de veilingtijd verstreken is ga ik er toch een slotje op zetten.
Luca is de hoogste bieder met het bedrag van 18 euro.
Mochten er nog bokkers toegevoegd worden, dan graag even via TeM melden.
De betaling graag overmaken op de rekening van Pauline en onderling verdere afspraken maken.